Vissmate | Sıvı Arap Sabunu / Beyaz Sabun Kokulu | Sponsor

by - 13:52:00

Selam!

Benim gibi temizlik manyakları el kaldırabilir mi?
Hadi başlayalım!


Obsesiflik durumum diğer tüm şeylerde geçerli olduğu gibi temizlikte de bulunuyor.
Bugün temizlik günümde iyice deneyimleyip yazmak istediğim bir ürün oldu Vissmate Sıvı Arap Sabunu.



Vissmate markası , 2015 yılında Vissplus çatısı altında ev bakım ve temizlik ürünlerinde en kolay ve ideal sonuçlara ulaşmak için oluşturulmuş. 
Markayı duymuş hatta belki denemişsinizdir. 
Silikonlu temizleyicisi ayrı bir güzel.



Bendeki ürün Sıvı Arap Sabunu ama bu seride ayrıca ''sprey'' olarak sıvı arap sabunu bulunuyor. Onu da çok merak etmedim değil :) 

Eğer aranızda normal , jel olarak satışta olan arap sabunu kullanan varsa bilir su ile homojen hale döndürmek oldukça zor. Fazlası ise tam bir işkenceye dönüyor. Yapış yapış kalıyor.
Bu yüzden benim gibi arap sabunu seven temizlik bağımlıları için aşırı pratik bir ürün.
Zira hem arap sabunu hemde su ile kolayca kullanabildiğim bir ürün olmuş.

Bitkisel yağlardan üretildiğini belirtirim.

Şu an temizliğimi yaptım oturdum ev mis gibi kokuyor, her ne kadar arap sabunu olsa da beyaz sabun kokulu . İmkanım olsa her yeri sabunla yıkayacağım yahu :)



Peki nerelerde kullanılıyor?

Yüzey ve yer temizliğinde 
Halı , koltuk , kumaş
Çamaşırlar
Mutfak ve banyo
Beyaz eşya  temizliğinde kullanılabiliyor.

Hatta makyaj fırçası yıkayan bile duydum :D 

Yüzey temizlemesinde kullanmak en kolayıma giden yöntem oldu. Kumaş,halı ve çamaşırlarda yüzeyde kullandığım gibi sulandırarak kullanabilirsiniz.
Yoğun lekelerde kullanmak istiyorsanız direkt lekeye döküp, lekeden kurtuluyorsunuz.
 

Yüzey temizliğinde mutfakta kurumuş yağ lekesi ( çok klişe oldum ) vardı ne yazık ki. Temizlikte kullandığım suyun içerisine yarım kapak döktüm .
 Genellikle suyun miktarına göre göz kararı uyguluyorum. Su ile bu kadar çabuk karışması beni çok şaşırttı ama sonuç mis gibi oldu.

Şişenin ağız yapısı epey geniş. Kapaktan destek almadan kullanınca biraz ayarı kaçırabiliyoruz. 



İçeriğini aşağıya bırakıyorum :)


1000 ml'lik kocaman şişesi ise en son baktığımda 8 lira civarındaydı.

Siz hiç denediniz mi markanın ürünlerini? 

Gelecek yazıda görüşürüz! 
Öpücükler :*

You May Also Like

31 yorum

  1. Elbette denedim canım silikonlu temizleyicisi favorim Arap sabunu da fena degil sevdim ben ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümran'cım bir harika silikonlu temizleyici <3 Sanırım iki favorim var şu an markadan :)

      Sil
  2. Bu arap sabununu ben de çok severek kullanıyorum Nisacım, bir de minicik ambalajlı ürünlerin üzerindeki dünya para etiketleri görünce daha bir sarılıyorum buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay sorma , marka satıyorlar artık. Bende her temizlemek istediğim yerde hop elim buna gidiyor :)

      Sil
  3. işte favori temizlik ürünüm çamaşır suyundansa bunu tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlik benimde ! Çamaşır suyunun rahatsız edici kokusundan kurtulmamın mutluluğu :)

      Sil
  4. Bu kadar etkili madem niye yaygin degil anlamiyorum. Yillarin urunu oldugunu biliyorum ama unutuyoruz galiba gecmisimizi. ilk gordugum yerde alip denicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arap sabununu hatta ayda bir kez saça kullanınca aşırı parlaklık veriyor. İnsanlar markalara yönelmeyi seviyor artık :/

      Sil
  5. Arap sabununun kokusunu bir türlü sevemedim :(

    YanıtlaSil
  6. Arap sabununu eskiden hali yıkarken kullanırdık ama ben evde hiç kullanmadım.Denk gelirse denemek isterim. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka kullanmalısın,teşekkür ederim yorumun için <3

      Sil
  7. çamaşır suyuna iyi bir alternatif o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Bugün ben de aynı markanın beyaz sabun kokulu yüzey temizleyicisini aldım,deneyip yazacağım yakında :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bir yakalarsam alacağım. Silikonlu olanı Lerzan anlatmıştı. Duşakabinim onu özlemle bekliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikonlu olan ayrı efsane :) Ahaha kesinlikle bayılacaksınız :)

      Sil
  10. Bunu denedim ve çok sevdim evimizin bittikçe alınan ürünü :)

    YanıtlaSil
  11. ben de halıları bile sildim çok güzel temizliyor

    YanıtlaSil
  12. Arap sabununun muhteşem geri.dönüşü: ))

    YanıtlaSil
  13. Şu sıralar heryerde goruyorum bu marakayı

    YanıtlaSil
  14. Vissmate urunlerini bizde evde kullaniyoruz !

    YanıtlaSil
  15. alınacaklar listesine girdi. İlk fırsatta alınıp, denecek. :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. ben de rast gelsem alıcam ama gelemiyorum. güzel bir yazı olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.