Bitenler | No.7

by - 07:07:00

Selam!
Alan adımdan dolayı oluşan sıkıntı yüzünden sitem kapanmıştı maalesef. Bu yüzden siteme giriş kapanmış ve çoğu blogger arkadaşımın yazılarına erişemiyordum. Sorun düzeldiğine göre kaldığımız yerden tamamen devam ediyoruz <3

Hadi başlayalım!






Beauty Formulas Active Moutheash : Watsons'ın kendi bünyesine ait markanın ağız çalkalama suyu. Bu iki ya da üçüncü şişem. Epey bereketli , bitirmek için epey uğraşıyorsunuz. Genel olarak ağız çalkalama sularından bir eksiği olduğunu düşünmediğim gibi artısı olduğunu da düşünmüyorum. İndirim zamanı fiyatından ve etkisini dediğim gibi aynı oluşundan düzenli olarak alıyorum. 
Fiyat : 6 lira

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan : Uzun süre bittikçe yenilediğim şampuanımdı. Ama bu kadar düzenli kullanımda etkisini yitirdiğini fark ettim. İlk kullanımlarda verdiği yumuşaklık , yağlı saçlarımı arındırması , hacmi ve uzama hızını arttırması sonraki kullanımlarda yok olmaya başladı. Sonraki kullanımlar olarak kastım ikinci şişenin sonu denebilir.
Fiyat: 7 lira

Palmolive Vanilya Aşkı Banyo ve Duş Jeli : Vanilya kokusuna aşığım resmen. Bu da bir o kadar güzel kokuyor ama maalesef kokusu duştan çıkana kadar. Köpürmesi oldukça iyi. Ama ürünün yoğunluğundan ötürü cildimden arındıramıyorum. 
Fiyat : 10 lira

Superdrug Cream Shower Coconut : Yine bir duş jeli sıkıntısı. İndirimde denemek için aldığım ürünlerden biriydi. Ama köpürmüyor. Ne yaptım ne ettim asla köpürmüyor. Çok çok az bir miktar. Duşta istediğim verimi alamadığım için fırçalarımı yıkarken kullandım.Öyle öyle bitirdim :)
Fiyat : 3 lira


Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli : Yağlı cildim için genelde Garnier ya da TBS Çay Ağacı Özlü olanı kullanıyordum. Bu sefer bunu denemek istedim. Oldukça yoğun bir ürün , gündüz için cildime ağır geliyor ama akşam tüm kirleri yüzümden akıtmak için epey yardımcı oluyor. Şu an elimde başka bir jel var , bitince yeniden bunu alacağım <3
Fiyat : 9 lira

Loreal Infallible 24H Fondöten : Arkadaşıma rengi koyu gelince bana verdiği , anlamsızca bayılarak kullandığım fondöten. Ama bana sonuna denk geldiğim için yorumlayacak kadar deneyemedim. Yeniden alacağım ..
Fiyat : 30 lira civarı

Note Full Coverage Concealer : Tam ten rengimde bulamadığım için açık rengini aydınlatması için kullandığım muazzam concealer. Bununda yenisini alacağım yazalım :) Yazısını da yazıyorum.
Fiyat: 11 lira

Yves Rocher Greyfurtlu Yüz Spreyi : Bilmem kaçıncı şişem. Niyeyse bundan vazgeçemiyorum. Termal sulara alışmak istiyorum ama nedense denk getiremedim bir türlü. Makyaj sonrası değilde makyaj öncesi harika nemlendirmesi var.
Fiyat: 14 lira

You May Also Like

12 yorum

  1. Merak ettiğim ürünler oldu not aldım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Note'un kapaticisini merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  3. Makyaj ürünü bitirmek en güzeli:)

    YanıtlaSil
  4. ooo baya ürün bitmiş. Bu sıra ben de bitirenlerdenim.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ürünler bitmiş, yenilere yer açılmış :)

    YanıtlaSil
  6. Açılsın yeniler :) Fondöteni çok merak ediyorum ama elimdekiler bitmiyorrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha yenisini istediğimizde bitmiyor bir türlü :D

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.