Haftanın Ojesi | No.7 | Flormar / Glamorous Gold

by - 02:38:00

Selam!

Bu haftanın ojesi havanın griliğine inat göz alıcı olanlardan!



Flormar'ın Daily Party koleksiyonunun bir üyesi olarak satışa çıkan bu oje yine Flormar'ın 7 gün kalıcı ojelerinde yer alıyor.
Kesinlikle bulunabilir kan :)

İçerisindeki pulların boyutu ideal bana kalırsa.
Büyük pulların dışında içerisinde minik ışıltılı parçalar var. 

Fırçasının rahat sürümü, ojenin yapısının kolaylığıyla birleşince oldukça kolaylaştı! 

Ben siyah , yeşil , lacivert ojeyle çok yakıştırdım bu ojeyi.

Her simli/pullu ojenin acı verici çıkarması tabiki oldu.Ama ben bu tarz ojeler için asetonlu pamuğu bir süre tırnağımın üzerinde bekletip siliyorum.Oldukça kolaylaştırıyor işimi!
EDIT: Sevgili +audreyin şekerleri Benri'nin koyu ojeler için olan asetonuyla zahmetsiz çıkarabileceğimizi söyledi. Bunu da not edelim!




Tabiki Flormar online ve bir çok kozmetik mağazasında bulabilirsiniz!

Gününüz güzel geçsin!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

20 yorum

  1. bayılıyorum bu seriye eğer ojelerini benri koyu renkler için asetonla çıkartırsan bekletmene bile gerek kalmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah duymuştum o asetonu. En kısa zamanda deniyorum. :*

      Sil
  2. Flormar gerçekten oje konusunda çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giderek harika ürünler çıkarıyor artık , bende bayıldım!

      Sil
  3. Ben bu seriden sadece siyah simli olanı satın aldım, çok güzel :) Gold da gerçekten güzel durmuş Nisa'cım :) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer oje yazısında o vardı! O da çok güzel <3 Gold olan sana çok yakışır eminim! Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  4. makyajımı sade yaptığım günlerde bu ojeyle patlatmak güzel olur aslında :) not ettim kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece maskara , Juicy Shaker çıktığım zamanlarda bunu sürmeye bayılıyorum <3

      Sil
  5. Hemen alasım geldiii :) Tesekkürler canım <3

    YanıtlaSil
  6. Ojeye bayıldım ve benrinin asetonuna bakacağım :)) Mutlu günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim , daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  7. Genelde bu tarz ürünlerin dış görünüşlerine yanılıp performanslarını istediğim gibi bulmuyorum. Ben daha yoğunluğu seviyorum saanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunluğu evet biraz az. Bende bazen yoğun olanlara tav oluyorum sanırım :)

      Sil
  8. ben gümüşçüyüm sanırım :) güzel duruyorlar :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.