Halloween Makyajı No.2 | Lipart No.3 | Dark Side

by - 08:13:00

Selam!

Yine yeni yeniden ''BİZ BUNU NEREDE KULLANACAĞIZ?'' temalı lipart çalışmamla karşınızdayım.

Hadi başlayalım!




* Bu tarz bütün makyajlarıma Anasayfa da sağ tarafta bulunan Kategorilerden  Lip Art  kutucuğuna tıklayarak ulaşabilirsiniz!*

*Instagram üzerinden ise #NisaLipArt  #NisaEyeArt #NisaFaceArt etiketlerinden ulaşabilirsiniz!*





Kullandığım Ürünler :

L'Rouge Lip Plump

Nyx Butter Gloss / BLG14 Madeline 

Flormar Dipliner 

Farmasi Glitter Eyeliner / Beyaz

Farmasi Kohl Göz Kalemi / Siyah


























You May Also Like

12 yorum

  1. özellikle ilk fotoğrafa bayıldım, harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. değişik tabi tam cadılar bayramı temasına uygun :-))

    YanıtlaSil
  3. Desen ve tonlar çok hoş olmuş, ben beğendim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Vampir dudağı makyajı. :)

    YanıtlaSil
  5. Yakın çekimlerde ışıltılar çok daha net ve göz alıcı görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet tekrar dikkat ettim , gerçekten öyle. Işıltılar çok daha iyi durmuş :)

      Sil
  6. Merhabalar Ben göz kalemi olarak Farmasiürünlerini tercih ediyorum.
    Göz Kalemi olarak 'da Farmasi'nin göz kalemi Black serisini kullanıyorum.
    Yukarıda sizin tavsiye ettiğiniz marka mı daha iyi yoksa farmasi mi? karar veremedim? ona göre bir tercih yapmayı düşünüyorum.

    Teşekkürler yorumumuzu okuyup yanıt verdiğiniz için şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar , iki üründe bende mevcut. Sizin bahsettiğiniz farmasi kalemlerde. Farmasi 100 numaralı sanırım black göz kalemi var bende de. Farmasi ve yukarıda yazmış olduğum Flormar göz kalemi kesinlikle birbirinin aynısı. Bu yüzden hangisi size daha uygun geliyorsa onu kullanabilirsiniz.
      Akma , kalıcılık , pigmentasyon konularında birebir aynılar çünkü 😊
      Güzel ypruöunuz için ben teşekkür ederim 💋.

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.