Maybelline | Color Sensational Vivid Matte Liquid Lipstick / Sinful Stone 55

by - 02:21:00

Selam!
Ülkemize yeni gelen Maybelline ürünlerini gördünüz mü?
Bir tanesi bugün blogda.
Hadi başlayalım!


Maybelline bir çok yeni ürün piyasaya sürdü. Ruj , maskara , pudra , kapatıcı , palet.. Koleksiyon gibi olmasada kendini güzelce yeniledi. 
Daha ülkemize gelmeyen çok güzel ürünleri var , onları heyecanla bekliyorum.
Ama bugünün odak noktası Maybelline Vivid Matte Liquid Lipstick 'lerin en yenisi 55 numaralı Sinful Stone

**Kozmetik firmalarının yarın yokmuşçasına bantlamalarından dolayı ürünün üzerinde lekeler oluştu çıkarırken kusura bakmayın.**


Sinful Stone ; beni önce rengiyle sonra ismiyle kendisine bağladı. Gri bir ruj için en uygun isim bu olmuş bana kalırsa.
Yine isminde de anlaşılacağı gibi gri bir ruj.
-çünkü ne kadar gri ruj varsa hepsine Stone ismini veriyolar- 


Cam görünümlü sert bir ambalajı var. Bu yüzden kırılması imkansıza yakın.
Kaç ml olduğunu üzerinde bulamadım ancak internette 7.7 , 5 veya 8 ml olduğu yazıyordu. 
5 oldukça az olsa da 8 en doğru olan diye düşünüyorum.

Uzun , yassı bir aplikatörü bulunuyor.

Ürünün kapak kilit sistemini oldukça beğendim. Zira kapattığınıza emin oluyorsunuz , en son çevirişinizde kapak yerine oturuyor.
Bu yüzden çantaya güvenle atabiliyorum , yanıma almak zorundayım çünkü yenilemek zorundayım . O konuya geliyorum şimdi.


Rujlara olan takıntım artık yeni neler var almalıyım 'a dönüşmüş durumda.
Bir hevesle aldığım Sinful Stone Vivid Matte serisinden ilk rujum. Daha önce diğer rujlarını denemek istemiştim ancak yapısını mağazada denediğimde pek beğenmemiştim. Dediğim gibi rengine aldandım. :)

Vivid ; canlı,parlak demek. Yani bu seri o sevilen mat rujlardan değil. Daha çok satin diyebiliriz.
Ancak asla opak olmuyor. 
Bunu diğer renklerinde de denedim. Sadece buna özel değil yapısı böyle.

Oldukça kremsi bir yapısı var. Dudağa sabitlenmiyor , bu yüzden opak yapmak için kat kat sürmek zorunda kalıyorsunuz. Bu seferde dudağınızda yoğunluk oluşuyor , düzeltmek istedikçe sünger sanki dokundurduğunuz yeri siliyor. Tam bir kelebek etkisi gerçekten.
Aşağıdaki görsellerde size rengini göstermek için gri bir fardan destek aldım. Ona rağmen aradaki açıklıkları görebilirsiniz.

Sabitlenmediği için zincirleme olarak kalıcılığı yok desek daha iyi.

Yukarıda dediğim gibi sünger bir aplikatörü bulunuyor. Ürünün ağız kısmından aplikatörü çıkarırken basınçlı bölümden geçiriyoruz ama ürünün yapsından,süngerin yumuşaklığından ve basıncın azlığından ürünün fazlasını aplikatörden alamıyor.

Asla koku hassasiyetim olmadı ancak ıslak mendil gibi kokuyor ve hafiften kötü bir tadı var bana kalırsa.
*Bir kaç kişide kullandığında dudaklarını yaktığını okudum,bende böyle bir şey olmadı*



Hiçbir markayı , ürünü kötüleyerek yazmamak en büyük kurallarımdan biri. Çünkü benim isteklerimi karşılamamış olabilir ancak sizin hoşunuza gidebilir. 
Yukarıdakiler benim yorumum ve gerçekten neden hala yapısını değiştirmediklerini anlamıyorum.
Zira kendi sitelerinde bile 100 kişi oylamış 2.2 'lik bir puan almış bir seri.

Sadece rengini beğendiğim bir ürün oldu. Yapısı değişmedikçe diğerlerine el süreceğimi düşünmüyorum. Mutlaka deneyerek almanızı tavsiye ederim.

Görselleri aşağıya bırakıyorum. Tabiki bir de videosu var :)





Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

14 yorum

  1. Yaaaa o nasıl güzel bir renkk😍😍😍 güle güle kullan kuzum😘💜

    YanıtlaSil
  2. Rengi cok cesur. Alınmayacaklar listeme girdi ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bağırıyor cidden :D Bir iki rengi opak çıktı , onlara bakabilirsin yavrum :*

      Sil
  3. Ne güzel yorumlamışsın, neden hala yapılarını düzeltmiyorlar o zaman ben de anlamadım. Rengi çok farklı bu yüzden çok güzel yapısı güzel olsaydı ben de kesin bakardım :( Şu bant izleri beni de sinir ediyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım <3 Gerçekten oylamaları 2.2 . Biraz düşünmek gerekir..
      Bantlama yüzünden kaç ürünün görüntüsü korkunç çekildi -.-

      Sil
  4. Rengi çok güzel Nisa'cım :) Opak durmamış ama böyle bile şahane olmuş bence :) Bu seriyi hiç denemedim ben, elim gitmedi açıkçası. Öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım :* Benim dönüştürdüğüm daha güzel olmuş sanki :D
      Benimde niyeyse diğer renklerine elim gitmiyor yahu *.* Öptüm kocaman <3

      Sil
  5. Şöyle aslında, her renginin yapısı aynı değil :) Bazı renkleri Sinful Stone gibi patchy dururken, bazı renkleri baya opak :) Ama bu renkte opaklığı yakalayamamış olmaları Maybeliine'e yakışmamış :/ Öperim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki nude tonunda cidden rengin opak durduğunu gördüm. Benim elimi attığım normal değil herhalde haahah :D Bu renkte cidden yakalayabilirlerdi , çokta güzel olurdu. Senin instagramdan verdiğin fikri deneyeceğim aydınlatıcıyla *.*

      Sil
  6. Çok güzel ve farklıymış cidden :)

    YanıtlaSil
  7. Oldukça cesaret isteyen bir renk :)

    YanıtlaSil
  8. Bu renk beni aşar.Ama belli de olmaz, kullanım arttıkça ben de deneyebilirim. İçimde var bir çılgın ruh zaten. Ama sana inanılmaz yakışmış. Lokum dudaklar bir daha harika olmuş...

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.