First Time Kozmetik | Matte Lipstick 121

by - 09:01:00

Selam!
Uygun fiyatlı mat ruj arıyorsanız ufaktan bir yardımım dokunabilir.
Hadi başlayalım!




Her ne kadar hastayım desem de iyi yazı taslağı biriktirdim:D
Neyse konumuza hemen dönelim.
Mat rujları benimsemeyen yoktur artık sanırım. Mat rujların likit formları daha çok revaçta olmasına rağmen klasik rujlardan vazgeçmeyenlerde az değil.
Bu yazıda klasik bir mat ruj ve uygun fiyatlı önerimi sunuyorum.
First Time Matte Lipstick


Erman kozmetik adı altında üretilen ürünler Türk markası tabiki.
Ben sadece rujlarına denk gelsem de allık,bronzer,pudra,lipgloss,maskara vb bir çok ürünleri var.
Mat bordo bir ambalaj üzerinde yine mat altın sarısı yazıları bulunuyor.
Oldukça dayanıklı , sert plastikten bir ambalajı var.
Ambalaj olarak Golden Rose Velvet Matte klasik serisine benziyor.
First Time 'ın kapağının sağlamlığı GR'dan daha iyi kesinlikle.

Birde Nude serisini gördüm. Onda da harika renkler bulunuyor. Onun ambalajı ise Pastel'in ambalajına benziyor açıkçası.

Üzerinde üretim ve son kullanma tarihi bulunması yine harika bir özelliği.
Ancak kutusuz satılıyorlar. İnternette de bu konu hakkında pek bilgi bulamadığım için içeriği konusunda yorum yapamıyorum.


Ürünü sadece Watsons mağazalarında gördüm ve deneme şansım oldu.
Her rengin tester'ı vardı .
Benim tercihim 121 numaralı bordodan yana oldu.

Ürünü ilk denediğimde belki beklediği için bilemiyorum nedendir , tebeşir gibi bir yapısı vardı. 
Rujun üst tabakası bir kere sürdükten sonra yok olunca yerini yağ gibi kayan , harika yapıda bir ruja bıraktı. 
İlk kullanımınızda elinizin üstünde rujun üst tabakasını silmenizi tavsiye ederim.



Mat rujlara göre gerçekten çok çok kolay sürülüyor.
Mat rujlarda her ne kadar kolay sürülsede ben kalem ile destekleyip , fırça ile sürmeyi tercih ediyorum.

First Time Kozmetik , Matte Lipstick serisinden 121 numaralı bu bordo renk dudaklarımı kurutmadan , kusurlarını ortaya çıkarmadan , yiyip-içtiğim halde 5-6 saat kaldı. Yumuşak doku ve yapısından dolayı - tamam vişne kokusuna dalıp- bir iki kat sürüp rengini yoğunlaştırıyorum. 5-6 saat kalıcılığı ise fazlasını ince bir peçete ile alıp rujumu sabitleyerek sağlıyorum.
Doğum günümde kullanmıştım , rengine ayrı bayılmışlardı tabiki.

Şu rujun saatlerce kalmasını isteyen gruptan değilim kesinlikle. Ben her zaman rujumu tazelemekten hoşlanırım. Aşırı kalıcı rujlar yoğun günlerde kurtarsa da her gün Wonder Woman değiliz değil mi? :D


Aşağıya sizin için dudağımda duruşunu bırakıyorum. Kendime çok çok yakıştırdığım bir bordo oldu.
Hele ki piyasada hafif vişne çürüğüne yakın bir bordo bulmak zor. Çoğu kırmızıya dönük.
Unutmadan ekleyeyim ..
Ruj dudak içlerinden silinmeye başlıyor haliyle. Ama dediğim gibi çoğu bordo rujdaki gibi silinmeye başladığında ortaya çıkan renk kendisinden farklı bir renk oluyor. Bu rujda en sevdiğim yönlerden bir hafifçe renginin gitmesi ve asla farklı bir renk tonu bırakmayışı oldu.

Bir çok farklı tonu olan First Time - Matte Lipstick 'leri ben sadece Watsons 'larda gördüm ve oradan satın aldım.
Satışları başka nerelerde var bilemiyorum bu yüzden.
Fiyatı ise 9 lira .










Benim severek kullandığım bu ruju umarım sizde sevmişsinizdir.
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

6 yorum

  1. Harika bir renk ;)

    YanıtlaSil
  2. nude tonlarını merak ettim, son kullanma tarihinin üzerinde olması da harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bu nasıl bir renk fotoğraf harika olmuşv:)

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş bir an için golden rose sandım :-)) bu arada ben de ruj tazelemeye bayılırım :-))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.