Neler Aldım? | No.16 | Mini Bonvagon Alışverişi

by - 00:32:00

Selam!
İlk kez kozmetik dışı bir Neler Aldım? yazısı yayınlıyorum sanırım.
Hadi başlayalım!



Bonvagon markasının Akasya Avm'deki mağazasını keşfetmeden önce instagram üzerinden takip ediyordum. 
Zira acayip güzel dekorasyon eşyaları , kırtasiye ürünleri var . Ama tabakları, bardakları , amerikan servisleri ayrı bir harika!
Kozmetik ürünleri de mevcutmuş ancak mağazada değil de online adreslerinde gördüm.

Mağazaya girdikten sonra Bonvagon olduğunu anlamam ayrı bir heyecan yaşattı tabi. Vitrinleri o kadar güzel hazırlanmıştı ki mağazanın ismine bile bakmaya gerek duymadım , NO LIE !

Mağazanın içerisi minik bir ev gibi , sevimli mağazaları hangimiz sevmiyoruz ki?
Böyle her ürünü , her yeri dikkatimi çeken , incelemek istediğim ürünle dolu dükkanlarda hemde benim gibi kararsızsanız peşinize takılan çalışanlar pek sevimli olmuyor. 
Teşekkürler Akasya Avm Bonvagon çalışanlarına bu yüzden , rahat alışveriş sağladıkları için. 
Ne yazık ki her yer böyle değil.
Neyse...

Neler almışım bakalım...


Smile Altın Renkli Tel Yazı 



Makyaj çekmecelerimin olduğu tarafta duvarda manasız bir boşluk oluşmuştu. 
Ne yapsam ne etsem diye düşünürken mağazanın vitrininde bu yazıyı gördüm. 
Aşık olma derecesinde bayıldım. 
Daha bir çok farklı yazılar mevcuttu. 
Benim gibi insanın sinirini bozacak derecede gülümseyen biri için daha güzel bir yazı olabilir mi bilmiyorum tabi :)

Bakırdan yapılan bu altın renkli Smile yazısının ölçüsü 30x45 cm

Aşağıya duvarımda nasıl durduğunu bıraktım , ben bayıldım umarım sizde seversiniz <3

Fiyatı : 56.90 ama şu anda indirimli 44.90 TL




Joytop Mor Kelebekli Defter

,

Asla ne kelebek , ne baykuş ne kurukafa desenleri seven insanlardan değilim. 
Hiç hazetmiyorum , sıkıntılıyım ben boşverin :)
Ama o kadar harika bir çizim olmuş ki bayıldım!
Defterin dış dokusu da bir harika. Sanki her bir noktası işlenmiş , hafif kartonumsu ama çok üst seviyesi gibi.

Bunun gibi bir çok defter var , istemediğiniz kadar çok.
İnternet sitelerinde çok kısıtlı olarak bırakmışlar ancak mağazalarına kesinlikle uğramalısınız , istemediğiniz kadar defter ile karşılaşıyorsunuz.

Benim seçtiğim ise çizgili , sağ üst köşesinde hangi gün olduğunu işaretleyebileceğiniz , yaprakları istediğimden daha kaliteli bir defterdi.

Ben defteri boyut , sayfa sayısı ve bu kadar özel bir deftere özel bir şeyler yazmalıyım diyerek makyaj koleksiyonum için envanter görevini verdim ! :D
Makyaj malzemelerimin envanterini tutmaya bayılıyorum. Böylece çok daha kolay blog yazılarımı hazırlıyorum.

Fiyat : 14 TL


Mavi 4'lü Yapışkan Notluk 



Yapışkanlı notlukların en sevimli hali.
Bu tarz ince uzun notlukları genellikle sayfa ayraçları olarak kullanıyorum.
İlk kez  yukarıdaki envanter defterimin kategorilerini ayırırken kullandım. 
Endişem yapışkanlarının yetersiz olmasıydı ama baya iyi çıktılar.
Sadece kağıt ile karton arası bir yapıları olduğu için üsttekini çıkarmaya çalışırken alttakini yapışkan uçundan soyabiliyor. 
Dikkat etmek gerek :)

Fiyat : 5 TL



Benim Bonvagon mini alışverişim böyleydi.
Bu tarz kırtasiye mağazaları için önerileriniz var mıdır merakla bekliyorum!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

6 yorum

  1. Güle güle kullan hepsini ben de çok severim dekorasyon alışverişini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , bende arada sırada yapıyorum :)

      Sil
  2. Ya geçen başka bir arkadaşım da Story'de Bonvagon'un mağazasını paylaşmıştı; yani atlayıp İstanbul'a gidesim geldi, o derece! Çok tatlı şeyler almışsın Nisa, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım <3 Internet sitelerinde çok çok az ürün var. Geldiğinde kesin uğra :)

      Sil
  3. ne güzelmiş. hepsini de çok beğendim. Kuzenim iki çocuğunu da Salem de doğurduğu için midir nedir Salem cadılarına ayrı bir ilgim var. O yüzden seni de beğeniyle takip ediyorum. Rujlarına bayılıyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İdil'cim <3 Yaaa kuzenini kıskanmış olabilirim *.* Çok teşekkür ederim , nasıl mutlu oldum <3 Öpücükler :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.