Gratis | Bee Beauty Kadınlar Günü Özel Seri | Sponsor

by - 04:13:00

Selam!
Gratis'in geçtiğimiz günlerde göndermiş olduğu Kadınlar Günü kargosu anca elime ulaştı.
Çok şirin bir paket olmuş bence.
Uzatmadan Başak Erdemir'in muhteşem çizimleri ile sizi bırakıyorum.

Kimi sakin, kimi aşık, kimi sabırlı ,
kimi süslü , kimi cesur kadınlar...


Öncelikle Başak Erdemir' in bu ürünlerden hariç daha bir çok harika çalışmasının olduğunu söylemek istiyorum. 
Başak Erdemir Bee Beauty için 4 farklı kadın tasarlamış. 
Instagram sayfasını kurcalamanız kanısındayım!



Paketten ;
1 tane duş jeli
1 tane vücut losyonu 
1 tane vücut spreyi çıktı.

Hepsi birbirinden güzel kokuyorlar .


Paketin içinden şöyle acayip sevimli bir kart çıktı. 
Her kadının kendisi kadar harika bir ismi olmalı değil mi?
Bence ürünlerin üzerindeki isimleri hatta rujların numara yerine isimle adlandırılması bana o ürünü daha çok benimsetiyor.
Size de öyle oluyor mu?

Erdemir'in kadınları 4 yakın arkadaş bana kalırsa *.*
Peki kim bu Erdemir'in kadınları ..?

Luna : Alametifarikası renk renk saç bantları,kendisi grubun en süslü kadını..Arkadaşlarının inatçı,kendinden emin tatlı Luna'sı.

Noa : Şu hayatta en sevdiği şey upuzun saçları! Aynı zamanda dünyanın en ketum kadını.Arkadaşlarının en güvenilir,en sabırlı biricik Noa'sı.

Mia : Utangaç ama bir o kadar da cesur! Grubun en beceriklisi ve arkadaşlarnın değerlisi Mia , tam bir aşk kadını!

Zoe : Sak,n ve huzur dolu! Yeşil ve doğa tutkunu. Grubun sevgili kitapkurdu Zoe'si.


İlk olarak Luna ile başlamak istiyorum ..


 Üstündeki kadın kadar rengarenk kokuyor bu duş jeli.
Tutti frutti kokuyor desem yanılmış olmam *.*
Dışı gibi içide pembe renkte söylemeyi unutmayayım!

250 ml kocaman bir tüpte!

 Bir duş jeli olarak arındırılmasına,yoğun parfümlü olup olmamasına,kokusunun kalıcılığına gelirsem...


-Yoğun yapısına rağmen arındırılması diğer duş jellerine göre normal. Zaten duş jellerinin belli bir süre ciltten arındırılamadığı düşünülürse..
-Kokusu kesinlikle sizi rahatsız edecek derecede değil. Baş ağrıtan türden olmadığı kesin.
-Köpürmesi ve temizlemesi sizi tatmin edecektir. Bee Beauty her ürününü beğendim neredeyse.
-Kokusunun kalıcılığı ise oldukça kısa maalesef ki.

Her ürünün detay çizimlerini görmeniz için daha yakından çekmeye gayret gösterdim. Fakat çizimlerin güzelliği muhteşem değil mi? *.*

Sıradaki Noa!

 Vücut losyonu olarak ilk defa böyle bir kokuyla karşılaştım. Tamemen çam kokuyor.  Böyle ormanlıktasınız her yer yemyeşil öyle bir koku *.*

Yüz hariç kullanıyorsunuz. Cildinize sürdüğünüzde hemen emiliyor. Yapısı yoğun olmasına rağmen cildinizde incecik bir katman olarak dağılıyor ve eliniz yumuşacık oluyor.



 Yumuşaklık kalıcılığı oldukça uzun süre değil belki 1-2 saat.
Cildinize iyice yedirmek için masaj yaparak yedirirseniz çok güzel bir sonuç elde ediyorsunuz *.*
Günlük bakımda elimin altında olan beğendiğim nemlendiricilerden şu aralar *.*

200 ml'lik kocaman bir tüpte!

Ama bence bu nemlendiricinin kokusu Zoe'ye daha çok yakışırdı :)


Sonuncu olarak
Zoe! 

 Son olarak paketten çıka vücut spreyi.

Zoe ; şekerli ama ferah bir kokuda.
İlginç bir tanım oldu ama bir kaç arkadaşıma daha sordum. Onlarda aynı cevabı verdiler. Tam olarak içeriğindeki ürünleri söyleyemiyorum. Hem bulamadım hem de bizde anlamadık :) Bilen varsa güncelleme geçeyim buraya :)

Kalıcılığı yine 1 saati geçmez.
Ama şöyle bir olay var 10 kere sıksanızda kokunun yoğunluğu değişmiyor üzerinizde - kokunun kendi epey yoğun-

Şu an bile bir kaç talibi var bu vücut spreyinin .. :)


Seride ayriyeten gördüğüm bir de sıvı sabun varmış.
Mart ayının sonuna mağazalarda seriyi bulabilirsiniz!


Biz kadınlar için her gün insanların egolarından,super egodan bağımsız,ataerkil toplum mantığının kadını ezmek , senden zayıf olanı öldürmek mantığından çıkması gerektiği , Mustafa Kemal'in saygısından azıcık pay biçmiş evlatlar yetiştirmek dileğiyle.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*





You May Also Like

10 yorum

  1. Tasarımlar gerçekten çok güzel özellikle Luna'ya bayıldım :) Mutlu günlerde kullan canım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım her birinin tasarımına ! Ben sanırım Mia olabilirim :) Teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  2. tasarımlar harika olmuş gerçekten güzel bir düşünce güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her birinin tasarımı harika ama düşünceleri ayrı bir hoş :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Ben de bayıldım tasarımlara, ve vücut spreyinin kokusu benim de favorim oldu! Bu arada, Gratis'in ilanlarında bu serinin bir de çantası olduğunu gördüm; ama, bizim Gratis'te yoktu. Bulursam kesin alacağım! Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VÜcut spreyinin kokusunu , markasını soranın sayısını hatırlamıyorum artık :) Hepsi almaya gitti :)
      Ayy story'inde gördüüüüm almışsın çantayı Başak'cım <3
      Teşekkür ederim öpücükler :*

      Sil
  4. tasarımlar güzel gerçekten güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. pek sevimli bir ekip ve yazı :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.