Golden Rose | Longstay Precise Browliner / 103

by - 05:01:00

Selam!
Yine bir kaş kalemiyle günü açıyoruuum .
Hiç uzatmadan diğer kaş kalemleri yorumlarımı aşağıya bırakıp , başlıyorum.




Golden Rose genel bir yenilenmeye giderek , ambalajlarını , ürünlerini vs bir çok konuda değişim yaptı.
Bende Nyx ' in kaş kalemine ulaşamayınca kaş kalemi maceramda sıra Golden Rose'da diyerek 
''Longstay Precise Browliner'' ını edindim.



 7 rengi bulunan kaş kaleminin iki tarafı var.
Bir taraf asansörlü kalem iken arka tarafından kaş tarağı bulunuyor.
Bendeki rengi sanırım en koyu rengi olan 103 numara.
Diğer renklerine baktığımda beyaz/buğday tenlilerin sorunu olan küllü kaş rengi içinde ideal renkleri olduğunu gördüm.
Bu yönüyle +1 kapıyor zaten.



Neden kaş farı kullanmıyorsun da sürekli kaş kalemi deniyorsun sorusunu cevaplayayım öncelikle.
Benim kaşlarım yeterince gür çok şükür. Ama boşluklar iç taraftan değil dış kenarlardan. Yani net bir kaş hattı çizmem gerek. Ve evet millet instagram makyajı izlerken ben instagramda kaş videoları izliyorum , ha bi de aşığı olduğum lipart *.* 
Bu yüzden kaş kalemleri oldukça pratik benim için.

Kaş kalemlerinde de önemli olan kalemin sert olmaması,ne çok yoğun renk vermesi ne de çok az renk vermesi. 
Çok sert kalemlerle kaşlarınızı dökmeniz olası sonuçlardan tabi.

Golden Rose tam ideal oranı tutturmuş bana göre.
Kolay sürülebiliyor , pigmentasyon dediğimiz renk vermesi oldukça iyi.
Asansörlü uç bana göre biraz fazla yumuşak geldi ama.Kontrollü bir kullanımı sağlayana kadar yumuşak olmasından ve rengini iyi vermesinden dolayı benim gibi koyu kaşlılar özellikle korkunç halde kalıyor :D

Bir blogda sanırım çabuk bittiğiyle ilgili bir şey okumuştum.
Yumuşak olmasından dolayı çok sürülebiliyor dediğim gibi ama kontrollü sürdüğünüz zaman böyle bir şey olmuyor. Yani bu tamamen sizin kullanım sıklığınıza bağlı gözlemlediğim kadarıyla.

Asansörlü olması zaten başlı başına kolaylık. 
Kalemtıraşla açılan kaş kalemlerinin eziyetinden daha kolay kullanabiliyorsunuz. İnce uçlu olduğu içinde kaşımı istediğim kalınlıkla ayarlayabiliyorum.


Bir diğer tarafı olan kaş tarağı kısmını açıkçası biraz uyduruk olur diye düşünmüştüm.
Tamamen lafımı yutturdu . 

Kalemin her iki tarafı da kapaklı.
Çantam kaş tarağımda kalan kalemin boyasından dolayı epey boyanmıştı.Bu yönden benden +1 daha aldı vallahi :)

Ve ürün için suya dayanıklı ve uzun süre kalıcı diyor.
Orta kalıcığılın bir tık üzerinde aslında.
 Su , yağmur vs değdiği zaman kaşın ortası değil kenarları hafifçe siliniyor. Ama normal zamanlarda  5-6 saat denedim gün içinde , akşam eve geldiğimde yine kaşın üst kenarlarının hafifçe silindiğini gözlemledim.



Aşağıya ufak bir kaş doldurma fotoğrafı bırakıyorum , adım adım yapılmış şekilde.

1. fotoğrafta görüldüğü gibi kaşlarımın iç kısımları dolu ama etraflarından açıklıklar var. Yukarıda dediğim gibi kaş hatları belli belirsiz.

2. fotoğrafta Golden Rose Longstay Precise Browliner 'ın kaş tarağı ile kaşlarımı ilk önce aşağı tarıyorum ve yukarıdaki kaş sınırlarındaki boşlukları görüp çiziyorum.

3-Daha sonra yukarı doğru tarayarak aşağı hattı çiziyorum.
Son olarak yine kaş tarağıyla kesinlikle kaşlarıma bastırmadan hafifçe kalemi dağıtıp doğal görünümü elde ediyoruummm.
 - çok bastırdığınız zaman kaşlarınızın dökülmesinden ziyade kalemin yapısı kremsi ve yumuşak olduğu için tarağı sürdüğünüzde siliniyor.-



Fiyat :  20 lira civarıydı.
Tüm kozmetik marketlerden , Golden Rose online dan alabilirsiniz.

Umarım işinize yaramıştır.
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

13 yorum

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  2. Nisa'cım güzelmiş bu kalem... Ben bu ara renkli kaş maskaraları kullanıyorum. Kaş kalemleriyle mutlaka kaşlarımı koparmayı başarmak gibi bir yeteneğim var o yüzden sadece seyahatlerde kalem tercih ediyorum. İşe giderken de far... Ne çok uğraşıyormuşum ya :-/ Güle güle kullan fıstığım, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim aklımda NYX var bundan sonra... Rimmel London kaş maskarası kaşlarımı döktü acayip derecede. Onu da yazıcam bu hafta.. Bir süre kaş maskaralarından uzak duruyorum açıkçası. Ahaha benim takıntım kaşlarım ve dudaklarım .. bende epey uğraşıyorum onlarla <3 Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  3. güzelmiş bu kalem kuzum :) bir şans verilmeli bunaa

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Nisa, iyi olduğunu duymuştum bu kalemin. Nyx'le Golden Rose arasında kalıp, Nyx'i tercih ettim. Bakalım o nasıl çıkacak. Ama dayanamam ben ilk Golden Rose alışverişimde kaparım bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim.. Bende NYX bulamayınca Golden Rose kapmıştım. Bu bitsin Nyx ' i kapıcam :)

      Sil
  5. bende bu ara kaç rimellerine taktım essencekini çok beğendim ama rengimi bulmakta baya zorlanıyorum. :) bloğuma da beklerim sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence bulmak artik zor olunca eldekiyle yetinmek lazim :)) Tabiki seve seve

      Sil
  6. kaş kalemleri oldukça pratik gerçekten benin en sevdiğim kaş kalemi XP markasının oldu şimdiye kadar :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xp'nin tarihi gecmis dudak kalemi faciamdan sonra dokunmadim hic kalemlerine. Ay ona da bakayim o zaman 😍😘😘😘😘

      Sil
  7. Çok doğal durmuş bu kalem; formu itibariyle daha önce de ilgimi çekmişti :) Güle güle kullan Nisa'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx muadili vs diyolardi , sira Nyx i denemekte . Opuyorum 😘😘😘😘

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.