Etkinlik | #13BloggerlaYazaMerhaba / Sponsorlar 1

by - 10:35:00

Selam !

Geçtiğimiz günlerde çok güzel bir etkinliğe katıldım.
Etkinliğimiz sevgili Gülseren'in sahibeliğinde 13 katılımcıyla Eminönü/ Cafe 90'lar da gerçekleşti.
Bana ise birbirinden harika sponsorları yazmak kaldı :)

Hadi başlayalım!





HighGenic

-Temizlik Sirkesi 
-Silikonlu Temizleyici 
(Kokusu , temizlemesi .. Kesinlikle harika.)
-Köpük Derz ve Banyo Temizleyici 
-Leke Çıkarıcı Mendil
 (Gerçekten her evde bulunması gereken bir ürün *.*)
ürünleri ile aramızdaydı.



Vissmate

-Sıvı Arap Sabunu
-Mikrofiber Temizlik Bezi
-Temizlik fırçası
ile aramızdaydı.


Dr. Oetker

-Kek Burger
 (Acayip lezzetli oluyor. Fakat kreması fazla yoğun olduğu için bir dahaki sefere süt miktarını arttıracağım )
-Brownili Puding
-Ekmek Karışımı
-Çikolatalı Fondü
ile aramızdaydı.



Bioblas

-Saç dökülmesine karşı temel bakım şampuanı
 ile aramızdaydı.



Otacı

-Bitki Özlü Lily Kremli Besleyici Şampuanı 
ile aramızdaydı.


L'rouge

-Bal/Süt/Vanilya özlü duş jeli
-Ter kokusunu önlemeye yardımcı deo sprey
-Dudak dolgunlaştırıcı jel 
ile aramızdaydı.








Dilara Koç

Sevgili Dilara Koç kitabıyla ve el yapımı doğal sabunları
ile aramızdaydı.

Her iki sabununda yazısını detaylı olarak yazacağım :)


Thera Line

-Tokluk hissi veren bitki çayları ile aramızdaydı.


Capicade 

-Birbirinden farklı şampuan testerları ile aramızdaydı.


Beeo

-Propolis fındık-kakao  ve antep fıstıklı ham balları ile aramızdaydı.


Her bir sponsorumuza katılımları ve ürünleri için çok teşekkür ederiz!


Diğer sponsorlarımız için tık tık 

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

14 yorum

  1. Brownili pudingin tadını çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zaman içinde yapıp , yapılışını bloga yazacağım Yeliz'cim <3

      Sil
  2. L'Rouge Propa'nın dudak doldunlaştırıcı ruju benim favorim; ama, tabii sen kullanır mısın bilemedim :))) Şu Thera Line çaya bir bakayım ben de hazır yaz geliyorken :))) Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir kaç deneme yaptım ve bayıldım Başak'cım <3 Fazla dudak göz çıkarmaz sanırım :D TheraLine 'lar oldukça güzeller. Tam boylarını almayı düşünüyorum yakın zamanda :) Öpücükler :*

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. Beeo arı ürünleri gerçekten çok başarılı. İyi hatırlattın onunla ilgili bir yazı hazırlamalıyım :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.