Neler Aldım? | No.11 | Miniso Alışverişi | No.1|

by - 07:31:00


Selam!
Miniso her ürünüyle beğeni rüzgarları estiriyor. 
Bende Akasya Avm Miniso'dan işime yarar gördüklerimi denemek için kaptım. Ama çok çok güzel yepyeni ürünler de gelmiş. En kısa zamanda uğrayacağım. Neyseee..
Hadi başlayalım!



Mini Tripot : Ürün inceleme videoları çekerken ya da elimde minik vlog tarzı videolar çekmek için bu tarz bir tripot istiyordum. Daha pro bir ürün arıyordum ama fiyatı denemem için ve en azından beni bir süre götürmesi için harika oldu. Tek sıkıntısı benim için üst tarafının boyunun yükselmemesi. Olsun :)
Fiyat : 15 


Exquisite Eyeliner : Orta uçlu bir kalem eyeliner aldım. Çok övmüşlerdi diğer blogger arkadaşlarım. Meraktan hemen bir tane kaptım. Oldukça kolay kullanımı var . Detaylıca yazacağım zaten :)
Fiyat : 9.90



Blowlash Kaş Kalemi : Kaş kalemlerini  mümkün olduğunca her markadan deniyorum. Blogumda fazlasıyla bulabilirsiniz . Bu ise yepyeni üyelerinden. Bir çok rengi vardı. Küllü , gri tonlu vs.  Çok şaşırttı beni bu kadar farklı renk tonunun olması. Bir çok büyük markada bile tek ton kalemlerden sonra epey sevdim :) 
Bir tarafı fırça bir tarafı kalem.
Fiyat: 9.90


Siz Miniso'dan neler aldınız ya da uğradınız mı?


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

10 yorum

  1. Geçen Mall of İst da açılıyor yazısı gördüm,sanırım bana en yakını orası olacak. Bir an önce açılsa da kurcalasam. Yalnız Miniso' nın sosyal medya hesabında kaç kere ne zaman açılıyor diye bilgi istememe rağmen hiç geri dönüş yapmadılar. :( 3 üründe çok iyi olmuş özellikle eyeliner ı merak ediyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medya hesaplarını daha çok müşteri görselleri için kullanıyorlar gibi. Ah keşke açılsa bizim bu taraflara İlke'cim. Harap oldum Akasya yollarında :D

      Sil
  2. Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım Miniso ürünlerini bende merak ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her biri cidden çok güzel ürünler <3 Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım hepsini.. Miniso cidden çok şirin ya ;)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan Miniso'da çok ilginç şeyler var bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , gerçekten ultimate bir milyoncu :)

      Sil
  5. Bir an tripodun fotoğraf makinesine ait olduğunu düşündüm. Tablet versiyonları ne kadar acaba?

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.