EğriÇayır | Organik Arı Ürünleri ApiFarm/ Propolisli Roll-on Deodorant | Sponsor

by - 08:57:00

Selam! 

Bugünün yazısı yine Eğri Çayır Arı Ürünleri 'nden bir roll-on deodorant . 

Hadi başlayalım !




Uzun uzun tekrar markadan bahsedip size sıkmak istemiyorum. Bir önceki yazı fazlasıyla detaylı oldu bu onun devamı gibi olarak düşünüyorum :)
Yine propolisli bir ürün ile karşınızdayım ama bunun roll-on ürünüyle birleşmesi oldukça ilginç geldi.
Propolisin anti-bakteriyel olması roll-on için muazzam artı bir unsur. Zira hepimiz yazın sıcaklarında terliyoruz hele İstanbul'un yapış yapış sıcaklarında mahvoluyoruz -.-
Koltuk altlarımızda terlemeden , havasız kalmaktan dolayı oluşan bakteriler kokuyu oluşturuyor diyebiliriz. Bunu önleyici olarak propolis ve hamamelis suyu (cadı fındığı) içerisinde bulunuyor.



50ml olan deodorant küçük bir ambalajda. Oldukça basit bir tasarımı var.
Bir çok EğriÇayır ürünü gibi Fransa'daki anlaşmalı laboratuvarlarında üretilmiş.

Tüm içeriğin %99.02 'si doğal ürünlerden oluşuyorken tüm içeriğin %30.12'isi organik tarımla üretilmiş.


İçeriği aşağıda ve alüminyum olmadığını görüyorum. Uzun zamandır alüminyumsuz deodorantlar kullanıyorum ve etkilerinden oldukça memnunum. Normal bir deodoranta göre aynı etkideler benim için. 


Bir başka benim için obsesifliğimin doruk noktası alacağım ürünün benden başkası tarafından kullanılmaması. Yahu kaç insanla kavga ettim deodorantın kokusuna bakmak için sıkan , roll-on döndüren. Çalışanlarla bambaşka kavgalar ettim sanki ne olacak alın gitsin tavırlarından bıktım zaten.

Bu yüzden ürünün üzerindeki  emniyet bandını görünce bayıldım. Kişisel bakım ürünlerinde özel hissetmek her zaman önemli bana kalırsa.


Genel bir bakış ile EğriÇayır Propolisli Deodorant ;

Gün içerisinde tek başına ( metrobüs sıcaklarında test ettim ) harika bir iş çıkarıyor. 
Terlemeyi değil ter kokusunu önlediğini özellikle belirtmek isterim.

Kendi var olan kokusu bebek pudrası/kremi gibi kokuyor.Tam bir Nivea kokusu aslında :) Ürünün içerisinde zaten parfüm bulunuyor. Pudralı kokulara bayıldığım gerçeği ayrı tabi.
Ancak çok hafif bir kokusu var kendi parfümünüzle karışık korkunç bir koku olmuyor. Sadece pudralı bir koku alıyorsunuz o kadar.

Ter lekesi için herhangi bir iddiası yok ürünün ama ben leke oluştuğunu deneyimlemedim.Beyaz gömlek giydiğim gerçeğini göz önüne alarak :)

Roll-on ların genel sorunu hemen kurumaması / emilmemesi . Bu roll-onda ise kuruma/emilme süresi orta diyebilirim. Kurusun artık diye can sıkıcılığı yok fakat normal bir roll-ondan farksız değil.

Ter kokusu etkisini ben öğlen 12'den akşam 5'e kadar yoğun bir plaza görüşmeleri günümde denedim . Risk aldım sanırım ama değdi. Akşam geldiğimde eve hala ter kokusu yoktu. Sadece İstanbul'un metrobüsünün kirli havası üzerimdeydi. :/

Kullandıktan sonra koltuk altımda stick deodorantlar gibi rahatsız edici bir doku tabaka oluşmadı aksine koltuk altlarım oldukça yumuşaktı.

Fiyat: 29 tl

Diğer bir çok ürüne EĞRİÇAYIR 'a tıklayarak ulaşabilirsiniz!

**EğriÇayır 'a ürünler için teşekkür ederim !

Gelecek yazıda görüşürüz! 
Öpücükler :*


You May Also Like

32 yorum

  1. Gerçekten çok teşekkür ederim. Hem Nehir'e hem kendime hemen alacağım. Ben de böyle hem doğal olsun hem terlemeyi kesmesin filan bir ürün arıyordum. Bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güzel yorumunuz için teşekkür ederiiim. Fiyatı bir tık fazla belki ama organik olmasının ekstrası ağır basıyor :) Şimdiden güle güle kullanın :)

      Sil
  2. İste bu daha iyi denenebilir bence💕 kokusu rahatsiz etmiyorsa tamamdir 🙈😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ürüne göre benimde daha çok sevdiğim ürün oldu vallahi :) Kokusu yok gibi zaten :)

      Sil
  3. İlk defa bir ürüne hemen almam lazım düzeyinde bir ilgi duydum �� Yazınız Harika bir etki bıraktı bende ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim,umarım sizde seversiniz :)

      Sil
  4. Harika o zaman ah o İstanbul'un kirli havası yok mu o çok kötü 😯

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne fena o hava be , korkunç yapıyor insanı :/

      Sil
  5. İlk defa duydum bu markayı, çok detaylı anlatmışsın canım emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  7. alüminyum içermemesi şahane, fiyatı biraz yüksek geldi ama artıları çok fazla, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen indirim yakalanıyor sitesinde,bakmak gerek. Alüminyum özellikle kontrol ettiğim bir olay deodorantlarda. Ben tüm içeriğe baktığımda göremedim. Görmediğime de sevindim açıkçası :)

      Sil
  8. Propolis ve roll on hic bit araya gelmezdi aklimda, ama guzel urunmus elimdekiler bitince alabilirim: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hiç gelmezdi açıkçası. Biraz şaşırdım görünce :)

      Sil
  9. Viyana'dan en sevdiğim alüminyumsuz Nivea roll-on'dan iki şişe aldığım için hemen alamayacak olsam da, onlar bitince Eğriçayır kesinlikle aklımda olacak! Güle güle kullan Nisa'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay stokluk onlar *.* Göz çevresi kremi , gece - gündüz kremi var. Onları denemek istiyorum Başak'cım . Bunlardan çok memnun kaldım açıkçası:) Öpücükler :*

      Sil
  10. markayı ilk defa duydum ama çok ilgimi çekti aliminyum olmaması da artı puan tabi. güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez deneyimledim markayı , diğer ürünlerine de göz atacağım :) Teşekkür ederim ,öpücükler :*

      Sil
  11. Çok fazla ilgimi çeken bir ürün oldu Nisacım, nerelerde satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi sitesinde en uygun fiyata var canım. Bir çok sitede de satılıyor ama kendi sitesinden almak en iyisi,indirimleri de oluyor sık sık :)

      Sil
  12. Deodorantın yaz sıcaklarında bile işe yarıyor olması çok güzel. Bu markayı not alıyorum canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeeey büyük risk aldım ama beni yanıltmadı :) Diğer bir kaç ürünüde aklımda onları da edineceğim en kısa zamanda :) Umarım sende memnun kalırsın <3 Öpücükler :*

      Sil
  13. Roll on'suz yapamayan biri olarak farklı ve güvenilir bir marka görmek hoşuma gitti, emeğine sağlık tatlım <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende roll-on severlerdeniiiimm! Nedense daha güvenli hissetiriyor :) Teşekkür ederim canım benim güzel yorumun için :*

      Sil
  14. emniyet etiketi çok önemli bence de.aşırı sinir bozucu kokusuna bakmak için sıkmak, sürmek. ben çok terliyorum ve hiç riske atamıyorum alüminyumsuz deodarant kullanmadım merak ettim bu ürünü de. elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana kalırsa da harika bir olay ilk benim açıyor olmam :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Bayıldım ben buna, ilk kez gördüm. Roll on konusu sıkıntılı çünkü. Alimunyumsuz bulmak açısından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı sıkıntılı hele ki yaz sıcaklarında -.- Bunun haricinde Gratis'te bir tane daha var o da uygun fiyatlı favorim :)

      Sil
  16. Çok güzel bir ürün paylaşmışsın canım :) Bende Driclor kullanıyorum ter kokusunun önüne geçmek için fakar oda cildimi çok kurutuyor. Bunu mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir ara deotak kullanmıştım , ondan da çok memnundum :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.