Haftanın Ojesi | No.8 | Pastel 11

by - 05:07:00


Selam!
Haftanın ojesinde bu hafta Pastel var!


Bu haftanın konuğu PASTEL 11 .
Soğuk bir petrol mavisi olan bu ojenin içerisinde belli belirsiz mavi / gümüş ışıltılar var.
Tırnağınızda bunlar ışık yansıması olarak kendini belli ediyor.
Açıkçası rengi çok beğendim. 
Hafiften grileşmeye başlayan bu havaların tam rengi bana göre.
Sonbaharda krem renkli kazaklarla harika olacak.
Ay sonbaharı dört gözle bekliyorum resmen.




                   
Tek katta istediğim opaklığa , kapatıcılığa ulaşıyorum.
Ama her zaman iki kat sürmeyi kuruma süresi bakımından daha çok seviyorum.
Oje tırnağa çok daha iyi tutunuyor iki kat sürüldüğünde.
Tırnak uçlarına kapama yapmadan bulaşık testine soktuğumuzda :D BAŞARIYLA GEÇTİ.




Ben bu renge bayıldım.
Sizce nasıl?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa



You May Also Like

10 yorum

  1. Rengi sevdim bende de var sanırım ama kış gelmeden pek elim gitmez bu renklere

    YanıtlaSil
  2. Cok seviyorum bu tonları, mutlaka alıyorum da teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Cute color, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  4. bu rengi gördüğümde çok beğenmiştim bir daha bulamam diye iki tane almıştım hatta :) çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduğum yerde bende aynısını yapmayı planlıyorum :) Teşekkür ederim canım :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.