Rival De Loop | Hydro Booster Nem Maskesi

by - 02:31:00

Selam!

Nem maskesi mi arıyorsunuz? 
Hadi başlayalım!



Mevsim geçişinde deli gibi cildim kurumuştu bölge bölge.
Nem veren maskeler kuruluk yaşadığım sıralarda epey popüler oldu, eminim duymuşsunuzdur çıkan ürünleri.
Oldum olası zaten Rival de Loop markasını çok severim ,  yine aynı dönem herkes cilt ürünlerini çok seviyordu.
Nem ürünleri de var mı diye baktığımda bu maskeyle , jel kremi , göz altı roll-on'u , kapsül serumları gibi genişçe bir serisiyle karşılaştım.

Bende maske , göz altı roll-on , kapsül serumları satın aldım. 
Bölge bölge kuruduğu dönem bunları kullandım. 
Hepsini tek tek yazmaya geldi sıra. 

O zaman ilk olarak Hydro Booster maske!




Bir paket gibi dursa da Hydro Booster maske ortadan yırtılıp iki farklı parça olarak kullanılıyor.
Her bir parça tek kullanımlık dersem olmaz. Kesinlikle seyahat kapaklı kutularına boşaltmanızı tavsiye ederim çünkü tek bir parça en az 3 kere kullanılabilecek kadar maske barındırıyor.
 Tam bilgi vermek istersem tabi , her bir parça 8 ml .
Tek kullanımlık maskeler ne işe yarayacak bende derseniz birden fazla kullanmak o yüzden epey iyi.

Krem yapıda bir maske. Orta yoğunlukta.
Koku hassasiyeti olanlar için kokusu yok denecek kadar az. Klasik bir nemlendirici krem kokusu ama en az halini düşünün.

Tüm cilt tiplerine uygun Hydro Booster maskenin içerisinde hyaluronik asit ve aloe vera ile cildi nemlendirip ; shea yağı ve badem yağı ile cildi besleyip,yumuşatıyor.

Vegan demiş miydim? *.*



Ben aşağıda biraz apar topar sürmüş gibiyim , ama çok kalın olmayan bir kalınlıkta cildime sürüp , 10-15 dk bekliyorum.

Maskeyi kullananlardan bir kaçı sürdükten sonra hafifçe yandığını söylemişlerama bende öyle bir şey olmadı. 
 -yan etki olmamış asla sadece yanma olmuş, bende o da olmadı.- 

Maske cildimdeyken 15 dk bekletmeyi planlıyordum , zira cildim epey kurumuştu. 
Ben krem kuruduktan sonra yıkayacağım vs diye bekledim ilk kullanınca.
Tam tersi maske cildimde emildi , neredeyse tamamı diyebileceğim miktarda.

Süre bittikten sonra cildimde kalan maskeyi , masaj yaparak cildime yedirdim. Eğer siz sevmezseniz ıslak mendille fazlasını cildinizden temizleyebilirsiniz.



Ben maskeyi haftada iki gün olacak şekilde düzenli kullandım, bazen kapsül serumlar ile yer değiştirdim. Böylece maskeyi aslında olması gerekenden fazla yani tahmini 1-2 ay kullandım.
Ki bence epey işe yaradı böyle yapmam.

Peki sadece maskenin etkisi nasıldı?

Maskeyi ilk kullanımımda nasıl etki aldıysam son kullandığımda da aynı etkisi oldu.
Yani ;  nemlendirilmiş , aydınlık ve mat. Evet bende parlak bir cilt bekledim ama maskenin aydınlık+mat ikili bir etkisi var.

Tabiki etkisi geçici ancak kullandığım sürede makyajımın yüz çizgilerimde o kadar belli olmamasını , mevsim geçişindeki kuruluğu hafifletmesini sevdim.


Aşağıya içeriğini bırakıyorum.


Fiyat : 3.99 TL
Rival de Loop markasının tüm ürünlerine Rossmann mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Fiyatına göre epey iyi bana kalırsa. El altında tutulabilir ama eğer çok çok sevdiğiniz nem veren maske/serum veya kreminiz varsa önermekten çekinmeyin!


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

7 yorum

  1. Bence içeriği baya iyiymiş, hatta fiyatına göre baya baya iyi! Aklımda olsun bu maskeler, seyahatler için iyi oluyor aslında hem de. Uçakta kuruyan cildi toparlamak için de kullanabilirim. Teşekkürler haberdar ettiğin için, öperim! Ay bu arada, Maybelline paletler de gelecekmiş, hem de mağazalara :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMAN YARABBİİ!!!! Hemde mağazalara mı??? Başak'cım maskeyle ilgili yorumu beklerken muazzam bir gol attın :D
      O far paletleri alınacak!!

      Maskeye gelirsek :D Daha bir çok çeşidi var , ilk fırsatta onları da deneyeceğim. Tam bir uçak maskesi dediğin gibi , o kuruluğu çok güzel nemlendirir.
      Rica ederim ne demek ödeşiyoruz böylece yazdığımız ürünlerde *.*

      Öpücükler :*

      Sil
  2. yapısı baya yoğunmuş hem de etkisi de iyi bana göre alıp deneyeyim bunu hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun nemlendirici kıvamında tam. Tabiki nem bombası beklemiyordum ama açıkçası maliyet-fayda analizimde tüm alkışları topladı :)

      Sil
  3. krem maskeleri daha cok seviyorum denemeli merak ettim bu ürünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende krem ürünlerden arındırılması zor diye hep uzak durmuşumdur. Bu ürün harika çıktı :)

      Sil
  4. Değerli Paylaşımlarınız için teşekkürler. ilk fırsatta maskeyi alıp denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.