L'OREAL | Skin Perfection Serum

by - 05:49:00

Selam!

Cildimize belli bir yaştan sonra destek vermemiz gerekir.
Aman yanlış anlaşılmasın bu yaş ne 14 ne de 34.
21 yaşından itibaren belli ürünlerle,belli takviyelerle cildimizi yaşımız ilerlemeden önlem alınmış bir şekilde bırakmalıyız.

Temizleyiciler,tonikler,kremler ..

Peki serum?
Eğer hiç serum kullanmadıysanız veya almak istiyorsanız yazıya devam edelim.
Ama önce YAZININ ŞARKISI



Öncelikle neden serum kullanmalıyız?
Serumlar, cildiniz için gereken nemlendirmeyi kremlere göre çok çok daha iyi verir.
Kremlere yüksek fiyatlı olmalarının nedenlerinden en önemlisi bu.


Piyasada epeyce serum var. Önemli olan sizin için hangisinin ideal olduğu.
Bendeki Loreal 'in bu pembe ambalajlı ürünü 20+ yaşlardaki kişiler için.
Kesinlikle bu yönergelere bakmalısınız.
Çünkü 40+ üstü olan bir serum 20 yaşındaki bir cilde ne kadar yorucu gelir siz düşünün.


Bu bilgilerden sonra ürüne gelirsek; 30 ml .
Gözünüze az gelmesin bir pompası bile cildinize çok gelecektir.
Ürün içinde hafif ışıltılara sahip.Sürdükten sonra cildinize harika yansımalar geliyor.

Ben ürünü cildimi yıkadıktan sonra hafif nemli bırakıp (yaklaşık 10 dk) hala nemliyken cildim uyguluyorum.
Fakat aşağıdaki kadar çok değil.Bunun yarısı kadar bir miktarı parmak uçlarımla cildime masaj yaparak uyguluyorum.

Daha çok gece yatmadan sürüyorum 10'dan sonra biliyorsunuz ki cilt kendini yeniliyor ve kullandığınız ürünlerin etkileri çok daha iyi oluyor. Ama makyajımın altına sürdüğümde fondotenimle hiçbir sorun çıkarmadılar aksine yine o hafif yansımalar devam etti.
Kokusundan bahsetmeyeceğim , çok güzel kokuyor be ponçik.
Ürün daha bozulmamış ciltlere üretildiği için daha çok ciltteki kusurları hafifletmek ve daha aydınlık bir cilt oluşturmayı amaçlıyor.
Kuzenimde sivilcelenme yapmış.Bende öyle bir soruna neden olmadı.
Nedeni ise; çooook büyük ihtimal olarak söylüyorum bunu , ikimizin cildide yağlı . Yağlı ciltler serum kullandıktan sonra krem kullanmamalı. Zaten kremin verebileceğinden çok daha fazlasını veriyor. 
Kuru ciltler için aynı şeyi söylemem imkansız.
Ama bıraktığı yüzünüze bakma isteği ve yumuşak , nemlendirildiği her halinden belli olan bir cilt.


Bence fiyatı için çok ideal bir ürün. Eğer hafif bir serum arıyorsanız.

Fiyat: 27 lira


Gelecek yazıda görüşürüz! :*


You May Also Like

2 yorum

  1. Ellerine saglik, ben de ayni serumu kullaniyorum ve yagli ciltliyim. Ben de verdigi isiltiyi sevdim ve asiri parlama yapmadi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkur ederim :) Ben aksine isilti verirken matlastirdigini bile dusunuyorum 😂

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.