Garnier | Nem Bombası / Koruyucu Nemlendirici Sprey SPF 30

by - 09:54:00

Selam!

Koruyucu nemlendirici sprey arayışındaysanız , hadi başlayalım !



Garnier '' Nem Bombası'' adı altında maske,krem ve son olarak bu koruyucu nemlendirici spreyi piyasaya sürdü. Yurtdışında bu serinin türevleri var tabi ama en azından bizim ulaşabileceğimiz kadarı bu kadar .

Sanırım insanlarda yavaştan yağlı ciltlerin bile (!)  neme ihtiyaçları olduğunu anladığı için yoğun ilgi gösterdi. Öyle umuyorum en azından. 



Aslında bu bir sprey koruyucu. UV ışınlarına ve hava kirliliğine karşı. 
Bioderma , Avene , La Roche Posay gibi markalarda bu tarz ürünler bulmak mümkün. Belki kullananlarınız vardır tabiki. 
75 ml'lik küçük sayılabilecek bir metal şişede bulunuyor. 
SPF 30 içeriyor. 
Bu konuda her cilt türünün ihtiyacı olan SPF koruması farklı oluyor. Benim için 30 oldukça yeterli geldi.

İçerisinde nar özleri olduğunu belirtiyorum.

Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu belirtmişler , bunu aşağıda açıklayacağım.

Ürün oldukça hafif,sadece şişenin ağırlığını hissediyorsunuz. Bu konuda emniyet bandı koymalarını tavsiye ediyorum firmaya çünkü tester niyetine kullanan çok ve alacağınız ürün bomboş olabilir . :) 


Deodorant diyebileceğim bir şişesi var. Aslında yapısı da koruyucu bir spreyden ziyade deodorant tarzında. 
Pudralı bir yapısı var. Bu kısmı ile bile deodorant kısmına yaklaşıyor :)
Püskürme mekanizmasında takılma,tutukluk gerçekleşmedi. Ama ilk kullanımlarımda suratıma tokat atmışcasına püskürttüm zira oldukça basınçlı ve mekanizması oldukça kolay kullanılıyor. 

Ben makyajdan önce temizlediğim ve toniklediğim cildime koruma ve nemlendirme olarak sıktım.
Tatmin edici bir püskürtme işlemi yaşayamadım bir türlü. Sıktığım zaman pudralı doku cildime tutunuyor (yarısı boşa gidiyor maalesef ki) , bu pudranın verdiği yumuşaklık mı yoksa cidden nem mi veriyor farkını anlayamıyorsunuz. Cildime dokunduğumda oldukça güzel bir doku ile karşılaşıyorum. Makyajımı yaparken bu doku oldukça kolaylık sağlıyor. 

Makyajdan sonra kullandığımda kesinlikle o pudralı görüntü yok oluyor ve nemli bir görünüme bırakıyor. Hafiften de parlak. Aydınlatıcıyı benim gibi şehir elektrik şebekesinin kaynağı olarak kullananlardansanız ekstra bir parlama mümkün :) Uyarmak benden , insanlar için ufaktan bir körlük yaşatabiliyor.
Ten makyajım da herhangi bir bozulma oluşmadı .

Ancak benim gibi yağlı göz kapakları olanlar kesinlikle ürünü baz olarak sıktıklarında göz kapaklarından temizlemeli , eğer makyajdan sonra sıkıyorlarsa göz kapaklarını korumalılar. Makyaj oldukça bozuluyor. 

Makyaj bozulmasının yanında uzaklığı ayarlayamadığım da cildimde beyaz lekeler kaldığını gördüm. 
Oldukça çabuk bitiyor olması da ayrı bir olumsuzluk.

Ben ilk çıktığı zaman meraktan ve ucuz bulduğum için almıştım. Daha sonra indirimlerde fiyatlarına baktım benim aldığım fiyata yaklaşmıyor bile. 

Bir daha alacağım bir ürün olmadı maalesef ama çok umutluydum .

İçeriği aşağıya bırakıyorum,epeyce uzun kendisi...


Fiyat : 9.90 'a almıştım ben ancak 30 liraya yakın bir fiyatı bulunuyor.

Siz hiç bu tarz ürünler denediniz mi? Önerebileceğiniz var mı?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

28 yorum

  1. Canım paylaşımın için teşekkürler uzak durmak en iyisi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada çok daha güzelleri varken gerek yok diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler bende almayı düşünüyordum ama an itibariyle vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ortaya karışık bir ürün gibi geldi bana :/

      Sil
  3. almayı düşünüyordum, şimdi sadece düşünüyorum :) birçok özelliğini sevmedim, teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :) Zaten daha iyileri var piyasada ve pek anlaşamadık biz ya.benden başka bir çok insan anlaşabilir belki. :/

      Sil
  4. Henüz kullanamadım. 14 tl gibi bir fiyata almıştım. Güle güle kullan ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde yorumlarını merakla bekliyorum İlke'cim. Belki eksik kullandığım kısımlar olmuştur <3

      Sil
  5. Bu tarz bir ürün ilk defa duydum desem 🙈 Çok açıklayıcı bir ürün yazısı olmuş farklı markaları düşünebilirim o zaman ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada epey var bu tarz ürünlerden , belki farklı bir şekilde biliyorsunuzdur :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Bende ilk kez duyuyorum paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  7. :o OMG I didn't know about this product but sounda fantastic!!!
    Nice review. Complete as I love :D

    New GFC follower! Hope you can follow me back <3

    NEW YOUTUBE POST | MY VANITY TOUR :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  8. Nisa'cım ben Bioderma kullanıyorum ve çok memnunum. (Spreyi bozulabiliyor onun da) Garnier ürünleriyle genel olarak anlaşamıyorum ben, dolayısıyla hiç bakmamıştım, yazını okuyunca da doğru karar verdiğimi gördüm. Ellerine sağlık, öpüyorum kocaman❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma'ya da bakayım o zaman ben , internette bakınınca en çok sevilen Bioderma olmuş zaten :) Çok gerekli bir ürün olmamış , iyileştirilirse belki :) Teşekkür ederim Blana'cım öpücükler kocaman :*

      Sil
  9. Fotoğrafı görünce deodorant sanan tek ben miyim diye düşündüm. :D Kullanımında dikkat etmek gerekiyormuş kuzum ve memnun olmana sevindim :))

    YanıtlaSil
  10. Piyasada güvenebileceğim daha iyi markalar varken sanırım buna şans vermeyeceğim. Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma herkesin en çok önerdiği,bir de ona bakacağım <3

      Sil
  11. Ayy 9,90 çok iyiymiş!!! Ben 18,90'a aldım; makyaj üstünde kullanmak için. Bende makyajı bozmadı; ama, bir Bioderma gibi sabitlemedi de. Fakat yoklukta kullanabilirim diye düşündüm :) Teşekkürler detaylı anlatımın için, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl! Bende makyaj üstü için almıştım ama benim yağlı cildim kendini pek sevemedi , kesinlikle aldık bari kalmasın diye kullanacağım. Hele sıcaklarda suratım korkunç oldu -.- Ay senin kadar anlatamasam da öpüyorum kocaman <3

      Sil
  12. Bir ara Body Shop kullandım. Yaz aylarında olduğu için makyajsız oluyorum. Makyajlı denedim mi? Hatırlamıyorum. Gün içinde cildin kuruluğunu toparlanmasiydı, amacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tamameeen gün içindeki o kuruluğu alsın diye edinmiştim. Pek anlaşamadık ne yazık ki :/

      Sil
  13. indirimde ben de bir bakayım, dışarıda nemsiz hissedince fıs fıs sıkmalıkmış tam . sevgiler

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.