Neler Aldım? | No.8 | Gratis,Watsons,HM,Addax,Penti,English Home

by - 12:52:00

Selam!
Eee ne zamandır bir alışveriş yazısı gelmedi benden .
Tabiki kendimi bundan mahrum etmeyecektim :)
Hadi başlayalım!


KOZMETİK / BAKIM



İlk olarak  WATSON'S

Watson's boykotu hakkında ne düşünürsünüz tabi size kalmış. Fakat ortalığı yıkıp 1 hafta sonra kalkıp alışveriş yapıp paylaşanları gördükten sonra - sözüm meclisten dışarı- düzenli kullandığım ürünleri almak için gittim ve alışverişimi yaptım. 
Orası da ayrı bir hikaye boykot olayından sonra çalışanları gereksiz bir güler yüzlü. Neyse sonuç olarak tek inandığım sürekli yeni ürünler deneyip blogumuzda izleyicilerimizle paylaşmamız gerektiği.
Aman buradan da yanlış anlamayı uzaklaştırmak isterim,firma ne bana bir çöp yolladı ne etkinliklerimden birine sponsor oldu ne de şu an alınanların parasını 'aman sakın ödeme Nisa'cım bizden olsun' dedi.
Uzun zamandır denemek istediğim ve dediğim gibi düzenli kullandığım ürünleri girdim aldım.

Beauty Formula Active Oral Care Ağız Çalkalama Suyu : Bunun daha önce açık mavi rengini kullanıyordum. Açıkçası fiyatına göre çok çok iyi bir etki ile karşılaşınca farklı bir ürününü denemek istedim. 
6.90 tl

SuperDrug Hindistancevizli / İnci Özlü Duş Jeli : Kasada fiyatından dolayı deneyeyim dediğim bir diğer ürünlerde bu duş jelleri.
Özellikle hindistancevizli olanın kokusu harikaymış.
2.90 tl

Tencel Kağıt Maskeler : Sanırım 5 farklı çeşidi var maskelerin . İndirimde bulunca kağıt maske hastası olarak almak istedim.
Her birinin etkisi farklı bu yüzden merakla deniyorum.
Kırmızı şaraplı olanı denedim geçen gün ertesi sabah bir cilt bu kadar canlı gözükür. 
Aldığım çeşitleri;
-Kırmızı Şarap Özlü
-Elma Özlü
-Kahverengi Pirinç Özlü
-Zeytin Özlü
-Natt
2.90 tl



Kozmetik kısmında ise ;
Watson'stan NYC ürünleri yoğun bir alışveriş oldu. Arkadaşlarımın övgülerinden sonra denemek istedim.
Asıl aklımda bronzerı vardı ama çok koyu geldi gözüme .

NYC Individual Eyes / 946 Brown Eyes : Kahverengi gözlü olanlar için çantaya at çık paleti olarak görüyorum bu paleti. Bir çok göz rengine göre çeşidi vardı.
Diğerleri bana çok açık / çok pembe geldiği için almak istemedim.
Detaylı yazısını makyaj ile hazırlıyorum..
7.90 tl  ama normal fiyatı 13 lira civarı.

NYC Cheek Glow Allık / 651 Riverside Rose
Günlük allık için çok renk vermesin ama yok gibi de olmasın mantığıyla üretilmiş kesinlikle.
Asla ten rengi fark etmez kullanmak için yoğunluğunu siz arttırıyorsunuz zira sürerken.
6 ya da 8 lira civarıydı.

NYC Mat Fondöten : Ya yazısını yazmak için bile kendimi yormayacağım bir ürün. 
Fırçayla , elle ve süngerle deneyebileceğim üç farklı şekilde sürmeye çalıştım. 
Fırçayı sürdüğüm yerden fondöten siliniyor resmen , yamalı yamalı duruyor suratınız. Bir de üstüne çok güzel oksitlenip korkunç piknikte mangalı siz yakmışsınız saatlerce bir de üstüne tüp patlamış gibi bir renk ahah sinirim bozuldu yazarken :D 
Ya benimki bozuktu diyeceğim zira bu kadar da ucuz etin yahnisi olur mu be güzel NYC? 
Demi Lovato iyi hoşta şuna bir el at.
Ama cam şişe bir fondöteni var onu arkadaşımda gördüm çok ince yokmuşçasına cilde oturuyor.
Neyse ... Kullananınız varsa yorum bırakabilir misiniz? Bir tek bende mi böyle??
12 liraydı.

First Time Mat Ruj / 121 :
Bu kadar güzel bir mat ruj bu kadar ucuz olur. Yapısı bir tık tebeşir gibi gelebilir ilk sürdüğünüzde sonrasında yapısı oturuyor yağ gibi kayıyor. Bendeki bordo rengi.
Yazısını hazırlıyorum. 
9 lira 

GRATIS

Wet n Wild Coverall Kapatıcı : Öylesine alınmış bir göz altı kapatıcısı ama çok memnun kaldım.
Yine karşılaştırmalı fotoğraflı yazısını yazıyorum<3
10 lira




HM
Makeup Sponge : Deli gibi HM mağazası gezip aradığı siyah süngeri bulamayan Nisa eve bu ponçik pembe ile dönmüştü. Online mağaza açılsada hemen alsam o siyahı *.*
Yalnız beyaz olana nazaren yapısı daha gözenekli. Bu yüzden diğerinden daha iyi anlaştık! <3
7 lira





Bir kaç kaçamak makyaj malzemesinden kalan parayla kıyafet alabiliyorum canım arkadaşlarım evet. 
Eşyalarımı güzel kullanıyorsam bu benim suçum değil , ortaokulda aldığım petrol yeşili örme kazağım arkadaşlarım arasında viral oldu sağolsunlar :D Üniversite son sınıfta olmam ortaokuldaki kazağımı giydiğim gerçeğini değiştirmez , kazak güzel çıktı napalım :D

ADDAX 

Ürünlerin fotoğraflarını çekmeden sitedeki fotoğraflarını buraya bırakıyorum.
Birebir aynılar zira.

İlk olarak Antrasit , fakir kol tişört sonrasında ise bu sezonun bombası boyfriend kot ceket.

Tişört 20 lira
Kot ceket ise 64 lira.

İkisinede bayıldım tabiki *.*



PENTİ

Penti'yi indirimde yakaladığımda ne var ne yok kurcaladım sanırım <3

İlk olarak kulağın üst tarafından kulağa yerleştirilen saç tokasıyla başlayacağım.
Of bunun kısa bir adı yok mu? :D
Çok şık geldi gözüme o sıra hoş hala öyle. beyaz tişört,kot ikilisinde çok şık duruyor <3
4 lira

İkinci olarak  ten rengi çorap aldım. Fakat bacağın arka tarafında kalan şerit detayına bayıldım.
'Live Simply Dream Big Give Love Be Greatful'
Bu da 7.90 tl 


Penti'den son olarak ikili saç bantlarından aldım. 
Her iksininde altın detayları  beni al diyordu ama. :)
Bulursanız mutlaka bakın bunlara!
4 ya da 5 liraydı


Son olarak ENGLISH HOME

Yeni gelen kırtasiye ürünlerine vurulmamak elde değil tabiki. Benim yakaladığım ise kağıt tutacaklı şeffaf sekreterlik. 
Üzerinde yazan 'Work Like A Boss ' yazısı keşke arka tarafına doğru olsaymış :/
Bunu da 13 liraya aldım <3


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler!

İZLEYİCİLERİME KATILMAYI UNUTMAYIN!



You May Also Like

35 yorum

  1. Güle güle kullan tüm aldıklarını.Watsons konusunda sıkı boykot kararım yoktu ancak zaten az alışveriş yaptığım bir mağaza olduğundan o olaydan sonra ayağım tekrar gitmedi.Diğer mağazalarda bulunan ürünler için gideceğimi sanmıyorum ancak Revlon ürünlerimi tazeleyebilirim bittiğinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Benimde bir Gratis,Sephora kadar alışveriş yaptığım mağaza değildi . Nedense hep soğuk geliyor bana belki çalışanlarından dolayı. Bilemem :/ Bunlarda öyle can sıkıntısına girilip alınmışlar oldu. Bende Revlon ve Rimmel London için girerdim! :)

      Sil
  2. güle güle kullan.. watsons konusunda aynı düşünüyoruz sadece belli ürünler için giderdim şimdi de gidersem ancak merak ettiğim Kore ürünlerini almaya giderim ama millet gayet güzel alışveriş yapıyor yani hiç sıkıntı yok :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyorum o Kore ürünlerini. Hele ki sendeki tonik aklımda! Ya insanların kendi düşünceleri ama ben o kadar büyük boykot yapmadım ama yapan bir kaç kişi nasıl bir dönüş yaptılar hemde. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Ben de aynen Filiz gibiyim. Çok gerekli bir ürün görürsem girip alabilirim; ama, herhangi bir şey almak için tercih etmiyorum artık Watson'sı. Ha bir de, alırsam da paylaşmam, reklamlarını yapmam; çünkü sosyal medyada çok kötü bir sınav verdiler.
    Aldıklarını güle güle kullan Nisa'cım, o aldığın Brown Eyes paleti benim ilk yaptığım çekilişlerden birinin hediyesiydi, Amerika'dan almıştım hey gidi günler :))) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , belli markalar ürünler dışında beni çokta çeken bir mağaza değildi hiçbir zaman :/ Ayyy nostalji mi olduuu <3

      Sil
  4. Watsonsı sadece boykotttan dolayı değil genelde de çok tercih etmediğim bir yer. Daha çok Gratis ve Rossmandan alışveriş yapıyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann yakınımda olsaa keşkeee! Gratis , Rossmann benim için muhteşem ikili <3

      Sil
  5. maşallah iyi toplamışsııın :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de çok güzel canım mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  7. Watsons'u bir tek ben seviyordum galiba, çalışanlardan şikayetçiydim ama yazdığım eleştri ve şikayet mesajlarına hep dönüş yaptılar. Şikayet ettiğim mağazalarda da nispeten iyileşmeler oluyordu. Ama o olaydan sonra hiç Watsons'a girmedim, içimden gelmedi. Favori ürünlerim var, onlar biterse belki :) Güle güle kullan aldıklarını, hepsi de çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım Gratis ve Rossmann daha sevimli geliyor nedendir bilinmez :) Benimde favori markalarım var , sadece onlar için uğruyorum :)

      Sil
  8. NYC far paletine bayıldımmm <3 Makyajlar beklediğimi de belirtmeliyim :)) Uzun zamandır istediğim kot ceketi bulamıyorum ve fotoğrafı gördüğümde tam tarzım dedim. :) Mutlulukla kullan hepsini <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlııım söz makyajları en kısa zamanda inceleme yazısına ekliyorum ! :* Harika bir kot ceket kesinlikle bak <3

      Sil
  9. Güle güle kullan. Blogunu izlemeye aldım. Bana da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan. Güzel bir alışveriş olmuş 😉 Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Makyaj malzemeleri üzerine üzerine yapılan alışverişler ile ilgili yazıları merakla okuyorum ve cok hevesleniyorum. Gratis e ya da Watson a gidince ben alacağım diyorum ama gidince ne alacağımı bilemiyorum. Sanırım not alarak gitmek gerekiyor. Paylaşım için teşekkürler. Takipteyim. www.sukrancapaylasimlar.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum alışveriş yazılarına *.* Liste ile gitmek her zaman daha iyi :) Hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  12. alışveriş günü olmuş :) her yerden her telden.. hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle uzun zamandır beklediğim alışverişti :)

      Sil
  13. Oh bakmaya doyamadım, bol alışverişli bir gün olmuş. Ben de yüz maskelerini çok merak ediyorum ama bir taraftan da alerji yapar diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yüz maskelerini yorumlayacağım :)

      Sil
  14. Elə əyləncəli yazmısınız ki, sıxılmadan oxudum. Amma uzun zaman öncə yazmısınız bu yazını. Artıq aldıqlarınızı istifadə etmisiniz yəqin ki. Onlar haqqında fikirlərinizi də yazmaq vaxtıdır məncə :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim , eğlenerek yazdığımı karşıya iletmek her zaman istediğim bir şey :) Başladım yorumlarımı yazmaya :)

      Sil
  15. Çok güzel ürünler almışsınız, Watsons alışverişi paylaşan uzun zamandır görmediğim için ürünlerden bazılarını şu an yeni gördüm doğrusu :) Ben ne boykotlar gördüm hepsinde de kısa sürede vazgeçildi. Bu uzun sürenlerden sanırım neyse. Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkine asla boykot denmezdi. Bangır bangır boykot yapıyorum diyip iki etkinlik,ürün gönderimi olunca dönenlerden sonra ortada pekte bir boykot olmadığı kanısına vardım açıkçası. Kişisel hayatımdada asla insanları yargılayan biri olmadım herkes nasıl istiyorsa öyle davranıyor zaten. Watsons belli ürünleri dışında zaten çokta ilgimi çekmeyen bir marka. Bu yüzden genel bir alışveriş olmadı benim için :)

      Sil
  16. Hepsi harika güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden güzel ve fiyatlar mükemmel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.