BEBAK | Zeytinyağlı Serisi | Sponsor

by - 05:01:00

Selam!

Geçen günlerde Bebak markasından çok güzel bir paket aldım.
Kısaca ilk izlenim yazısı yazmak istedim.
Hadi başlayalım.




Paketin içerisinden ;

1 adet 200 ml tüp zeytinyağlı el ve vücut kremi
1 adet 200 ml. kutu zeytinyağlı el ve vücut kremi
1 adet 215 ml. zeytinyağlı el ve vücut sütü
1 adet 125 ml. zeytinyağlı nemlendirici sabun
ve bir kaç tane minik sample el kremi.



Bebak'ın sitesinde bu seri için şunlar yazıyor;
''Birleşimde bulunan zeytinyağı özü çevresel faktörlerin etkisiyle yaşlanma eğiliminde olan cildinizi nemlendirir,besler ve cildi genç ve bakımlı görünümünün korunmasına yardımcı olur.''


20 ml , 75 ml ve 200 ml seçenekleri var.



İçerdiği bitkisel yağlarla , E , D , K vitaminleriyle vücut,yüz ve saç için kullanılabiliyor.
Saçı biraz sertleştiriyor tabiki her sabun gibi ama cilt için kullandığınızda tertemiz hissediyorsunuz.
Ama nemlendirme hissi duyuyorsunuz.



Genel olarak bir yorum yapmak istedim en sona çünkü tüm ürünler ambalajları dışında aynı.
Kremi çekmeyi unuttuğumu yeni fark ettim. Kremde ambalajlar gibi yeşil renkte.
Kremi ilk elinize sürdüğünüzde yağlı görünüyor ama cildinize yedirdiğiniz zaman ne yağlı his kalıyor ne de kuruluk. Yoğun bir nemlendirmesi yok ortanın bir tık üzerinde. 
Tüm ciltler için uygundur yazıyor ama normal ve yağlı ciltler için oldukça yeterli , kuru ciltler için biraz az gelebilir.


Benim için ilk izlenimler böyleydi.
Yağlıdan normale dönen cildim için harika nemlendiriciler olduğunu düşünüyorum. Sürekli elimin altındalar. 
Duştan sonra , makyaj altına özellikle bıraktığı etkiyi çok sevdim.

İlerleyen zamanlarda kullandıkça güncelleyeceğim. 

Bir çok kozmetik mağazasında tüm ürünlere ulaşabilirsiniz.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


**Ürün firma tarafından gönderilmiştir,bütün fotoğraflar ve yorumlar bana ait olup tamamı objektiftir.




You May Also Like

19 yorum

  1. markayı sevsem de bu ürünleri hiç denemedim... ama güzel olacağına eminim sanki.... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük,çok yoğun nemlendirme istemeyenler için ideal bence :) Öpücükler :*

      Sil
  2. Bademli versiyonlarını ben de çok seviyorum; zeytinyağlısı bda umut vaad etti bana! Güle güle kullan Nisa'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bademlisi zaten yillarin kult urunu resmen ☺ Zeytinyaglisi ona nazaren daha hafif ☺ Tesekkur ederim canim , opuyorum kocaman 😘😘😘

      Sil
  3. favorim tabi acıbademli olan makyajımı bile rahatça çıkartıyorum onunla bunları hiç denemedim güle güle kullan yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'a da dediğim gibi , acıbademli efsane zaten :)) En kısa zamanda grup grup paylaşıcam İrem ablacım :)

      Sil
  4. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  5. faydalı bir yazı olmuş canım :) kuru ciltliyim yeterli gelmeyebilir. öpüldün <3

    YanıtlaSil
  6. Nisa'm güle güle kullan. Bu markayı ben de seviyorum😊 Ama bu seri bana uymaz o zaman 🤔🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım :* Acıbademli kadar yoğun değil :/

      Sil
  7. herkes senin gibi cadı olsun tamam mıııııı sızma cadııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah olmasın benim marjinalliğim bana yeter :D :*

      Sil
  8. Cildim oldukça kuru özellikle son dönemlerde nemlendirici stoklarımı bir bir eksiltiyorum :D yorumlarınızı bekliyorum, mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenim edinecek kadar kullandım , ellerim acayip kuruyor cildime göre ama pek kısa sürdü etkisi :/

      Sil
  9. Markanın birçok ürününü kullanmama rağmen bu seriyi hiç denemedim.
    Zeytinyağı her derde deva derler, kozmetik sektörü de güzel değerlendirdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl ! Argan yağını da bu değerlendirmeye ekleyebiliriz :)

      Sil
  10. Kokusundan pek hoşlanmadım ben sadece Nisacım, yoksa verdiği nem falan gayet iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim kafayı yedi bunu denediğim zaman. Cildim normalken verdiği nem gayet iyiydi , ama kuruyken pek istediğim gibi olamadı :/ Kokusuna da ben takılmadım İlknur'cum :) Ama işte ürünleri bu yüzden farklı farklı yorumlamak en iyisi :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.