Gratis | Body Fantasies Vücut Spreyleri | Sponsor

by - 02:58:00

Selam!
 4 senelik lisans maceram yüksek lisansa dönmeden şu ara dönemde yazmaya bayıldığım bloguma daha çok önem verme vaktim geldi.

Fotoğrafların detayları , renkleri daha bir farklı olacak. 

O zaman başlayalım!


Parfümleri çok seviyorsunuz ve asla doyamayacağınız kadar çok parfümünüz olsa bile daha da fazlasını isteyecek kadar koku düşkünü müsünüz? Ruh halinizi, hayata bakış açınızı, stilinizi, kişiliğinizi ve daha da fazlasını düşünerek her güne bambaşka kokular mı sığdırmak istiyorsunuz?O zaman Body Fantasies dünyasıyla tanışmak için muuhteşem bir gündesiniz!


Geçtiğimiz günlerde Gratis tarafından mis kokulu bir kargo geldi. 
BODY FANTASIES 'Signature'  serisinin mini çanta boylarından oluşan 3'lü bir paket.

Bir çok blogger arkadaşıma benimkilerden farklı kokular gönderilmiş.
Benim ''imza'' kokularım kesinlikle bu üç koku.

İlk defa Body Fantasies ürünlerini kullanıyor olacağımı belirtmek isterim.




Kutunun arkasında ''Biraz Sihir'' başlığı altında ;
''Gün içinde ya da gece bu çanta boyu kokular ferah,temiz yada tatlı,seksi koku değişimleri için ideal'' belirtiliyor!






Body Fantasies vücut spreylerinin her biri 50 ml.
Fakat bu çanta boyları için. Zira büyük boy seçenekleride mevcut.
Sprey kapaklı şişesi oldukça kolaylık sağlıyor. 


Benim kokularımın isimleri sırasıyla ;

-Japanese Cherry Blossom
-Fresh White Musk
-Twilight Mist





İlk olarak Japanese Cherry Blossom ile başlayalım..

Harika bir Japon kiraz çiçeği kokusu. 
The Body Shop ve Bath&Body Works 'un Japon kiraz çiçeği kokusu bulunuyor. Ben The Body Shop'un kokusuna daha çok benzettim. 
Body Fantasies çok daha şekerli bir koku.
Ama asla baymayacak tatlılıkta. 


İkinci olarak ;
Fresh White Musk ..
White Musk , adı gibi temiz , ferah kokularla ve rahatlatıcı beyaz çiçekleri ve beyaz misk harmanlanmış kokusuyla şişeye doldurulmuş.
Sabun vb tarzda temizlik kokusu düşünüyorsanız Fresh White Musk bu tarz bir koku.
Ama daha çok beyaz çiçekleri (zambak bana kalırsa) , yemyeşil çimenlerde hafif ekşimsi bir kokuyla kokluyormuşsunuz etkisi var.  (Nasıl betimledim yahu! :D)

Üçüncü olarak ;
Twilight Mist...
Serideki favorim kesinlikle bu.Tam bir Nisa kokusu.
Tatlı ama yoğunluk odunsu bir koku.. Spesifik vermek gerekirse sandal ağacı kesinlikle..
Tabiki yine benzettiğim kokuyu söylüyorum. Bath&Body Works Twilight Woods! Bir de hala var mıdır bilmiyorum Avon'un Make Me Wonder parfümüne çok benziyor *.*
Hala elimde ve kokluyorum *.*
Küçücük spreyin içinden gecenin karanlığında koskacaman bir orman çıkıyor resmen *.*




Vücut spreyleri hakkında yorum yaptğımda ; kesinlikle minicik şişelerden farklı farklı,harika kokular çıkıyor. Hepsi bambaşka güzellikte. Favorim dediğim gibi Twilight Mist oldu ama diğer kokuları da sevdiğimi söylemeliyim.
Genel olarak vücut spreylerine göre oldukça yoğunlar ve ben bu kadar net kokular ile karşılaşacağımı düşünmüyordum. Yoğun kokular ile ilgili sağlık sorunlarınız var ise biraz ağır gelebilir,baş ağrısı yapabilir. Yakın arkadaşımdan biliyorum kötü bir durum ne yazık ki :/

Kalıcılıkları yine vücut spreylerini epey bir geride bıraktı *.* 
Cildime ve kıyafetime sıktım. 5 saat cildimde ekstra bir kaç saatte kıyafetimin üzerindeydi. İlk sıktığım gibi değil tabiki ama kokladığınızda kokuyu net hissedebiliyordunuz. Yine de gün içinde yenilemekte fayda var :)

Bir güzel yanıda yanımda ağırlık yapmadan farklı kokuları taşıyor olabilmek. Kesinlikle en sevdiğim yönü buydu. Çünkü parfüm kokumdan çok çok çabuk sıkılan biriyim - hiç şaşırmadım kendime- belirli bir kokum asla olmaz. İkisini çantama atıp kokusu hafiflediğinde diğer kokuya geçiş yapıyorum *.*

Merak edenler için içeriği aşağıya bırakıyorum ..
İçerik olarak eklemek istediğim başka bir konu var.
Twilight Mist ve Fresh White Musk 'ın içerikleri aynı. Fakat Japanese Cherry Blossom 'ın içeriğinde diğerlerine ek olarak PROPYLENE GLYCOL bulunuyor. 


Body Fantasies ürünlerine tüm Gratis'lerden ulaşabilirsiniz! <3

Umarım keyifle okumuşsunuzdur.
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

48 yorum

  1. Cok guzel yorumlamissin canim, merak ettim sayende.😄 Gayet guzel kullanilabilir bir seri olmus. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim canım yorumun için <3 Harika bir seri bana kalırsa :*

      Sil
  2. Yorumuna bayıldım canım güle güle kullan 😍

    YanıtlaSil
  3. White Musk Body Shopun efsanedir. Ona yakın bir kokuysa güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  4. White Musk Body Shopun efsanedir. Ona yakın bir kokuysa güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  5. Kokularını çok merak ediyorum ☺️

    YanıtlaSil
  6. Ohhhhh missss gibi güzel kokulu günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  7. gratis'e gidince mutlaka bakacağım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. bende de bi kaç çeşidi var, çok seviyorum. güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil
  9. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  10. Harika bir ürün tanıtımı olmuş. Teşekkürler. Ben de kokularını merak ettim doğrusu 😉

    YanıtlaSil
  11. Koku hastası biri olarak kesinlikle ilk fırsatta Gratise uğramalıyım canım çok teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan benim favorim white musk oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , temizlik kokusu sevenler için kesinlikle favori o ! :)

      Sil
  13. Nisa'cım, çok güzel kokular gelmiş sana da. Yorumlarına da katılıyorum; kalıcılıkları ve yoğunlukları bir vücut spreyinden çok bir EDT adeta ve daha önce kışın yine bu boylarından bir tane edinip foş foş keyifle kullanmıştım. Şimdi de bu üçlüyü sırayla deneyeceğim. Kendimdeki üçlüden şu anda en beğendiğim Sweet Pea Fantasy oldu; ama, kışın Vanilla kazanır :) Twilight'ı ise merak ettim. Ama muhtemelen onu da kışın severim ben... güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim Başak'cım :) Sendeki Vanilla 'da gözüm kalmadı değil ahah *.* Yorumlarımın seninde onayından geçmesinin sevinci ayrı tabi <3 Twilight ' ı kesinlikle bakmalısın. Tabiki kış için.. Sende güle güle kullan , öpüyorum <3

      Sil
  14. Body mist kullanmayı ağır parfümlere tercih ediyorum her zaman. eğer yapay değilse kokuları ben de alıp deneyebilirim. Yaz ayları için güzel seçenekler çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla yapay kokmuyorlar , aksine dediğim gibi vücut spreyine göre aşırı net kokuyorlar :) Kesinlikle yaz için ideal :)

      Sil
  15. Sayfayı açınca burnuma kokular geldi sanki :)))

    YanıtlaSil
  16. Nisa'cım öncelikle mezuniyetin için seni tebrik ederim❤️ Body mistler yazın koku olarak tek tercihim, açıkçası parfümler sıcaklarda bana ağır geliyor. Bubların kalıcıkları çok iyiymiş, ben de bir deneyeyim. Twilight çok ilgimi çekti ama o kışlık gibi geldi benim için, yine de bakmak lazım. Güle güle kullan, sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım ! Biz Zeynuşla bir takım planlar içerisindeyiz , onun teknik aksaklıkları bitsin ufak bir çıkartma yapalım <3 Bende yazın body mist taraftarıyım , twilight kesinlikle kışlık olabilir , yazın için ben bir fıst ile işi bitiriyorum <3 Teşekkür ederim canım benim , öpüyorum kocamaaaan :*

      Sil
  17. Harika yorumlar ve muhteşem kokular 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım bloğuma , teşekkür ederiim bende güzel yorumun için <3

      Sil
  18. bruises ne güzel şarkıymış yaa, sözleri de müziği de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeey ! Bayıldın değil mi? O zaman ikinci bir bomba patlatıyorum , Silhouette-Aquilo <3

      Sil
    2. oleeey o da iyiiiimiiiş. böyle şarkıları olunca söle banaaa :)

      Sil
    3. O zaman devam ediyoruz yahu , James Arthur - Can I be him . Ay belki dinlemişsindir Deep'cim bunu :)

      Sil
  19. Güle güle kullan canım.Benim favorilerimde Japanese Cherry Blassom ile başlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , sende öyle :) Kesinlikle o da ayrı bir muazzam kokuyor:)

      Sil
  20. Bu ürünleri merak ettim açıkçası 😎 İlk fırsatta alacağım. Yaz için ideal olur . Hem çantada taşımak kolay 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü farklı kokusu var , yaz için her biri harika :))

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.