Sesu | Renkli Makineler Serisi / Kalın Tüyler İçin Ağda Seti | Sponsor

by - 09:11:00

Selam!

İstenmeyen tüylerinden ağda ile kurtulanlar yazıya bayılacaksınız.
Hadi başlayalım!






Geçtiğimiz günlerde Sesu yepyeni ürünleri olan '' Renkli Makineler Serisi '' nden favori rengim ve tüy özelliğime göre harika bir kargo göndermişti.
Daha önceki yazılarımda uzun süredir epilasyon olarak jilet kullandığımı görebilirsiniz. Yaklaşık 2 senedir jilet kullanan ben açıkçası bu iddialı yepyeni seriyi merakla denemek istedim.


İlk önce 'Sesu Renkli Makineler Serisi' hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. 

Sesu'nun bu yeni ürünleri tek tek kartuş olarak ve bu yazıda konuk ettiğim gibi makine seti olarak satılıyor. 
Markanın daha öncede bu tarz makine setleri vardı ama bu biz kadınlaırn epilasyon sorunlarına yönelik kategorilere ayrılmış ürünlerden oluşuyor.
Hassas ciltler olan türü ile ilgili blogger arkadaşlarımın yorumlarını okuduğumda oldukça beğendiklerini gördüm. 
Kutunun üzerinde yazan 'MÜKEMMEL SONUÇ ÜRÜNLERİ' kesinlikle sonuçlarıyla haklı olduğunu gösteriyor .


4 farklı makine seti var.

-Sarı /  Normal tüyler
-Pembe / Hassas Ciltler
-Mavi / İnce Tüyler
-Yeşil / Kalın Tüyler

Benim tüy yapım ve favori rengim şansıma benzer denk geldi. :)

______________________________________

Kutu içeriğinde neler var derseniz ise; 

Roll-on Kolay Ağda Makinesi 
 -Makinenin kablosu kutuyu ilk açtığınızda makinenin içerisinde yerleştirilmiş olarak buluyorsunuz.


-Mor kapaklı bu makinenin tasarımı oldukça şık ve kullanışlı geldi bana. 
Makinelerin yan taraflarında  ( ki bu bölümler tam olarak tutma yerlerine denk geliyor) bulunan mor kauçuk bölgeler makinenin ısısından elimizi korumamız ve tutuş kolaylığı sağlaması için birebir. Deneme sürecinde elime bulaşan ağda ile burayı tuttuğumda herhangi bir yapışma oluşmadı ve makinemi lekelerden kurtarmış oldum :)




Roll-on Sir Ağda 

-Kalın tüyler için olan greyfurt ve papatya özlü sir ağda benim setimde olan ürün.
-İçindekileri merak edenler için aşağıya bırakıyorum , çok iç açıcı bir içeriği olmadığını kabul ediyorum.
-Şeker içermiyor olduğunu söylemek isterim. Şekerli ağdaların tüyleri beslediğini duymuşsunuzdur , ee bu da bizim istediğimiz türden bir epilasyon olmayacaktır :)



Ağda Bezi 

-Setin içerisinden 10 adet ağda bezi çıktı.
-İçerisideki bezlerin yumuşak dağılan değilde orta sertlikte olmasını ayrıca sevdim. 
-Tek bir bez ile yarım bacak alabiliyorsunuz. Bir çok ağda bezinde yaşanan ağdanın bez tarafından emilip diğer yüzeye geçme sorununu yaşamadım. 

Sir Ağda Temizleme Mendili

-İçerisinden 2 adet tek kullanımlık temizleme mendilleri çıktı.
-Temizleme mendilleri ise şeffaf ince kağıt mendillerden.Yine orta sertlikteler.
-Oldukça yağlılar bu artı bir yön ama bacağımda , elimde ve makinede oluşan ağda kalıntılarını çabucak temizlememe yardım etti. Harika değilde nedir *.*
-Cildime verdiği nem ise harikaydı. Uzun süre yerinde kaldı. <3


Blog yazılarımız hali hazırda ürünlerle ilgili bilgileri olan insanlar için değil sadece bu yüzden eğer bu tarz ağda hiç kullanmamış olanlar için kullanım konusunda bir kaç bilgi vermek isterim.

İlk olarak ürünin kol ve bacak bölgesi için uygun olduğunu , yüz ve boyun gibi hassas bölgelerde kullanmamak gerektiğini söylemeliyim.

Uygulama yapacağımız bölgenin kuru ve temiz olması her zaman epilasyon yaparken sağlıklı bir sonuç için gerekiyor.
Ürünü ilk kez kullanacaksanız ufak bir bölgede deneme yapmayı unutmayın.
Ve kesinlikle neredeyse tüm kuaförlerin yaptığı aynı bölgeye üst üste ürün uygulaması yapmayın. Cildinize oldukça zarar verirsiniz.


Kartuş sir ağdamızı makinemize yerleştirdikten sonra , makinenin priz ile bağlantı kablosunu takıyoruz. 
Taktığımızda yukarıdaki gibi bir ışık göreceğiz. Bu makinemizin çalışır durumda olduğunu ve ısınmaya başladığını gösteriyor.
15 dakika içinde ısınan kartuş ağdamızı , herhangi bir ağda bezinde aşağıda gösterdiğim gibi kolayca sürülüp sürülmediğini kontrol etmeliyiz. Zira cildimize zarar verebiliriz.

*Eğer kolay sürülmüyorsa bir kaç dakika daha ısınmasını beklememiz gerekiyor.

Eğer kolayca sürülüyorsa ürünü ideal ısıya getirip cildime uyguluyorum. Genelde kabloyu makineden çıkararak kullanıyorum makinemi. 
Uygulamayı ' TÜYLERİN ÇIKIŞ YÖNÜNE DOĞRU'  yapıyorum. Daha sonra ağda bezini  'TÜYLERİN ÇIKIŞ YÖNÜNÜN TERSİNE DOĞRU' çekiyorum.

Ağdanız donmaya başlarsa kablosunu tekrar takıp kullanmaya devam edebilirsiniz.


Dediğim gibi ben iki yıldır jilet kullanıyorum ve sonuçlarını bende oldukça merak etmiştim. 
Beklediğimden çok çok daha iyi bir sonuç aldığımı söylemeliyim ve evet acayip şaşırdım.
Tüylerim orta uzunluktan bir tık kısa iken ürünü kullandım. 
Uzun süredir can acıtan bir epilasyon kullanmadığım için canımın fazlaca acıyacağını düşündüm ama yok yani sadece tüylerimi çektiğim için bir acı hissettim minimum derecede. :D

Kalan bir kaç minik tüylerim oldu .

Ürünü kullanalı iki haftadan fazla olacak kıl kökleri gözükmeye başladı sadece. Aşırı şaşkınım bende sonuç karşısında. Cidden olmuş bu seri bana kalırsa! 


Aşağıya uygulama sonucunu bırakıyorum. Ufak olarak bıraktığım fotoğrafı ürünün etkisini merak edenler üzerine tıklayarak daha büyük bir şekilde görebilir :)



Şu sıralarda bir çok satış noktasında indirimli fiyatı ile satışta. 
Sosyal medya hesaplarında da çekilişler ile ürünü hediye ediyorlar  :)
Diğer bir çok ürününü incelemek için tık tık 

Siz hangi epilasyon yöntemlerini kullanıyorsunuz?


SESU'YA TEŞEKKÜRLER!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

30 yorum

  1. Detaylı ve faydalı bir yazı olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve detaylı yazı için teşekkürler. Mutlaka inceleyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Renkli olmayan bir sesu seti.var bende de o da fena.değil: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , klasik olanda güzel tabiki ama pratiklik açısından bu soruna yönelikler daha iyi :)

      Sil
  4. Bende bu tekli setlerden kullanırken çok rahat ediyorum 👍

    YanıtlaSil
  5. Ağda kullanımı çok yaygın.Kullananlar için pratik bir ürüne benziyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kadın farklı ürünler kullanıyor epilasyon için , bende lazer boyutuna geçmek istiyorum ama hadi bakalım :)

      Sil
  6. Bunu kullanmayı kaç kere denedim ama beceremiyorum

    YanıtlaSil
  7. Pek kullanamıyorum ağdayı ben. Bu yüzden de lazer yaptırdım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde aklımda lazer yaptırmak ama içime sinen güzel bir yer bulamadım. Bulsam direkt oraya atıcam kendimi :)

      Sil
  8. denemek isterim, epilatör kullanıyorum ama zaman zaman da hazır ağda bantlarından kullanıyorum, Sesu da güvendiğim bir marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epilatörde kullandım bir dönem ,çok eziyetli o iş bana göre :/

      Sil
  9. ağda kullanmayı hiç sevmedim ben zaten tüy sorunumu da kökünde çözdüm ama kullananlar için iyi bir alternatifmiş bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazer olayı cidden aşırı rahatlık sağlıyor. Düşünmüyor değilim :)

      Sil
  10. çok iyi görünüyor... Ben de almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  11. Bunu muhakkak denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  12. Laserli olduğum için bunlara gerek kalmadı ama yazdığına göre birçoğumuzun işine yarayacak bir ürün çıkarmış Sesu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benimde güzel bir lazer merkezi bulmam gerek , kökten çözmek lazım :) Ama kullananlar için epey iyi :)

      Sil
  13. Ben de bu makineleri kullanıyorum ve çok memnunum yazında detaylı ve çok güzel olmuş ben de bloguma beklerimm :))

    YanıtlaSil
  14. Faydalı bir yazı olmuş ve ürünü çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  15. Sesu'nun eski ambalajlı halini kullanmıştım, şahsen aşırı inatçı kıl köklerim olduğu için benim favorim Vivet Azulen :) Yeni ambalajlı hali denenbilir. sevgiler:)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.