Essence | Basın Bülteni / Cubanita

by - 08:15:00

Selam!

Essence 'in yepyeni ürünleri ile tanışalım! 
Bize ne zaman gelir muamma ama olsun yine capcanlı ürünleri satışa sunuluyor!
Hadi başlayalım!






Kisses From Havana

Hola Guapa
Do You Hear La Musica?
Bienvenida A Palm Beach


Cushion Eyebrow Ink - Carribean Brows



Gel Eyeliner Pen 01 - Buena Vista , Baby!
Gel Eyeliner Pen 02- Hola Guapa!

Lip Balm - Bienvenida A Palm Beach

Wet Look Lip Lacquer 01- Kisses From Havana
Wet Look Lip Lacquer 02- Hola Guapa!

Jumbo Highlighter 01- Mi Corazon

Bakin&Banana Powder 01- Livin' La Vida Banana



Duo Eye Brow Styler 01- Buena Vista , Baby!

Makyaj Çantası - La Banana Cubana


Benim favorim Eyebrow Ink oldu?
Ya sizin?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler <3

You May Also Like

12 yorum

  1. Hepside güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  3. ojelerin şişelerine bayıldım onalr favorim :)

    YanıtlaSil
  4. benim favorim makyaj çantası:)

    YanıtlaSil
  5. Essence ürünlerini seviyorum...

    YanıtlaSil
  6. Ojelere bayıldım <3 :)

    YanıtlaSil
  7. essence ürünlerini fiyat performans açısından çok seviyorum :) yeni ürünlerini de mutlaka denemeli diye düşünüyorum tabii rossmandaki stantlarını yağmalamazlarsa :D blogumuza beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy bu ürünler çok tatlıymış :))

    YanıtlaSil
  9. Harika görünüyorlar, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Şimdiden en az üç ürün favori edindim bile.bir an önce satışa çıksada alsak ;)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.