Gratis - Nivea | Yenilenme Zamanı Paket | Sponsor

by - 01:37:00

Selam!
Hep beraber gönderi inceleyelim mi?
Hadi başlayalım!


Geçtiğimiz günlerde Gratis x Nivea işbirliğiyle bir PR paketi gönderildi.
Ancak benim paketimde roll-on deodorant eksik , önceden belirteyim. :)

Yenilenme zamanı '' sloganıyla harika tasarımlı bir kutu gönderilmişti. Kutunun deseninde harika bir lip art yapacağım en kısa zamanda. Çünkü bayıldım desenine.

Kutu içeriğinde kadınlara yönelik + erkeklere yönelik ürünler var.
Ürünler ya yeni piyasaya çıkan ürünler ya da yenilenmiş ürünler.
Bir de terliklerimiz vaaaaar.

Mini bir incelemeyle kutuya dalalım :)



Nivea Men Active Clean Duş Jeli :  

Duş jeli dediğime bakmayın siz ; vücut , yüz ve saç için kullanılabiliyor. Yani tek bir ürün tek bir çözüm.
İçerisinde bulunan aktif kömür ile derinlemesine temizlik sağladığını söylüyor açıklamada. 
Aşırı güzel maskülen bir kokusu var. 
Bu koku tüm Nivea Men ürünlerinde geçerli :)


Nivea Men Invisible For Black&White Fresh :

Yine en sevdiğim serilerden biri.  
Reklamlarını sıkça gördüğünüz ürünü eminim biliyorsunuzdur. 
Beyaz iz ve sarı leke bırakmayan deodorant ve 48 saat koruması olduğunu söylüyor. 
Toplu taşımalara tanıtım çalışması yapmayı planlıyorum bu ürünle :)


Nivea Men Traş Sonrası Balsam Hassas :

Sevgili Nikkie ortalığı yıktıktan sonra zavallı erkekler bu ürünü bulamaz olmuşlardı. Ben niyeyse hiç alma yanlısı olmamıştım. Yüz kremime gliserin damlatmak benim için çok daha mantıklı gelmişti :D
Neyse Emre çok heves etme bunu ben baz olarak kullanacağım :D


Nivea Invisible For Black &White Fresh:

Yukarıda erkekler için olanı yazdığım deodorantın biz kadınlar için olan versiyonu.
Erkekler için olan yine o erkek parfümü kokusuna sahip ancak bu çok ferah. Ve çok çok çok harika olmuş. Koltuk altında bıraktığı doku , koruma. BAYILDIM


Nivea Vücut Şampuanı Creme Soft :

Ben duşta sabun kullanıyorum , mümkün mertebe duş jelinden ve türevlerinden kaçıyorum. Ancak bacaklarım aşırı kurudu. Çok ilginç bir olay. Belden yukarısı kızartma yağı iken sadece bacaklarım kuruluktan pul pul.
Daha önce duşta nemlendirici kremi kullanmıştım markanın.
Pek sevememiştim onu ne yazık ki.
Ama bunun tenimde ekstra bir katman bırakmamasını sevdim. Daha detaylı kullandıkça yazısını yazacağım.


Her ürün ayrı ayrı favorim oldu. Etkisiyle , kokusuyla , içeriğiyle..
Siz hangisini veya hangilerini kullandınız?


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücüler :*
-N



You May Also Like

4 yorum

  1. Ya şu kutuyu sırf o banyo terlikleri için isteyebilirdim :))) Çıkan ürünler Nivea'nın kült ürünleri yalnız, harika!! Güle güle kullan şekerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah tam ikinize gönderilecek kutu olmuş yalnız :D Evet yeni başlayanlar için Nivea olmuş resmen! <3 Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Nivea Invisible For Black & White sevdiklerimden..Güzel günlerde kullan sen de :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.