Neler Aldım? | No.12 | İngiltere Alışverişi / Makeup Revolution - MUA

by - 04:40:00

Selam!
Bakıp bakıp mutlu olduğum ponçikella bir yazı ile başlıyorum güne.
Hadi başlayalım!

Tüm ürünlerle yaptığım makyajın instagram videosu'nun linki 
Ten makyajı

https://www.instagram.com/p/BW4mL_HjWl0/?taken-by=nisa.istanbullu
Göz makyajı

https://www.instagram.com/p/BW7Qw_djoOS/?taken-by=nisa.istanbullu



Teyzemin akademik kariyerindeki muazzam başarısı bana çok yaradı görüldüğü üzere :D
O Tübitak araştırması için Cambridge Üniversitesi'ne giderken bende alışveriş listesini hazırlıyordum. Teşekkürler <3

Merak ettiklerimden fazlasıyla gelmiş olması anladığım kadarıyla tamamen çenemi kapatmam için yapılmış bir stratejiydi . Olsun sonuca bakalım :D


Görüldüğü gibi delicesine rengarenk paletler , allıklar , rujlar var. Çoğunluk Makeup Revolution markasına ait.

İlk olarak paletlerden başlayalım , sonra tekli ürünlere bakalım..

Sizi görsellerde boğulmaya bırakıyorum..
Aşkla çektiğim nasıl belli *.*
Her birinin yazılarını detaylıca ayrı ayrı yazacağım ilerleyen günlerde.




Makeup Revolution Ultra Strobe Balm Palette

8'li rengarenk yansımaları olan bir krem aydınlatıcı  paleti. Üstten üçüncü sıradaki benim için efsanedir. Elim sürekli toz aydınlatıcılara gitmesine rağmen neden krem aydınlatıcı listeye ekledim? sorusuna cevabım yok. Sanırım her aydınlatıcı koleksiyonumda ışıldamalı *.*


Makeup Revolution Blush Palette ( Blush Queen )

Markanın bana kalırsa en kült ürünü allık paletleri. Aklım bambaşka bir allık paletindeyken buna yönelmem tamamen teyzemin renklerini bana daha çok yakıştırdığından kaynaklandı :D
Yine 8'li bir palet olan Blush Queen son zamanlarda tek allık paletim <3

Makeup Revolution Revoholic Cheeks


Şansıma 12 pound ve yukarı Makeup Revolution alışverişine SuperDrug mağazalarında farklı farklı paletler hediyeymiş. Ya söylenmek istemiyorum ama bizimkiler dandirik makyaj çantasını bile kendi çalışanına saklıyorlar. Neyse.
Allık , aydınlatıcı ve kontür pudrasından oluşan bu 12'li palet tatil için harika bir kurtarıcı. Çünkü sürekli bu tonlarda ten ve göz makyajımı yaptığım için çoklu kullanabilirim..


Makeup Revolution Fortune Favours The Brave 

Bir çok blogger arkadaşımda gördüğüm ama satış hesaplarının iki katına sattığı güzelim far paleti.
Farlar biraz minik ama sorun yok bu konuda. 
Her bir rengi ayrı güzel bu 30'lu paletin. Ama En üst sıradan 6. galaksi rengine vuruldum.
Kabul ediyorum :)



Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter ( Rose Gold )


Aslında ölü beyazı + lila karışımı bir renkte istediğim aydınlatıcı yerini daha çok sevdiğim rose gold aydınlatıcıya bıraktı. 
Minicik dokunuşta bile neler olduğunu tahmin edemezsiniz! *.*

Makeup Revolution Retro Luxe Lip Contour Kit  ( Reign )


Sağdaki lip kit. Kylie ' nin lipkitlerine muadil gösterildiği için ve tabiki ruj aşkımdan hemen listeye yazdım. 
Asıl istediğim daha tok bir nude rengiydi ama ürün yenilendiği için o yokmuş,bu renk bana biraz açık kaldı ama halledeceğim o durumu :)
MUA Luxe Velvet Lip Lacquer ( Unity )

Sol taraftaki lila ruj. Cesaret istiyor hele ki benim gibi esmerseniz. Ben elf beyazlığındaki dostlarıma daha çok yakıştırıyorum. Ama lip art çalışmalarım için bana çok fazla kolaylık sağlayacak.
Nasıl tarif edeyim , tertemiz bir lila. Ve mat <3



Benim tüm alışveriş maceram böyleydi.
En beğendikleriniz hangisi?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

12 yorum

  1. Yaaa çok güzellerrr😞 Bende istiyorum keşke burdada olsaa güle güle kullan canımmm😍😘

    YanıtlaSil
  2. Harika seçimler olmuş.Birkaç tanesini bende severek kullanıyorum.Hatta önümüzdeki ay için yeni bir liste yapmaya başladım bile ...

    YanıtlaSil
  3. Hayran oldum hepsine, gülerek kullan, hazine gibi ürünler :)

    YanıtlaSil
  4. Bunlar nasıl güzel ürünler bayıldım :))

    YanıtlaSil
  5. hepsi nasıl da şahane güle güle kullan.. MUR ürünlerinin bazılatını ben de kullanıyorum ve çok memnunum :-))

    YanıtlaSil
  6. Makeup Revolution Fortune Favours The Brave palete bittiiiiiiimmmm <3

    YanıtlaSil
  7. ay kuzu bunlar ne! aşırı güzeller, bayıldım her birine =) mutlu günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  8. Makeup Revolution Fortune Favours The Brave far paleti sen nasıl güzelsin öyle :)

    YanıtlaSil
  9. Aldıklarını güzel günlerde kullan ve sanırım Makeup Revolution Watsons'a geliyormuş artık Londra'ya giden bulmak yok.:)

    YanıtlaSil
  10. Güzel günlerde kullan :))

    Blogu takip ediyormuşum ama instagramını bugün farkettim :))

    Little Butterfly blog ben ;))

    YanıtlaSil
  11. Gözlerimden adeta kalpler fışkırdı. Hepsini güle güle kullan canım Nisa'cım <3

    YanıtlaSil
  12. Bir alışveriş ancak bu kadar mı güzel yapılır. Aldıklarına aşık oldum...

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.