Etkinlik | #13BloggerlaYazaMerhaba / Sponsorlar 2

by - 10:36:00

Selam!

Etkinliğimizin diğer sponsor yazısını okumak isterseniz tık tık !

Geri kalan sponsorlarımızı merak ediyorsanız hadi başlayalım :)



Deina

-15'li Concealer Paleti
-15'li Mat Ruj Paleti
-Mat Fondöten
ile aramızdaydı.
(Bir de Duo markasının takma kirpiği vardı fakat o sanırım kayboldu :/)


Taş Devri 

-Muhteşem doğal taşlarından her birimize kolye ile aramızdaydı.
Bana benekli obsidyen taşı geldi :)


Eğri Çayır 

-Apifarm Roll-on 
-Apifarm Propolisli diş macunu ile aramızdaydı.


Restorex

-Hızlı uzama etkili bakım maskesi
-Saç bakım yağı
ile aramızdaydı.


Schwarzkopf

-Oil Miracle Şampuan
-Oil Miracle Saç Mist 
ile aramızdaydı.


Veronique

-Her birimize farklı bir parfüm ile aramızdaydı.
Bana Blue olan geldi *.*


FotoBaskı

Instagram fotoğraflarımızdan oluşan baskılar ile aramızdaydı.
Kaliteleri , renkleri harika!


Modern Kişisel Bakım (Instagram sayfası )

-İki adet La Fera likit mat ruj 
-Pretty Beauty makyaj seti
ile aramızdaydı.


El İşi Kafası ( Instagram sayfası)

-El emeği broşları ile aramızdaydı.


Pembe Çarşı 

-İsimlerimizin yazılı olduğu anahtarlıklar ile aramızdaydı.


Inklette

-Her biri harika olan dövmeler ile aramızdaydı.


                                                                AytülAktaş (Instagram)                                                Oriflame ürünleri ile aramızdaydı.  Bana ise harika bir ruj denk geldi. İlerleyen günlerde detaylı yazısını yazacağım!  
                                                       
Thalia 

Thalia her birimize harika ,ismimize özel paketler yollamıştı. 
-Yoğum Bakım Ayak Kremi
-Yağlı Ciltler İçin El Kremi
-Gül / Makyaj Temizleme Sabunu
ile aramızdaydı.


Bu ise sevgili Gülseren'in her birimize hediyesiydi <3 



Bu güzel etkinlik ile aramızda olan tüm sponsorlarımıza çok teşekkür ederim <3 


Gelecek yazıda görüşürüz! 
Öpücükler :*





You May Also Like

36 yorum

  1. hepsi birbirinden güzel ki bunların =) bc nin saç ürününü çok merak ediyorum bir ara almak istediğim bir üründü baya, şimdi tekrar hatırladım bak :D yorumların nasıl oalcak bakalım güle güle kullan fıstık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evrim'cim <3 BC'nin ürünlerini ilk defa deneyimliyorum , ilk izlenimde oldukça beğendiiim *.* En kısa zamanda yazacağım onları :)

      Sil
  2. Çok güzeller mutlulukla kullan canım :*

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş sanırım: ) hediyelerin hepsi harika

    YanıtlaSil
  4. şahane ürünler, hepsine bayıldım, özellikle kolye favorim oldu, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolye benim içinde harika bir sürprizdi *.* Teşekkür ederim <3

      Sil
  5. çook güzel ürünler,güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş :) güle güle kullan yorumlarını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel BC ürünlerini merak ediyorum yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , bencede harikalar! <3 İlk BC ürünlerinden başladım denemeye, şimdilik harikalar *.*

      Sil
  8. Hediyeleriniz çok güzel, güle güle kullan! Ben Schwarzkopf'un Oil Miracle serisi ürünlerini çok beğeniyorum, o oil mist de ilgimi çekti epey! Inklette'den gelen dövme de tam senlikmiş :) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım her birine Başak'cım <3 Oil Miracle serisine bende hayran kaldım , ilk fırsatta yazılarını yazıyorum. İlk onları denemeye başladım tabiki *.* Dovme ise benim için yapılmış gibi :) Öpücükler <3

      Sil
  9. Çok güzel bir etkinlik olmuş ürünler de harika bu arada :)

    Bana da beklerim :)

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
  10. Hediyelerini güzel günlerde kullan Nisa'cım, dövmeyi de pek beğendim ben :D Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım <3 Ah bende bayıldııım sorma gitsin <3

      Sil
  11. hepsi çok güzel iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  12. Ürünlerin hepsi çok cici. Özellikle fotoğraflarına bayıldım. Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , değil mi ? :) Bende bayıldım o kadar güze basılmış ki <3

      Sil
  13. Schwarzkop ürünlerini severim. :)

    YanıtlaSil
  14. Urunler cok guzel ve tatlı ıyı gunlerde kulllan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun canım , teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Hepsi birbirinden güzel.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  16. Mutlulukla kullan canım. Harika hediyeler...

    YanıtlaSil
  17. Hepsi de birbirinden güzel görünüyor Nisacım, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.