Alix Avien | Matte Line - High Shine Eyeliner İncelemesi | Sponsor

by - 02:13:00

Selam!

İki yepyeni eyeliner ile karşınızdayım!
Hadi başlayalım!


Tabiki videolarını çektim!









Alix Avien geçtiğimiz günlerde yepyeni iki ürününü tarafıma göndermişti.
İyice deneyimleyip , videolarını hazırlayıp yazılarını yazmak istedim.

Eyeliner çekmek el alışmadığı için oldukça zorlanan konulardan biri.  Tamam çoğu zaman eziyet hele ki kullandığınız eyeliner işinizi kolaylaştırmıyorsa.
Bunlardan sonra bir konu daha var tabiki , o da göz yapınızı anlamak ve size yakışanı öğrenmek. Deneyerek tabi.
Göz kapağı düşük olduğu için jilet gibi çektiği eyelinerı yamuk duranları çok gördüm.

İnsanlar güzel eyeliner çekiyorum der , güzel maskara süren var . Ben asla mükemmel eyeliner çekenlerden olmadım ama muazzam ruj sürüp , elmacık kemiği yaparım. :)

Benim gibi beceriksizin bile hatasız , jilet gibi eyeliner çekebildiği iki ürün anlatacağım.

Eyelinerı nasıl seviyorsunuz bilmiyorum ama ben mat severim. 
O yüzden mat olandan başlıyoruz . :)



Alix Avien Matte Line Waterproof Eyeliner

Kendisi gibi mat ambalajı olan Matte Line , simsiyah mat.
Karbon siyah diyebilir miyiz? Kesinlikle!

 17 saat kalıcığını ölçemedim en azından 17 saatin tamamını.
Ama 7 saat dayandı , bence yeterli *.*


Brow Powder yazısını okuduysanız ( okumadıysanız yazının başında linkini bıraktım) şişeyi çalkalayarak içindeki renk pigmentlerinin fırçaya gelmesini sağlıyordunuz.
Bu eyelinerlarda da aynı şey geçerli.
Çalkaladıkça gelen sesi duyuyorsunuz zaten.

Ürünün simsiyah olması dışında sevdiğim ki bence çok önemli detay olan bir kaç nokta var.

- Bir çok mat eyeliner gibi matlaşınca bir süre sonra grileşmiyor. Benim gibi simsiyah sevenler için *.*

- Ürünü kullandığınız zaman anında sabitleniyor.
Bunu artı yön olarak mı yoksa eksi yön olarak mı yazmak doğru olur bilemiyorum. Kişiye göre değişkenlik kazanacaktır. Eğer hata yaparsanız makyaj temizleme suyu vs olmadan toplamak biraz zaman alacaktır. Ama diğer yandan sürdükten sonra göz kapağına bulaşan eyeliner'a el sallıyor oluyoruz.

-Yapısı çok sıvı veya çok yoğun değil. Tam orta kararda.
En nefret ettiğim ağdalaşmaya müsait eyelinerlar. Zaten zor sürüyoruz kardeşim neden yapıyorsunuz bize bunu. Böyle bir sorunu yok bu ürünün , sevdim.

-Eyeliner fırçası , ucu , aplikatörü. Nasıl derseniz.
MÜKEMMEL.
İki eyelinerda da en sevdiğim özelliği bu.
Dipliner kadar ince değil , dipten uca incelen yapıda. 
Ekstrası ise uc kısmının yapısı. İncecik , kalın , çizgi  veya hareketli eyeliner çizgileri için yapılmış resmen. 
Aşağıdaki dal şeklindeki çalışmayı bu yüzden yaptım. Çok rahat hareket edebiliyorum çizgileri çizerken. 
360 derece hareket ediyormuşcasına.





Alix Avien High Shine Waterproof Eyeliner




Kalıcılığı , fırçasının yapısı , kolay kullanımı Matte Line ile birebir aynı.

İki ürününde fırçasının ucunun inceliği yüzünden bazen sürdüğümü sürdüğümü düşünmüyorum. Videoda da göreceksiniz bazen es veriyorum , emin olamıyorum fırçanın göz kapağıma değdiğine. Çok ilginç geldi , sanki hiç ağırlığı yokmuşcasına.

Matte Line'dan farklı olarak isminden de belli olduğu gibi High Shine ; parlak , kısmen de ıslak görünümde olan bir eyeliner.

Yapısı Matte Line'a göre çok çok daha ince olduğu için bunu kullanamdan önce kesinlikle çalkalamalısınız.  Zira net rengi alamıyorsunuz. Sanki çift fazlı göz temizleyicisi gibi düşünebilirsiniz. Çalkalamazsanız sadece su kısmı gelicek pamuğunuza ama siz yağı da istiyorsunuz.
O yüzden SHAKE IT!





Ürünlerin suya dayanıklı olmalarını denemeye bayılıyorum.
Ürünler gelir gelmez denedim hemde . İki üründe waterproof olarak yazıyor.
Sonuç?
Tazyikli suda bile silinmek ne kelime oynamadılar bile.
Benim gibi sulu gözlüler için onu da denedim hemde video çekerken sulu gözlülük atağa geçti.

Genel olarak çok beğendiğim ürünler oldu ikiside!

Fiyatları ise ;
38.90 tl

Ürünlere ulaşabileceğiniz noktalar :

High Shine ve Matte Line Eyeliner ürünlerine Gratis, T-Shop, Fatih-Cossta Cosmetica, Cosmo Home Ümraniye, Pendik ve İzmit mağazaları, Ece Kozmetik Ankara, Allı Parfümeri Manisa, Yücel Parfümeri İzmir, Cosmo She İzmir ve Uygar Kozmetik Trabzon mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*




You May Also Like

7 yorum

  1. Kuyurk değil şovlar yapmışsın resmen! Baya beğendim ikisini de, aklımda olsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy! Teşekkür ederim Başak'cım.
      Dümdüz eyeliner yerine fantastik çalışmak benim işim :))

      Sil
  2. Waterproof ürünler uzun süre kalıcılık konusunda gerçekten başarılı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. High Shine olanı es verse de , Matte Line muazzam!

      Sil
  3. Very beautiful make-up!
    Thanks for sharing

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok güzelmiş. İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.