Neler Aldım? | No.14 | M.A.C. Alışverişi

by - 13:18:00


Selam! 

Sonunda aradığım ruju bulduğum mini bir alışveriş yazısı olacak.
Hadi başlayalım!




Bu alışverişimde bir adet koleksiyon ürünü , iki adet likit rujlarından aldım.

Mac'in her koleksiyonu çok çok güzel olmazsa da - kabul edelim- Nicki Minaj hayranlığım ayrı bir boyutta tabi. 
Serinin diğer rujlarını sevgili +Kırmızı Rujlu Blog +Glam Sight +Basak Celik  kendi bloglarında yazdı.

Serideki tüm rujları denedim ama aklımda gönlümde ilk gördüğümden beri özel ambalajlı Nicki's Nude 'daydı.

Diğer rujlar ise Retro Matte serisinden likit rujları.
Biliyorsunuz ki bir alana bir bedava olayına girmişti Mac bu seride. Hemen kaptım.



Rujların isimleri yukarıda da göreceğiniz gibi 


-Nicki's Nude
-Carnivorous
-Café Au Chic




Bu inceleme yazısı olmadığı için üstün körü geçeceğim.
İncelemelerini yazmak için can atıyorum zaten.

İlk olarak Nicki's Nude

Mac online da kendisinin sadece adı var. Ne görüntüsü ne de satın alma seçeneği var.
Mağaza mağaza ararken en vazgeçtiğim sırada buldum kendisini.

Amplified serisinden olan Nicki's Nude oldukça güzel pembe / şeftali nude arası.
Esmerler için ölü dudağı olmadan ya da kahve tonları olmadan nude ruj bulmak biraz sıkıntı. 
Bu yüzden çok çok beğendiğim bir ton oldu.
Yapısı ise oldukça kremsi ama kalıcılığı epey iyi.
Amplified rujların yoğun pigmentinden bahsetmiyorum bile.
Kendisi favori günlük rujum oldu ama çok sürmeye de kıyamıyorum :D

69 lira.


Diğer iki rujda sıra!

Retro Matte Liquid Lipstick

Bir alana bir bedava olayında seçili renkler hediyeydi. 
Emre beyimiz Café Au Chic 'i bana yakıştırdı. 

Café Au Chic için grimsi kahve diyebilirim. Stone tonları düz mantıkta benzer olsalar da stone çok daha koyu kalıyor.

Carnivorous ise çok güzel bir bordo.  

İki rujun yapısı da aynı. Oldukça oldukça matlar. Retro matte serisinin olayı bu zaten.
Ama mat ruj furyasında ilk defa bu kadar mat olup dudakta ağırlık yapmayan ve asla bozulmayan , silinmeyen ruja rastladım.
Keşke renk skalası daha da genişlese.
Sürümü oldukça kolay gerek yapısından gerekse aplikatörlerin şeklinden dolayı. 
Aplikatörleri çok geri plana atmamak lazım , eziyet çektirenleri gördüm :)

Carnivorous ve Café Au Chic karıştırılınca SO ME rengine dönüşüyor!


Gözüm Young Attitude 'da olsa da kendisi renginden dolayı veto edildi :D

Almanya'daki kuzenime hemen haber verdiğim kampanyalardan biriydi. Günah faturalarımızı atmaktan başka bir işe yaramalıydım . Hemen siparişini verdi tabi :)





Benim mini M.A.C alışverişim böyleydi. 
Siz aldınız mı bir şeyler?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

9 yorum

  1. Çok güzel renkler seçmişsin Nisa! Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım hepsine ! Hele ki retro matte'ler karıştırılınca So Me 'ye dönüşüyor *.*

      Sil
  2. Nicks nude rengi harikaymış güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakta duruşu ayrı harika , iyiki aramaya devam etmişim :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan Bebişim! Nicki's Nude'un sende duruşunu aşırı merak ediyorum; zira bende korku filmi gibi duracağı kaçınılmaz gerçek 😂 Amplified bitiş rujlar şahane kesinlikle 💖 Retro matte likitlere senin so me karışımı müjdene rağmen direndim; gururluyum! Hepsini güle güle sür bir an evvel de yaz 😄
    Öperim!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra tek favorim Amplified rujlar ! Hayır vazgeçirmeye çalışmayın :D
      Aramızda kalsın iyi direndin So Me 'ye karşı , alkıışşşş
      Hepsini deli gibi sürüyorum hahaha , yazıcam yazıcam , karıştırıp karışırıp yeni şeyler deniyorum, o deneylerim bittiği an hepsini yazıcam *.*
      Öpüyorum kocaman !

      Sil
  4. Rujların renkleri çok güzel güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
  5. Likitlerin yeri ayrı resmen *.* Teşekkür ettim yavrum :*

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.