Farmasicim | Dopdolu Farmasi Kargosu | Sponsor

by - 11:11:00

Selam!
Kocaman bir paket için hadi başlayalım!

Tüm ürünler için sevgili Farmasicim Özlem Hanım'a kocaman teşekkürler. 
Kendisine ulaşmak isteyenler için  @ farmasicim adresinden veya  TIKTIK

Bu ürünlerin neredeyse hepsini kullandığım makyaj videolarım için TIKTIK


Klavye elime değmeli baya oldu farkındayım evet ama okul zamanı ne zor bloga dokunmamak diyordum sustum. İş aramak en beteriymiş. Millet kafayı yemiş. Hepiniz tecübeli isterseniz ben nasıl tecrübe kazanabilirim? Hadi onu da geçtim sevgili insan kaynakları benim tecrübesiz olduğumu özgeçmişime bakıp gördüğünüz halde mülakata çağırıp aa biz tecrübeli arıyorduk?! demek. 
Dizüstü bilgisayara kafamı geçirmeden hemen Spotify listemi açıp bu kocaamaaan güzellikte paketi inceleyelim!


Sevgili Özlem hanımla konuştuğumuzda -biliyorsunuz ki dudak benim oyun alanım - rujlar için anlaşmıştık. 
Neler neler geldi ....




Farmasi LipLiner :

204,206,212,226,227

Ne kadar mükemmel ruj sürersek sürelim dudak kalemleri ile desteklenen rujlar ayrı bir muazzam oluyor *.*

Ultra Black Kalem Eyeliner : 
100

Göz içinde hemen denedim -harika- ama başka bir ipucum daha olacak bu kalemle ilgili kısa zamanda :)



Farmasi Ultimate Smokey Eyeshadow Palette :

Bu 3'lü paletin en en en çok günbatımı renklerine sahip olduğunu gördüğünüzü biliyorum. 
Siyah-gri-beyaz uyumu her zaman en güzeli değil mi yahu?



Farmasi Glitter Eyeliner Beyaz :
Cut crease çıldığınlığına bununla katılmayı düşünüyorum. ^.^

Farmasi Dipliner Black :

Keçe uçlu eyeliner kullanan biri olarak - ki yüzyılda bir eyeliner sürüyorum son zamanlarda- biraz heyecan arıyoruz bu dipliner ile birlikte. Alışıyoruz , güzel işler yapacağız eminim. Simsiyah demiş miydim?


Farmasi Zen Extension Lash Maskara : 

Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama böyle çok övülen ürünleri geç ediniyorum. Deneme videosunu yarın yayınlayacağım instagram hesabımdan makyaj videosu olarak. Eğer incelerseniz göreceksiniz , incelemezseniz şöyle açıklayayım gözlerim açıldı. Bu kadar belli olacağını sanmıyordum çünkü benim kirpiklerim uzun ancak aşağı doğru. Çok sıkıntılı değil miyim? :)



Farmasi Tender Blush On 09 :

Kesinlikle Ecotools Sheer Blush Brush 'ıma layık bir allık. Yoksa bu kadar pigmetli bir allıkla iş başvurularında beni değilde elmacık kemiklerimi işe alırlar :D 
O kadar yoğunluğa rağmen çok kolay dağıtılmasını çok sevdim.



Farmasi Contour Stick:

Kontür benim günlük makyajımın vazgeçilmezi. Eyeliner özel günlerde kullanılmalı kafasındaysam da kontür benim en harika silahım makyajda.
Öyle çizgi gibi değil tabiki adabını bilmek lazım. Soğuk tonlarla kontür yapmak günlük makyajımda pek günlük kalmıyor ne yazık ki. Sıcak tonlar olunca tekrar bronzera ihtiyacım kalmıyor.
Yazın ne kadar toz ürünlerle sıcağın etkisini azaltmaya çalışsam da kış geldi ve cildim kuruya dönüyor.
Krem , stick ürünler bu yüzden çok seviyorum. Hemen denedim. Yazının en başındaki videodan görebilirsiniz , çok beğendim.



Farmasi Zen Velvety Touch Fondöten :

Yine videoda denediğim ürünlerin temel taşı. Altına güzel bir nemlendirme ile nasıl güzel oturdu cildime inanamazsınız. Ben her zaman mat olmayan ten ürünleri ile yoluma devam ederdim. Bu ara elim bunda.
*.*


Farmasi BB Eye Cream Göz Altı Kapatıcısı :

Bu ürünün ten için BB kremi ile okuldayken tanışmıştım. En yakın arkadaşlarımdan birinin cildine hayran hayran bakıyordum. Meğer delicesine bunu stoklamış hep bunu kullanıyormuş. 
Ten için BB krem çok duyduk ama göz altı için olanını daha çok beğendim,benden söylemesi.


Farmasi Matte Liquid Lipstick - Velvet Liquid Lipstick :

Eminim benim kadar bu likit rujları görmekten yorulmuşsunuzdur. Çünkü reklamı güzel yapılmadı,önüne gelen aldı vs vs.
Şimdi onları geçelim de cidden çok iyiler. Hunharca yediğim yemeklere , öpücüklere , çaylara , çın çın konuşan bana her şeye dayandılar. 
Daha detaylı inceleyeceğim arada bir iki renkte fire var opak olamama konusunda. 
Ama şu kırmızılar efsane .
 Hadi buraya bir sneak peek bırakıyorum. Şşşş!



Her bir ürün için Özlem hanıma kocaman teşekkürler!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

13 yorum

  1. Ay ne kadar güzel ve özenli bir paket hazırlamış Özlem Hanım, güle güle kullan Nisa'cım! Bir kaç Farmasi temsilcisi yüzünden ben markadan soğudum resmen, hayattan da soğutabilirlerdi. En son bir tanesi, bana kendisi ulaştığı halde "güzel tanıtırsanız fondöten de gönderirim" şeklinde bir üslup kullanınca engelledim ve Farmasi ile arama mesafe koymaya karar verdim :)
    Neyse efendim, içimi döktüğüm böyle bir anımdan sonra bu rujların ilk çıkan versiyonu epey kötüydü. Pul pul olup dökülüyordu dudaktan ama tabii kimse yazmamıştı öyle olduğunu. Fakat bu ambalajında tüy olan serinin öyle olmadığını duydum sonra güvenilir kaynaklardan. Merak da etmiyor değilim; ama çok ilginç bir rengine rastlamadığım için almaya niyetlenmedim.
    Far paletlerinden benim gözüm hala Vice Brown'da. O açık sedefli renge gözüm fazlaca takılıyor :)
    Hepsini güle güle kullan Nisa'cım, en kısa zamanda videonu da izleyeceğim :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı özenmiş ya <3 Kendisine ayrı bayıldım , ben temsilcilerin + firmaların üsluplarından ayrı bıktım sorma gitsin. Ama birazda kendilerinin hatası var gönderim yapıldığı kişilerden dolayı. Gönderimlerde anlaşmadan önce açık açık her bir detayı yazdım Özlem hanıma , ben o kadar detaylı açıklayınca aslında böyle olması gerektiğini hatırlattım.Yani benim ekstra yaptığım bir şey yok. İş ahlakı önemli değil mi? :) Bu kocamaaan pakete yakışacak mı videolarım bilemiyorum gerginim biraz sanırım :))
      Velvet olanı en kısa zamanda paylaşacağım zaten <3 Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan canım çok güzel ürünler :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan Nisa'cım :) Videonu akşama izleyeceğim :) Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım <33 Öptüm kocaman :*

      Sil
  4. Şahane bir paket hepsini güzel günlerde kullan bende Zen Maskara ve Mat ruju var her ikisini de çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir paket cidden *.* Zen maskara muazzam oldu yahu bayıldım *.*

      Sil
  5. Güzel günlerde kullann :)

    YanıtlaSil
  6. Ürünleri çok beğendim, videonuzu da izledim çok güzel uygulamışsınız. Bu yazıdan sonra kontür stiği de almaya karar verdim. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Sizde güle güle kullanın :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.