Neler Aldım? | No.10 | Sephora Alışverişi

by - 11:15:00

Selam!

Bir süredir maalesef .com uzantım ile ilgili sorundan dolayı blogum engellendi. Bu yüzden kullanamadım maalesef ki . Sorunu düzeltene kadar blogspot.com dan devam ediyorum. Kaldığımız yerden devam edelim <3

Bu ara ne kadar çok indirim oldu değil mi? 
Benim Sephora alışverişimi merak edenler , hadi başlayalım!



İndirim için girilen Sephora'dan çıkış olmadı ahah :D 
Loş sarı ışıklarına bayılıyorum diyemem tabi ama nedense bir çekiyor mağazası. Douglas öyle değildi mesela. Bilemedim.



İlk olarak kozmetik ile başlayayım..

Sephora Aydınlatıcı Kalem : Her ne kadar kaş olarak geçse de ben dudak üstümde , burnumun üstünde , göz pınarlarımda kullanıyorum. Çok yumuşak uçlu , baya sevdim.

Yves Saint Laurent Vinyl Cream Lip Stain 407 : Stoklarda ölüm uykusu uyuyan bir türlü bulunamayan 407. Bana hiç yakışmaz bu renk. Teyzem bayıla bayıla aldı. Yalnız ciddiyim esmerlere nasıl yakışıyor bu renk? Ya da ben esmer değil miyim? 

Beauty Blender Pro Black  : Arkadaşlar açık konuşayım BB'den başkası yalan. Ebelin,RT,Watsons,W7 .. daha hangi süngerleri kullanmadım ki.Yok yani. Hep pembesini kullanmıştım bu sefer siyahına geçtim. Çok daha güzel .

Dolce & Gabbana Light Blue Parfüm : Tamamen gündüz parfümü olan bir koku Light Blue. Çiçek çiçek değil ama çok fresh. 





Gelelim cilt bakımına..

Sephora Express Cleansing Wipes / Makyaj Temizleme Mendili : Bendeki orijinal olan sanırım. Hindistan cevizli vs çeşiti var. Gerçekten makyaj temizleme mendilinden istediğimi aldığım ikinci ürün. Birincisi Bebak'tı kesinlikle.

Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleme Suyu : Uzuun zamandır favorim. Belki Garnier Argan Yağlı ile kapışır. Ama bu kazanır *.* Uzun zaman önce de yazısını yazmıştı. ZIPZIP

Sephora Yaşlanma Karşıtı Serum : Bunu anaanneme aldık. Cildi aşırı kuru ve artık kullandığında onu terletmeyecek bir nemlendirici serum istiyorduk. Bu konuda araya girip bir şey söylemek istiyorum. Hayatımda kullandığım en çabuk emilen ve kalıntı bırakmayan serumdu sanırım. Gönül ister ki Chanel deneyelim ama eldeki bu kusura bakmayalım :D

Origins Ginsing Enerji Veren Jel Nemlendirici : Ülkemize varan nadide güzel markalardan mis kokan + cildi capcanlı yapan bir nemlendirici edindik. Ara ara gelen indirimlerinden gerisi alınabilir. <3



Yıllardır Sephoradan alışveriş yapılır , millet böbreğini satacak kıvamda alışverişler yaptı,dandirik sample isteyince bir ton bakışlara maruz kalmalar vardı. 
Capacity Sephora'da bizle gerçekten ilgilenen Beyza hanıma öpücükler. Ne sevimliydi <3
Gerçekten ürünler hakkında bilgilendirmesi benim için fly me to the moon oldu.

En azından +Glam Sight Zeynep 'e olduğu gibi boş sample gelmedi değil mi? :D

Origins Karbon Maskesi : Origins maskesini deneyip almak istediğimi söylediğimde hemen tutuşturdu. İşte istediğim Sephora. Kardeşim ben alerjik bi insanım güven olmaz bana :D 

Sephora Kil Maskesi : Hala deneyemedim editlerim hemen burayı.

Bir de Dr.Jart+ ve Tony Moly ürünlerini merak ediyordum.
Şimdilik sadece Tony Moly Jel Nemlendirici denedim , çabucak emildi. Ama pek bi tatmin etmedi cildimin nemi. İkinci sample da daha iyi gözlemlerim.




Benim Sephora maceram böyleydi!
Umarım ben yokken çok fazla hasar raporu oluşmamıştır ekstrelerde :D

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

27 yorum

  1. Güzel günlerde kullan canım , güzel bir alışveriş olmuş ...

    YanıtlaSil
  2. Iyi günlerde kullan canımm. :) Ben de Sephora ya girince kendimi kaybediyorum. Zaten ağzımı açsam elime tutusturuyorlar. En son girdigim de batmıştım. Ama aldıklarını her zaman severek kullanıyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncelikle :) Kaybolmayanı dövüyorlar ahah , çok güzeller cidden her şey. :)

      Sil
  3. Çok güzel üürnler, yorumlarını da bekliyorum hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Parfümü merak ettim canım :) Şahane ürünler almışsın, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika kokuyor, çok fresh :) Teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  5. Mutlulukla kullan canım hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan cankm güzel bir alış veriş olmuş . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  7. Hepside çok güzel, güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan Nisacım, harika bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan .. orijins ürünleri için ben de indirim bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , gelsin indirim hemen karbon maskeye :)

      Sil
  10. Light Blue kesinlikle akdeniz, yaz ve denizin tuzu; en sevdiklerimden. Güle güle kullan ^_^ Boş sample'ı unutmuşum ya akdfgdhgkdjhgkdghd Sephorada yaşanan efsane anlar <3
    Origins radarda, yaz bitimi nem maskesi alacağım inşallah ama önce bir denemem lazım.
    Yalnız bir allahın kulu da Zeynuş sen Sephora göz temizleme suyunu alacaktın diye hatırlatmadı. İçim yanıyor :C
    Heosini güle güle kullan, çok öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah boş sample <3 <3 Ay büyük kaçırdın temizleme suyunu Zeynep ahah :D Teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  11. Hepsine bayıldım, çok güzeller, fiyatlarını merak ettim ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha tabiki :)
      Temizleme suyu , serum 30 lira
      Aydınlatıcı kalem : 10 lira
      Parfüm : 300 lira
      Ysl ruj : 133 lira
      Beauty Blender : 55 lira
      Origins Krem : 100 lira
      Makyaj Temizleme Mendili : 10 lira :))

      Sil
  12. hepsini mutlu günlerden kullan tatlım ..

    YanıtlaSil
  13. Origin Ginseng dikkat çekici. İndirim dönemi bakmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem gerçekten ilgi çekici. İndirim dönemi kesinlikle bakılacaklardan <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.