Neler Aldım? | No.13 | Kozmetik

by - 07:50:00

Selam!
Son zamanlarda neler aldım hep beraber bakalım mı?
Hadi başlayalım!


Golden Rose Bronzer,Pretty Fondöten,Maybelline Big Shot Maskara,Essence All Eyes On Me Maskara
İlk olarak ten ve göz ürünleriyle başlayayım anlatmaya.


Golden Rose Terracota Bronzer  : SPF15 içeren bu bronz pudrayı ilk kez deneyeceğim. Deseni kokusu kadar güzel. Şimdilik deneme aşamasındayım ama Kiko'dan sonra aradığım mat , hafif turunculuk içeren bronz pudrayı buldum sanırım.

Pretty by Flormar Weightless Fondöten :  Aslında bu seri daha önceden de vardı ama koleksiyon haline getirilmiş hali Gratis mağazalarında bulunuyor. Oldukça uygun fiyatlı ve güzel ürünleri var. Bende ince yapılı fondötenini tercih ettim. Detaylıca yorumlayacağım ama ilk izlenim olarak oldukça doğal ve ince duruyor. Yalnız sürdükten sonra bir tık rengi açılıyor. Renk seçimini kesinlikle deneyerek yapın.

Maybelline Colossal Big Shot Maskara : Geldiği gibi kapış kapış giden bir maskara. Sırf dış ambalajı için aldım. Ne yalan söyleyeyim. Bende şimdilik tek başına çok işe yaramasa da baz ile desteklediğimde güzel sonuçlar ortaya çıkıyor.

Essence All Eyes On Me Waterproof Maskara : Suya dayanıklı maskara çok fazla kullanmam . İhtiyacım olmaz açıkçası. Ama bir tane edineyim dedim gözlerim yaşarmaya başlayınca.


Flormar Dudak kalemi,Emily 103 Göz Kalemi , Maybelline Colossal Kajal

Emily Göz Kalemi 103 : Acı kahve tonunda en sevdiğim göz kalemim. Yedeğin yedeği bu. Her an piyasadan kaldıracaklarmış gibi korkuyorum :D 
Bilmem kaçıncı kalemimi bitirdim mechul.

Flormar Dudak Kalemi : Göz kalemini alırken turuncu dudak kalemimde olsun dediğim ve aldığım kalem. Bütün hikayesi bu :)

Maybelline Colossal Kajal Siyah Göz Kalemi : Bir ara çok coştu bunun satışı reklamı, o zaman hiç istememiştim aşırı reklam aşkından ve siyah kalem kullanmayışımdan. Ancak göz makyajında şu sıralar siyah/bordo veya turuncu uyumuna bayılıyorum. Bu yüzden yağlı bir göz kalemi işimi görür dedim.



Yine aldım bir ton aman aramızda...
Soldan sağa...

Maybelline Color Sensational Midnight Blue : İsmi gibi gece mavisi mat ruj. Ülkemize yeni gelen seriden.

Pretty by Flormar Lip Balm : İndirimde yakalayınca manasızca beğendiğim lipbalmlar. Göründüğü gibi renklerini veriyolar ama dudak bu kadar nemli ve canlı durur. Bayıldım!
Fiyat : 2.90

Flormar LipBalm Orange : Yukarıdakileri almadan önce almıştım. Bilseydim almazdım demiyorum turuncusuna bayıldım çünkü *.*
Fiyat : 5 lira

Maybelline Vivid Matte Liquid Lipstick 55 Sinful Stone : Yazısı için tık tık

.




Umarım sizde güzel şeyler almışsınızdır.. <3

Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler :*

You May Also Like

10 yorum

  1. Pretty by Flormar Weightless Fondötene rastlarsam bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose Bronzer pudradan farklı 3 numara aldım yahu 3'ü de mi uymaz ten rengime...Maybelline Big Shot Maskara 2-3 kattan sonra benim kirpiklerde buradayım dedi... Maybelline Colossal Kajal göz kalemi favorim..

    YanıtlaSil
  3. Nisa'cım, Pretty serisini ben de beğeniyorum. Bence Flormar'ın ana serilerinden daha başarılı ürünlere sahip. Maybelline Big Shots ile benim kirpiklerim çok iyi anlaştı; ama tabii kirpik yapısına göre performans çok fark ediyor. Tüm aldıklarını güle güle kullan ^_^ Ben Ağustos'un 17'si itibariyle bu ay daha hiçbir şey almadım; tebrikleri bekliyorum :D Öperim!

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de güzel seçimler, güle güle kullan. Golden Rose, sanırım ambalajını değiştirmiş. Bu kadar güzel mat görünüm veren ama aynı zamanda da kalite duran bir bronzer yok bence :)

    YanıtlaSil
  5. fondöteni merak ediyorum aslında ama deneyen yorumlayan olmadığı için alamadım ama bu indirimde allıklardan alacağım.. güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  6. Gule gule kullannn ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan hepsini canım, saçlarımı maviye boyayınca ben de o mavi rujdan almayı kafama koydum, indirim bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım, Maybelline'in o ruju nedir öyle; harika :)

    YanıtlaSil
  10. O ne cici alışveriştir öyle. Güle güle kullan. Gece mavisinin sürümünü çok merak ettim.

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.