EğriÇayır Organik Arı Ürünleri | Apifarm / Propolisli Diş Macunu | Sponsor

by - 13:17:00

Selam!
Bugün harika organik bir ürünle karşınızdayım.

Hadi başlayalım!



Eğri Çayır Organik Arı Ürünleri markası ile mayıs ayında katıldığım bir etkinlik sayesinden tanıştım.
Peki kimdir,nedir bu Eğri Çayır?
1700'lere dayanan aile geleneği 2009 yılında organik arıcılığa dönüşmüş. EğriÇayır ürünlerinden bazıları Fransa'da üretiliyormuş. Ama mabedi tabiki Toros dağları olduğunu vurgulamak isterim. 
 Eğriçayır Balı  2009 yılında Fransa’dan ‘Gümüş Madalya’ ile dönmüştür. 2011 yılında Slovenya’ da düzenlenen Dünya Tıbbi Arı Ürünleri Kongresinde dünyanın en iyi 2. Balı seçilmiştir. Italyan Tarım bakanlığı tarafından yapılan“Uluslararası En İyi Organik Bal Yarışması”nda (BİOLMİEL) Avrupa Birliği ülkelerinden gelen alanında uzman jüri üyeleri tarafından seçilerek bir kez daha ‘Gümüş Madalya’ ile ödüllendirilmiştir.   

Ballardan pekmeze,kozmetikten bitkisel yağlara kadar oldukça çeşitli ürün yelpazesi bulunuyor.
Ben kozmetik kısmını yazıyor olacağım ancak özellikle balını denemelisiniz!
Arıların bal haricinde ; arı sütü,polen,propolis gibi faydalı bir çok ürünü mevcut. Bu ürünler bir çok hastalığın tedavisinde yüzyıllardır kullanılıyor. Tüm ürünlerin tek tek faydaları olsa da belirli kombinasyonlarla faydaları katlanıyor.

ARI SÜTÜ : İşçi arıların ana arıyı ve yavruları beslemek için ürettikleri özel bir besindir. Ufak bir örnek ile işçi arının üretim zamanında 4-5 hafta yaşadığı , kraliçe arının ise 5-7 yıl yaşadığı belirlenmiştir. Siz düşünün artık :) Anti-aging etkili , vücudun daha sağlıklı kalmasına yardımcı,çocukların diş ve kemiklerinin,zeka gelişiminde oldukça etkilidir. Kemoterapiye bağlı yan etkileri azaltır. Çok büyük bir antioksidandır.

ARI POLENİ : Bitkilerin üreme organlarının başlıklarında bulunan üreme hücreleridir. Arılar tarafından toplanan polenler arı yavrularının beslenmesinde ve işçi arıların beslenmesinde kullanılır. Bileşemindeki yağlar,şekerler,lifler,mineraller,aminoasitler,fenolik bileşikler ve vitaminler nedeniyle oldukça değerlidir. Büyümeyi hızlandırır,yorgunluğu giderir,halsizliği önler , özellikle spor yapanlar için oldukça destekleyici bir besindir.

PROPOLİS : Reçineli ve mum kıvamında olan , arılar tarafından belli bitkilerin ve ağaçların tomurcuklarından,yapraklarından,dallarından toplanan bir maddedir. Kovanı iyileştirmek adına , kovanın hasarlarının giderilmesinde,kovanda bakteri oluşumunu önlemede kullanılır arılar tarafından.

Bugünkü yazımızın konuğu olan diş macunu ise propolisli. 
Yani propolis sayesinde ana amacı ağız ve diş eti hastalıklarını tedavi etmeyi sağlıyor.



Ambalajın güzelliğini es geçtikten sonra ambalajın alt tarafında ürün ile ilgili özel bilgilerin yazmasın beni oldukça mutlu etti. Özellikle SKT yazılması ayrı bir önemli benim için. Oldukça pinpirikliyim bu konuda :)



Hani EğriÇayır organik ürünleriydi nereden çıktı Apifarm derseniz , Apifarm ; yine EğriÇayır organik ürünlerinin kullanıldığı , bir Fransız laboratuvarları ile ortaklaşa geliştirilen , paraben içermeyen , Eco-Cert sertifikalı kozmetik ürünlerinin markası olarak karşımıza çıkıyor.




Bu diş macununu diğerlerinden ayıran bir çok özelliği mevcut tabiki ama propolis bulunduğu için antiseptik özelliği ile zararlı bakteriyi yaşatmadığı gibi ağız ve diş sağlığımız için doğal bir onarım sağlıyor.

Bir diğer artı özelliği ise florür içermemesi. 
Bilenler daha iyi bilir tabiki ama Harvard Üniversitesi araştırmasına göre florür çocukların nörolojik gelişimlerini negatif yönde etkilediğini belirtmiş. Maddelerin kullanım yerleri , oranları oldukça önemli bu konuda.


Markanın iki farklı propolisli diş macunu bulunmakta. Bende olan ürün Okaliptüs , Limon Yağlı ve Propolisli olan diş macunu.



Yumuşak tüpte , 75 ml olarak satılan diş macunu minik bir ambalaja sahip. 
İlk açtığınızda ağız tarafındaki koruyucu banttan dolayı benim için yine bir artı aldı.

Tam rengini bilemesem de aşağıya görselini bıraktım :)
İlk kullanımdan itibaren genel olarak düşüncelerime gelirsek;

İlk defa bu kadar yoğun bir diş macunu kullandım. Bu yüzden kullanımda kesinlikle mercimek tanesi büyüklüğü yeterli olacaktır.

İlk başta oldukça farklı geldi bana bu diş macunu. 
Bildiğimiz diş macunlarından farklı bir şekilde köpürüyor. Bol bol değilde sanki bu kadarı temizlemeye yeterliymişcesine.

Yukarıda da belirttiğim gibi propolis reçineli ve mum kıvamında bu yüzden macunda mikro tanecikler hissediyorsunuz.


Uzun süredir sabah akşam bu diş macununu kullanıyorum. 
Düzenli kullandığımda ağız kokusunu azalttığını ve limon kokusunun daha baskın geldiğini fark etmeye başladım.

Kullandıktan sonra dişlerinizde kimyasal çoğu diş macununun verdiği aşınmadan dolayı temizlik sandığımız o his oluşmuyor. Daha yumuşak korumalı bir yüzey oluşuyor dişin üzerinde bana kalırsa.

Limon yağının ve propolisin birleşmesinden dolayı macunda oluşan dokudan ilk kullanımda rahatsız olabilirsiniz fakat bu tamamen ilk kullanıma özgü.

Fiyatını merak edenler için , 18.50 tl



Benim ilk organik arı kozmetik ürünü maceram böyleydi.
Ürünü ve diğer bir çok ürünü EĞRİÇAYIR 'a tıklayarak bulabilirsiniz.
Gelecek yazıda görüşürüz!

EğriÇayır Organik Arı Ürünlerine TEŞEKKÜRLER! :)


**Ürün firma tarafından gönderilmiş olup , yazılanlar objektif düşüncelerimdir. 



You May Also Like

39 yorum

  1. Epriçayır markasını yeni duydum.Propolis'ler gerçekten faydalı ürünler.Bu markaya da şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , ne harika ürünleri varmış. En kısa zamanda diğer ürünlerini de deneyeceğim <3

      Sil
  2. Markayi İlk defa duyuyorum. Markayi arastiracagimmmm 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle adının hakkını veren bir marka canım bakmalısın <3

      Sil
  3. markayı ilk defa duyuyorum :) not ettim bakalım

    YanıtlaSil
  4. Dürüst olmak gerekirse alisilmisin disinda olan organik adi altinda uretilen urunleri hic sevemiyorum. Her nedense gözüme korkunc gorunuyorlar 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her organik organik midir ? mantığı emin ol bende de vardı. Yavaş yavaş bu tarz firmaları deneyerek görmeyi planladım :)

      Sil
    2. Bence gercekten hic bir kozmetik urunu tam anlamiyla organik olamaz, yapamazlar gibi me geliyor 😄

      Sil
    3. Ya o konuda inanmamayı geçtim yok zaten. İlla ki ürünü korumak için belli maddeler koymak zorundalar. Yoksa raf ömürleri 1 gün olur :)

      Sil
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  6. ilk defa duydum propolisli diş macunu. çok ilginçmiş. emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada oldukça ilginç gelmişti ilk duyduğum zaman :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Bir diş hekimi olarak florun bi kadar kotulenmesi hoşuma gitmediyse de( evet kötü yanları var ama çok da faydası var dişlere: ) ) bu macunu severim iyidir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikii siz çok çok çok daha iyisini bilirsiniz :) Ama ufak bir araştırma yaptığımda karşıma çıkan şeyler az miktarının dişe faydalı olduğuydu. Ama günümüzde firmalar bu duruma ne kadar uyuyor ki :/ Zaten yazıda da maddelerin kullanım oranlarına göre faydalarınında değiştiğini belirttim :)

      Sil
  8. benim mutlaka kullanmam gereken bir ürün

    YanıtlaSil
  9. Bu markayı daha önce duymamıştım içeriği oldukça iyi kullanmaya değer buldum . Fiyatı da organik ürünler ile kıyaslandığında gayet uygun. Teşekkürler bu faydalınpaylaşım için . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk defa tanıştığım bir firma :) Rica ederim:)

      Sil
  10. Son dönemde "Eğriçayır" markasını görüyorum. Florür uygulamasında farklı görüşler bulunuyor. Yalnız bazı özel rahatsızlıklarda - otizm ve norölojik rahatsızlıklar- gibi florlu diş macunu kullanılması istenmiyor. Bu rahatsızlıkları yaşayan ailelerin tercih edecekleri ürün olacaktır.
    Ben de bir ara alıp kullanmayı düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneme fırsatı bulduğum için mutluyum . Açıkçası faydası yok diyemeyiz bilinen yanlışlardan ziyade oranına göre faydasınında değiştiği bariz bir gerçek florürün. Ufak bir araştırmadan sonra çok iç açıcı şeyler okumadım maalesef. :/

      Sil
  11. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettimm :) Yazılarınız ve Önerileriniz muhakkak degerlendirilmeli:) Takipteyim artık bende bekliyorumm muhakkak :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Rengi ne kadar değişikmiş öyle :)) Ağız kokusunu gidermesi ise şahaneymiş, mutlulukla kullan kuzumm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yavrum baya baya değişik gelmişti banada :) Teşekkür ederiiim <3

      Sil
  13. Eğriçayır markasının arı sütü ve organik balını denemiş ve çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  14. Markayı biliyorum ama böyle bir ürünleri olduğunu ilk kez duydum

    YanıtlaSil
  15. Yeni duydum bu ürünü denemek lazım...

    YanıtlaSil
  16. Sizi geç fark ettim ben :))Tabi ki izlemeye aldım :)) Güzel bir blog :)) LR ürünlerini ben de severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
  17. Cok ilgincmis cok merak ettim:))

    YanıtlaSil
  18. Organik mi :) kötünün en iyisi olabilit belkide organik olmaz bence canm. Keske tarlada yetisseydi yada saksıda o zaman tam güvenebilirdik dimi :) ama begendigine göre denemek lazim :)

    YanıtlaSil
  19. Faydalı olduğunu biliyorum ama hiç kullanma fırsatım olmadı. Markayı da ilk kez duydum. Babam böyle şeylere hastadır. Söyleyim de bi baksın ;))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.