Schwarzkopf / BC | Oil Miracle / Gül Yağlı Saç ve Baş Derisi Şampuanı |Sponsor

by - 15:00:00

Selam!

Baş derinizin normal veya kuru olmasından yakınıyorsanız hadi başlayalım!



Sadece kadınların değil insanların görüntülerinin en önemli unsuru saçlar bana kalırsa! Muazzam makyajım , kıyafetlerim saçım olmadan eksik kalıyor. 
Geçtiğimiz aylarda katıldığım bir etkinlikte Schwarzkopf tarafından gönderilen bir şampuan ile karşınızdayım.



BC Bonacure Oil Miracle serisinden Rose Oil Hair and Scalp Shampoo yani gül yağlı saç ve baş derisi şampuanı.

İçerisinde başlıca olarak şam ve yaban gülü yağları bulunuyor. 
Bu iki yağ birleşerek saç ve baş derisini arındırıp,nemlendirip, yatıştırmaya odaklı.
Vaadi ise tüm saç tiplerini , normal ve kuru baş derisini nazikçe temizleyip,saç derisindeki kuruluğu yok edip , saça nem ve esneklik kazandırmak.





Pastel gül tonlarındaki ışıltılı plastik gövdesi ve altın tonundaki kapağıyla çok şık bir görüntüsü var bana kalırsa.
Bendeki ürün 200 ml. Bunun haricinde 1000 ml'lik -sanırım- pompalı bir şişesi daha var. Sanırım pompalı kısmı için :)
Şampuanın kendi rengi de yine ambalajının tonlarında ve oldukça hoş bir gül kokusu var. Orta yoğunlukta bir ürün.

Aslında kuaför salonlarında satılan bir ürün ama eski usul kalmadığı için bir çok internet sitesinde mevcut . Fakat satışını yapan internet sitelerinin kimi yağlı baş derisi kimi ince telli saçlar için yazıyor. Bu şampuan direkt olarak tüm saç tipleri , normal ve kuru baş derisi için. Burası önemli bir nokta zira aşağıda kullanım yorumlarımda anlayacaksınızdır.




Gelelim benim bu şampuan ile macerama.
Öncelikle saçlarım gür,kalın telli ve baş derim normalden yağlıya dönük. Ama saçlarım oldukça nemsiz son zamanlarda.
First thing first !
Şampuan bitmek üzere -yorumlarımı sonuçların değişmeyeceğine inanarak yazmaya karar verdim- . Bir kaç yıkamada biteceğine eminim. Hiç bereketli değil. 
Orta yoğunlukta dediğim gibi bu yüzden temiz saçta uyguladığımda ilk yıkamada istediğim gibi köpürmedi. Kirli saçlarımda ise ikinci yıkamada istediğim köpürmeyi elde ettim.
Diğer türlü şampuan ilk saçınızda nereye değiyorsa orada kalıyor yoğunluktan dolayı.Saçın geri kalanına yedirmek oldukça zorlaşıyor. Su ile iyice seyrelttikten sonra iyice saç ve baş derime nüfuz ediyor.

Islak saç ve baş derime masaj yaparak uyguluyorum. Saç derim kuruluktan kaşınıyor temizken bile diyerek bir heves kullanmıştım.Meğer saç diplerimdeki kalıntılardan dolayıymış. Ürün buna tuz biber ekti ne yazık ki. Saç diplerimdeki kalıntılar iyice arttı ve kepek oluşmaya başladı kullandığım süre içinde. Tertemiz saç kaşımaktan iyice yağlanmaya başladı. -.- 

Saçımı yıkadıktan sonra tararken saç uçlarımda sertleşme/keçeleşme olduğunu gördüm. Bu aynı ürünü kullanan başka bir arkadaşımda da gerçekleşmiş.  

Ürünün günlük kullanıma uygun olduğu belirtilmiş. Ancak benim saç ve baş derim için konuşursam ; günlük kullanım kesinlikle uygun değil. Haftada ya da iki haftada bir kere kullanmak bakım olarak istediğimizi verebilir.
Bu yüzden saç ve baş derisi benim ile benzer olanlara kesinlikle tavsiye etmiyorum. Seride bize uygun ürünler var, onları incelemenizi tavsiye ederim. 
Çünkü gerçekten bu serinin vaad ettiği şeylere ihtiyacı olan saçta bir uygulamasını izledim. Muazzam. Ürünün bir diğer eklentisi BC  Gül yağı ile yapılan bir uygulamaydı.

Saçlarımı kuruttuktan sonra verdiği parlaklık,nem,yumuşaklık (saç boylarımda) ve hafiflik harikaydı.
Dediğim gibi baş derim ile anlaşamadılar bir türlü.

BC Bonacure serisi için kesinlikle ihtiyaca yönelik seçim yapmalısınız. Ben firma gönderisi olduğundan dolayı seçim yapamadım ama sizin hakkınız var :)
Saçınız ve baş deriniz için en uygun olanı seçmeye bakın. Ben seriden bana uygun olan  ''Baş Derisi Terapisi'' ile devam edeceğim...  Çünlü aşırı iyi bir seri olmuş benim saç ve baş derime göre.


İçeriğini aşağıya bırakıyorum.



İdeal ürünü bulursanız çok seveceğinizi düşündüğüm bu serinin 200 ml'lik fiyatı 50 lira civarıydı.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

38 yorum

  1. baş derim çok kuru olduğundan birçok şampuan kaşıntıya sebep oluyor, memnun kaldığım şampuandan da vazgeçemiyorum. Numunesine rastlarsam denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlu baş derileri cidden başa bela olabiliyor :/ Yağı ile denerseniz istediğiniz sonucu alabilirsiniz :)

      Sil
  2. daha önce markanın başka ürünlerini kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. gülün faydalarını da bilince şu an çok merak ettim bunu.. eline sağlık kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruna yönelik bakarsan canım çok çok daha iyi olacaktır. teşekkür ederim :*

      Sil
  3. bu markanın mor renkli ambalajı olan aşırı işlem görmüş saçlar için ürününü kullanıp memnun kalmıştım teşekkürler paylaşım için canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğim gibi soruna yönelik seçildiğinde harika seriler <3 Rica ederim :*

      Sil
  4. Başlığı görünce benim sorunuma da çare olabilir belki diye düşünmüştüm ancak sorun saçları da medikal şampuanlar daha iyi oluyor gibi sanki.Dün berbat kokulu bir şampuana başladım.Saç diplerinde ki kalıntı sorunuma çözüm olur inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha inşallah çözüm olur. :) Medikal şampuanlar çok çok daha iyi geliyor banada :)

      Sil
  5. Çok güzel açıklayıcı bir yazı olmuş teşekkürler. Kuaförlerde satılan ürünler her zaman daha iyi oluyor. Market şampuanları benim saçımı da kafa derimi de mahvediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunun içeriği berbat olduğu için mahvediyor saçlarımızı. Hepsi olmasada çoğu güzel ürünler oluyor :)

      Sil
  6. Kuru ve yıpranmış saçlarım için sürekli kullanıma uygun olmayacak sanırım. Özellikle alerjik yapıda olduğumdan korkuyorum şampuan değiştirmeye ama yinede aklımda bulunsun. Teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALerjik bünyelerde ürün değiştirmek çok sıkıntılı oluyor maalesef :/

      Sil
  7. çok detaylı ve açıklayıcı olmuş. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Zaten bir saç çabuk yağlanmaya başladıysa nem eksikliği vardır. Çok faydalı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. baş derisi terapisi bana da daha iyi gelecektir sanırım..

    YanıtlaSil
  10. Ara sıra kendini şımartmak için kullanılır gibi. Tabi önce bir seriye bakmalı.

    YanıtlaSil
  11. Harika bir ürün yazısı olmuş. Aklımda olsun bu ürün de 😘 Teşekkürler canım ☺️ http://neselisusevim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel anlatmışsın canım ürünü, Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anlatmışsın canım

    YanıtlaSil
  14. Gül kokusunu severim,diğer yazini bekleyecegim :)

    YanıtlaSil
  15. Ben ilk kez görüyorum bu şampuanı ,ambalaj güzel ama :( sonuçta keşke öyle olsaydı.

    YanıtlaSil
  16. fiyatı düşündürücü :) ambalajı çok hoşmuş emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık 👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  18. Bu markanın şampuanını kullanmamıştım, isabet olmuş :))

    YanıtlaSil
  19. BC ürünleri çok ilgimi çekse de, çoğu sls içerdiğinden kullanamıyorum Nisa'cım. Bu şampuan bana da iyi gelmeyecektir dolayısıyla. Ellerine sağlık, öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
  20. Baş derim benim de çok kuru ve kepeklenmeye müsait, sende de kepek sorununa yol açtığını görünce bana uygun olmadığını düşünüyorum bitanem... Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Hiç öyle dertlerim yok, sanırım şanslı gruptayım :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.