Neler Aldım? | No.9 | Gratis / Eveshop

by - 07:51:00

Selam!

Yakın zamanda kendimi kafa dağıtmak için bir kozmetik alışverişine çıkardım :)

Hadi başlayalım! 



EVESHOP 

W7 ürünleri ağırlıklı bir alışveriş oldu benim için.

W7 Africa Bronzer : Oldukça merak ettiğim bir üründü. Yaz için harika olacak :)
Fiyat : 22.50 tl

W7 Banana Dreams Toz Pudra : Ben Nye markasının pudrasına muadil gösterilen bu pudrada oldukça merak ettiklerimden .
Fiyat: 19.95 tl

W7 Mini Puff Süngerler : Aklımda Nascita'nın veya RT vardı. İlk buna şans verdim. Daha sonra sıra RT ile devam edecek :)
Fiyat: 13.95 tl

W7 Allık Fırçası : Eski fırçalarımın ömürleri dolunca yeni arayışındayım. Fırça önerileriniz varsa yorumda bekliyorum. Set vs fark etmez. :) 
Fiyat: 14.95 tl

W7 Shade&Swap Fırça Temizleyici Sünger : Aliexpresste gördüğüm fırça temizleme süngeri. Çok ilginç bir üründü hemen kaptım. Yazısını heyecanla hazırlıyorum..
Fiyat: 19.95 tl

Nascita Jellyponge : Silikon süngerler piyasaya çıktığından beri denemek istiyordum , ilk karşıma çıkan Nascita oldu . 
Fiyat: 19.90 tl




GRATİS

Sanırım bu alışverişimde ise Wet n Wild 'a ağırlık verdim :)

Sleek I-Divine Sunset Palet : Aranan kan resmen bulundu *.* Uzun zamandır yaz yaklaşırken ışıltılı ve renkli farlara sarmış durumdayım :) İlk bulduğum yerde kaptım bir tane <3
Fiyat:30 tl

Max Factor Lipfinity : Yine uzun zamandır almak istediğim ancak indirimde bulamadığım ikili ruj seti. 
Fiyat:27.90 tl

Note Mineral Matte Lip Cream : İlk kez karşılaştığım bu ürün belki uzun zamandır vardır ama nedense bu alışverişimde gördüm. Hemen bir tane kaptım. Testerları kısıtlıydı bu yüzden risksiz bir renk aldım :)
Fiyat:24.50 tl

Wet n Wild Far Bazı: Çok övgüler alan bir ürün. Bir çok blogger arkadaşımdan duyduğum için ilk fırsatta aldım. Göz kapaklarım yaza doğru iyice yağlanmaya başladığı için farlarıma ufak bir destek yapayım istedim :) 
Fiyat: 13 tl

Wet n Wild Baz : Bir diğer merak ettiğim baz. İncecik fondötenler kullandığım için yazın idare edeceğini düşünüyorum :)
Fiyat: 12 tl

Wet n Wild ColorIcon Bronzer : Sürekli açık rengi kalmış olan bronzerın artık kendi rengime uygun olanı bulur bulmaz kaptım bir tane. Uygun fiyatlı ürünlerden beğendiklerimi ufaktan koleksiyonuma katmak istiyorum. Ki renkli kozmetikle indirimde minik savaşlar vermeyeyim :) Yüksek fiyatlı ürünleri koleksiyonuma katmak böylece daha kolay olacak <3
Fiyat: 12 tl



Benim indirimdeki renkli kozmetik alışverişim bu şekildeydi. 
Sizden fırça , sünger ve göz altı kapatıcısı önerisi istiyorum. Uygun fiyatlı olmak zorunda değiller :)


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

40 yorum

  1. güzel günlerde kullan .. bende W7 Africa Bronzeri çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Deneme sürüşüne aldım onu en kısa zamanda yorumlamayı planlıyorum :)

      Sil
  2. Oooo harika şeyler almışsın güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullannn :)

    YanıtlaSil
  4. Harika ürünler almışsın canım güle güle kullan ☺

    YanıtlaSil
  5. W7 ürünlerinden hala daha almadım ama çok da merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça güzel ürünleri var,sanırım koleksiyonu tamamlıyorum :)

      Sil
  6. Ben artdeconun akdım, en son. Bitkisel içerikli. Cildim hassas olunca dikkat ediyorum. Öneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kesinlikle bakmalıyım , bu aralar bitkisel içerikli organik ürünlere takılı durumdayım . Teşekkür ederim güzel önerin için <3

      Sil
  7. Oooo nefis... güle güle kullan🙏

    YanıtlaSil
  8. silikon sünger ve far bazını bende almak istiyorum, hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikon sünger baya güzel gözüküyor şimdilik *.* Teşekkür ederim <3

      Sil
  9. gratis alışverişin <3 ben hepsini güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl <3 Bende bayıldım her bir ürüne açıkçası İlke'cim :)

      Sil
  10. Hepsini güle güle kullan.essence'in yeni rimelini bu ara çok sık görüyorum ve merak ediyorum.
    Allık fırçası olarak Nascita'nın pembe serisindeki fırçaya bakmanı öneririm.Cosmo Home sık sık indirim yapıyor.İndirimdeyken denk gelirsen şahane olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in yeni maskarasının bir diğer rengini de aldım *.* İkisini deneme sürüşüne aldım ama sanırım mor olan daha baskın gelicek :) Evet çoğu kişi Nascita önerdi sizden öneriyorsanız kesinlikle aklıma yazıyorum. Teşekkür ederim Filiz hanım <3

      Sil
  11. hepsi birbirinden güzel =) mutlulukla kullan. şu banana pudrayı ben de çok istiyorum baya merak ettiğim bişey :D yorumlarını bekliyorum. sleek in paletinde de gözüm var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah sen iste hemen alayım var yakınımdaki Gratis'te tonla <3 Banana pudra beklediğim gibi çıkarsa demirbaşlarımda yerini alacak, heyecanla deniyorum resmen Evrim'cim :)

      Sil
  12. Banana pudra muz kokuyor mu :)) güle güle kullan,yorun yazılarını bekliyorum: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuduktan sonra hemen gidip kokladığımı kabul ediyorum :) Hafiften bir kokusu var ama oldukça hafif :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  13. W7 markasini cok merak ediyorum. Ozellikle de dream banana pudrayi. Hayirli olsun canim gule gule kullan hepsini :) Yurtdisinda 3- 4 dolarlik seyler bizim ulkemizda hala biraz daha pahali !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kesinlikle! Neden bu kadar pahalı bu ürünler burada! Gerçekten bariz gerçeği göz ardı edemiyorum. Napalım artık.... Kesinlikle bakmalısın canım :)

      Sil
  14. Çook güzel şeyler almışsın, hepsini güle güle kullan! Ben şu Banana Powder ve fırça temizleyicinin yorumunu merakla bekliyorum!
    Allık fırçası olarak dün Ecotools'un yenilerinden Sheer Blush brush'ı aldım. Özellikle "sheer" kısmın beni çekti çünkü allıklarımın çoğu o kadar pigmentli ki, uygularken resmen mücadele veriyorum. Fırçayı bugün kullandım ve aranan kan bulundu diyorum! Note'un o lipgloss'u ise yeni sayılır; daha önce görmemiş olman normal ^_^ Sleek Sunset palet ise aşktır, o kadar diycem yani ^_^ Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım <3 Sheer Blush Brush 'ı aldırdın bana aldırdın vallahi bugün. *.* İlk bulduğum yerde gözümü kırpmadan aldım yahu :D Yarın ilk iş o pigment dolu allıklarımda deneyeceğiiiiiim! Note glossu kesinlikle ilk defa gördüm ama denenmeli biraz daha indirimde düşünce:) Sleek ise aranan kandır benim için şş <3 Öpücükleeer :*

      Sil
  15. Çok güzel seyler almissin canim essence maskarasini merak ediyordum bekliyorum yorumlarini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda maskaraları yorumluyorum canım benim <3

      Sil
  16. Güle güle kullan hepsini 😊 Africa allıkta gözüm var gittiğimde bende alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmalısın canım ama önce denettir kesinlikle kendinde :)

      Sil
  17. ne iyi etmişsiniz, bu güzelliklerle insanın morali yerine geliyor :) Sleek palet bir harika, çok güzel makyajlar çıkar o paletle. Real Techniques'in turuncu süngerini ben çok seviyorum eğer kullanmadıysanız. H&M'nin süngerleri de güzel ama biraz fazla ürün emiyorlar. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tüm moralim yerine geldi <3 Sleek palete dokunmak nasip olmadı en kısa zamanda hallediciğiim onu da :) RT sünger şu an elimdeki tek sünger,bayılarak kullanıyorum. :) HM süngerlerden ise siyahından çok umutluyum bulduğum yerde alacağıım <3 Güzel tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Bu arada yazmayı unutmuşum, yazıyı okurken fonda yazının şarkısını dinledim. Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel ürünler almışsın canımm, wet n wild far bazını ben de çok merak ediyorum ve yorumlarını bekliyorum :)) Mutlulukla kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an için harikaa bir gün geçirdik kendisiyle :) Uzunca hazırlıyorum kendisini :)

      Sil
  20. Güzel günlerde kullan canım, maskara bir numaralı favorim ;)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.