Fing'rs Prints | Street Beat Takma Tırnak

by - 09:14:00

Selam!
Rengarenk takma tırnaklarla karşınızdayım.
Hadi başlayalım ! 


Havaların değişiminden benim gibi direnci düşük insanların çektikleri nedir? 
Her ne kadar kendime gelsemde , pek gücüm yok maalesef.
Bu yüzden taslaktan bir backup yazısı yayınlayacağım.  Şimdiden kusura bakmayın <3
Ama kar görünce psikolojik olarak biraz serinlemedik mi? :D


Uzun zamandır gözüme kestirdiğim ancak bildiğimden şaşmadığım için ertelediğim takma tırnakları göreceksiniz bu yazıda.
Normal fiyatı 30 lira civarı olan bu Fing'rs Prints takma tırnakları Rossmann indiriminde 14 liraya almıştım.

Bir çok farklı deseni bulunuyor.
Ben ''Street Beat'' modelini seçtim.
Mavi , turuncu ve siyah renkleri baz alarak oluşturulmuş Fing'rs Prints takma tırnakları ;
- 24 adet tırnak 
-2 adet taşlı yıldız süsü ile satılıyor.




Takma tırnaklardaki en büyük sorun , tırnağımızın şekline uygun olmayışı ne yazık ki.
Örneğin bende harika olan tırnak sizde olmayabilir veya tam tersi. Bunu göz önünde bulundurun.

Bir çok kendinden yapışkanlı takma tırnak denedim. En sevdiklerim kesinlikle Beliz Kozmetik ve Nascita ürünleri olmuştu.
Bu ürün diğer bir çok kendiliğinden yapışkanlı takma tırnaktan ayrılıyor..
Diğer ürünlerde tırnakların altına yapışkanlar firma tarafından üretim aşamasında yapıştırılıyor ve siz sadece koruyucu jelatini kaldırıp tırnağınıza yapıştırıyorsunuz.
Bu üründe ise aşağıda gördüğünüz gibi kutunun içerinde yapışkanları ayrı olarak gönderiliyor.
Ve maalesef ki sorunum buradan başladı.


Öncelikle yapışkanları koruyucu jelatinden çıkarırken şekilleri bozuluyor , üstlerinde şeffaf jelatin parçaları kalıyor ve bunlara bağlı olarak yapışkanları da mahvoluyor.
Kurtardıklarım oldu tabiki. 
Bunlar ise maalesef ki tırnağıma tam olarak yapışmadılar ve tırnaklar havada kaldı.
Tırnakların fotoğraflarını çektikten sonra yerçekimine yenilip pıt pıt döküldükleri gerçeğini değiştiremiyorum ne yazık ki.
   Ama yıldızları da aynı yapıştırıcıyla tırnağa yapıştırdığımda muazzam yapıştılar.

Tırnaklarıma şekil olarak uyumlarına bayılmıştım. Belirtmeden geçemeyeceğim.

Bir gün bile dayanmadığı konusunda HM tırnaklara çok benzettim. Beni yarı yolda bırakanlara teşekkürler :D 
Bu yüzdendir ki normalde yaptığım banyo , bulaşık deneylerimi yapamadım. 



Uzun zamandır raflarda beni cezbeden bir ürünün maalesef bu kadar kısa ömürlü olması beni bir tık üzdü :/
Ama lip art yapmayı ihmal etmedim , sağ kalanlarla :D
Hemen aşağıda görebilirsiniz <3


Fotoğrafta kullanılanlar :

The Balm Cosmetics - Schwing Eyeliner (Siyah)
Flormar - Colorliner Flower Guitar (Mavi)
Mac - Redd Dudak Kalemi (Kırmızı)


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

4 yorum

  1. Takma tırnak takma kirpik bunlara karşı hiç bir ilgim yok :( Kar görmek iyi geldi ama :)

    YanıtlaSil
  2. takma tırnak hiç kullanmadım, fotoğraflarda iyi görünüyor, kısa süreli kullanım kötü olmuş ama dudaklar harika :)

    YanıtlaSil
  3. ben o jel yapıştırıcı mı diyeyim artık hiç kullanmadım ve tırnakları direk yapıştırdım o şekilde çok memnun kaldım bir kere çok kolay yapışıyor ve oldukça da dayanıklı oluyor o şekilde hatta bir ara tek bir tırnağım kırılmıştı dibinde yapıştırdığım tırnağı bir hafta üzerinde kullandım. çıkartırken de asetona batırılmış kulak çubuğu ile biraz ittiriyorum hemen çıkıveriyor..

    YanıtlaSil
  4. Harika renk uyumu ama ;)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.