Thalia | Doğal Gül Özlü Makyaj Temizleme Sabunu | Sponsor

by - 07:42:00

Selam!

Benim gibi doğal sabun sevenlerdenseniz hadi başlayalım!





Thalia markasını çoğumuz biliyoruzdur.  Yine de her zaman olduğu gibi marka hakkında ufak bilgiler vermek istiyorum.
Thalia markası 2006 yılında ''doğal güzelliği ortaya çıkarmak için'' Akten Kozmetik tarafından oluşturulmuş.
Tüm ürünlerinin formülasyonları doğal bitki özlerinden oluştuğunu ve bu sayede ürünlerin en doğal hallerinin bize ulaştığını söylüyor.

Bende markayı ile geçtiğimiz aylarda katıldığım bir etkinlik sayende deneme şansı buldum. İyiki de bulmuşum! 
İsmimize özel kutularda gönderilen çok şık bir kutu ile ulaşmıştı ürünler :)
Benim kutumda bugünkü yazının konusu olan '' Thalia Makyaj Temizleme Sabunu / Gül Sabunu '' , bir adet el kremi , bir adet ayak bakım kremi ve bir adet lif çıkmıştı.
Dediğim gibi bugün sanki içimi okumuşcasına gönderilen en sevdiğim kokulardan biri olan gül içerikli sabunu inceleyeceğim.


Kutusunun şıklığına lafım asla yok. Zira bir süre kutunun muazzamlığını incelemiş olabiliriz oda arkadaşım ahah :D 
Bunun yanı sıra oldukça sert bir karton kutuda bulunuyor. Yani herhangi bir yere götürmeniz gerektiğinde kendi kutusunda taşımanız mümkün. 
150 gr'lık kocaman bir sabun.



Hayvansal yağ , kostik ve paraben içermediği belirtiliyor. Ayrıca bir çok belgesinin yanında HELAL belgeli olması çok çok hoşuma giden bir ayrıntı oldu.

İçeriğinde  gül özleri ve gül suyu bulunuyor. Sabun oldukça güzel kokuyor, ev yapımı gül suyu toniği kullanmış biri olarak parfüm eklenmemiş gül ürünü çokta hoş kokmuyor. Açıkçası bana hitap etmiyor o koku pek. Ama ürün oldukça güzel kokuyor dediğim gibi ,içeriğine baktığımda parfüm bulunduğunu gördüm. Ufak bir araştırdıktan sonra içerisinde özel bir parfümü bulunuyor bilgisi ile karşılaştım. Ne kadar özel olduğu ya da bu doğallığı bozmayacak ve cilde uzun süreli zarar vermeyek bir parfüm olduğu konusunda herhangi bir bilgiye ulaşamadım.

Aşağıya bu yüzden içeriğini bırakıyorum , daha detaylı incelemek isteyenler için.

Cruelty free bir marka olduğunu da mutlulukla belirtiyorum :)


Kenarında hafifçe ittirilerek açılan sahip bir kare kalıp sabun.
Güllü sabun denilince direkt aklıma nedense pembe sabun geliyor yahu. Neyse bu sabunda pembe renkte tabiki.
 Sabunun yüzeyinde gül özlerini görebiliyorsunuz.
Buram buram gül kokuyor açar açmaz *.*



Ürün makyaj temizleme sabunu olarak geçiyor ancak makyajını temizlemek olarak değil makyajınızı temizledikten sonra kalıntılarını temizlemek için yapılmış.

Peki ben nasıl kullanıyorum?

Uzun süredir makyajımı yağlar ile çıkarıyorum. 
Ancak bir heves aldığım makyaj çıkarma ürününün yoğun makyajlarda kalıntılar bıraktığını gördüm.
Bunları oldukça , oldukça iyi temizliyor.

Sadece makyajımı sildikten sonra değil sabah , akşam kullandım. Duşta da kullanabilirsiniz isterseniz , tertemiz arınmış bir vucüt garanti. :)
Sıkılaştırıcı ve tonik etkisini okumuştum ambalajında. Sıkılaştırıcı etkisini gözeneklerimde olmasada genel olarak kullanımdan sonra gördüm.Tonik etkisini ilk yıkama sonrasında dahi görebiliyorsunuz. 
Gıcır gıcır oldu dediğimiz olay gerçekleşiyor tabiri caizse :)

Sabunu ılık su ile köpürtüp cildimi zedelemeden güzelce sabunla kaplıyorum. Bir kaç dakika bekledikten sonra arındırıyorum. Yüz yıkama pedleri ile de güzel sonuçlar elde ettim :)
Klasik sabunlar gibi asla bir kuruluk oluşmuyor hemen sonrasında. Daha sonrada böyle bir durum yaşamadım.
Cildimi kuruladıktan sonra sanki tonik ile temizlemişcesine hafif bir sıkılaşma hisseddiyorum.Gözeneklerimin hava alması da cabası.  Ama gözenek küçülmesi olarak bir etkisini görmedim şu anlık belirtmek isterim. 

Daha sonrasında o sıkılaşma hissi yerini nemli bir cilde bırakıyor. 
Duştan sonra en etkili olduğu zaman benim cildime :)

Düzenli kullandığım süre boyunca cildimin parladığını ve makyajımın çok daha iyi durduğunu gördüm ve bunu sizden saklayamam ! 
Cildi aşırı temizlemekten bahsetmiyorum asla ama temiz bir cilde yapılan makyajların ne kadar güzel durduğu bir gerçek :)



Şu sıralar cildimi yıkarken arındırmaya yönelik ürünler kullanmaya özen gösteriyorum ve benim için rutin oldu. 
Bu yüzden Thalia 'nın diğer sabunlarına da banyomda yer açmayı planlıyorum. Tüm isteklerimi karşılayan bir sabun bulmak benim için aşırı sevindirici vallahi :))

Fiyat : 7 lira

Cilt bakım rutinim olarak bir yazı paylaşmayı düşünyorum yakın zamanda <3 

Bir çok Thalia ürünlerine ulaşmak için tık tık!
Siz hangi Thalia ürünlerini deneyimlediniz?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

28 yorum

  1. Sabun kullanmayı bende çok seviyorum.Bu sabun Thalia sabunlarıda oldukça başarılı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum duşta ve cilt temizliğinde sabunlara. Diğerlerini de almayı planlıyorum :)

      Sil
  2. Makyaj temizleme sabunu mu? Cok ilginc, ama guzel 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah aynen çok ilginç geldi bana da :) Ama çok başarılı çıktı <3

      Sil
  3. Gül özleri oluşu güzel de makyaj temizleme doğal bir üründe parfüm olması şaşırttı. Ben şahsen banyo yaparken kullanırdım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül özleri iyi hoşta parfüm biraz beni de durdurdu ama aşırı güzel kokuyor :)

      Sil
  4. Sabunla makyaj çıkarmak fena fikir değil denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  5. Thalia ürünlerini çok seviyorum, özellikle sabunlarının kokularına bayılıyorum, makyaj temizleme sabununu bilmiyordum, denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thalia ürünlerine bende bayılıyorum harikalar <3 Mutlaka denemelisiniz!

      Sil
  6. thalia ürünlerini ben de severek kullanıyorum.. sabunları da harika kokuyor güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aşırı seviyorum <3 Mis gibi kokuyorlar :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Aaa harika bir ürünmüş bu ama ☺️☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  8. Sabun kullandığım bir ürün değil çok fazla (sıvı sabunlar, köpük temizleyiciler ve duş jelleri bunların yerini aldı) ama resmen canım çekti! Thalia markasına zaten bayılıyorum! Benim için değiştirmeyeceğim ürünleri de var. Bu sabunu da mutlaka deneyeceğim; hatta birazdan siteye ışınlayaım bakayım yanında ne götürebilirim diye ^_^ güle güle kullan Nisa'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sıvı sabunun ikamesi yok ama duş jeli ve köpük temizleyicilerin yerini doldurdu kalıp sabunlar :) Bende setlerini denemeyi düşünüyorum. Bütün harika kokacaklardır eminim *.* Ahaha bende bakıyorum bir yandan :D Öpücükler :*

      Sil
  9. doğal sabunları kullanmayı bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. ben de sabunladığım zaman daha temiz hissediyorum cildimi. Tam benlikmiş

    YanıtlaSil
  11. Thalia markasından en son defne sabununu deneme fırsatı buldum. Muhteşem bir kokusu var. Onu da dinlemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şakayık önerdiler instagramdan :) Defneyi de yazdım <3

      Sil
  12. Ben thalia markasını yeni keşfettim ve sabunlarının kokularına bayıldım :) Gül sabununu duşta kullanmayı düşünüyordum fakat etkilerini okuyunca yüzümde denemeye karar verdim. Çok güzel bir yazı olmuş canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hepsi harika ki! Kesinlikle dene yüzüne , bayılacaksııın! Teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  13. gül kokulu ürünlerden pek hazzetmiyorum açıkçası, başka çeşidine denk gelsem alabilirim. sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Markanın sabunlarına hastayım resmen, o ne güzellik, o ne güzel kokular...

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.