Farmasi | Matte Liquid Lipstick / 03,04,05,06,09,10

by - 04:53:00

Selam!

Bugün bol ruj dolu bir yazı bırakıyorum size .
Hadi başlayalım!

Her bir rujun uygulama videosunun linkini yanına bırakıyorum. İyi seyirler :)





Geçtiğimiz aylarda sevgili Farmasicim Özlem hanımdan muazzam bir paket aldığımı yazmıştım. 

Farmasicim | Dopdolu Farmasi Kargosu | Sponsor

Şimdi geldi bu harika ürünleri incelemeye! 

Farmasi'nin tamamen Türk sermayeli bir firma olduğunu uzun bir süredir bilmeyen kalmadı sanırım. 
İlk çıktığı zaman bir çok ürününü deneyip , çok sevdiklerim veya çok sevmediklerim olmuştu.
Ama hiç kozmetik ürünlerini denememiştim çünkü o sıralar katalog fiyatları gerçekten aşırı artış göstermişti. Şimdiki katalog fiyatları piyasaya göre iyi hatta fayda-maliyet yaptığımızda çok iyi.


Farmasicim Özlem hanım, 

Likit rujlarından 9 adet göndermişti. Bunlardan 3 tanesi velvet , 6 tanesi mat.
Velvet serisi başka bahara bugünün yıldızları Farmasi Matte Liquid Lipstick 'ler !



Öncelikle bendeki mat rujlar tamamı değil , bir kaç rengi daha bulunuyor. 


Her bir Farmasi Matte Liquid Lipstick 4 gr.
Ağız kısmı basınçlı uzun bir ambalajı bulunuyor. Basınçlı olmasının nedeni likit rujlarda aplikatöre gereğinden fazla ürün gelmesini engellemek basit anlatımla.

Yassı - flat- yapıda bir aplikatörü var. 
Dudak kalemi kullanmadığımda likit rujlarda aplikatörden dolayı dudak kenarlarına doğru toplanmalar oluyor sürerken. 
Bunun önüne geçmek için aplikatördeki fazla ürünü sıyırıyorum ve dudak çerçevemi çiziyorum.




Her rujun her rengin , renk yoğunluğu yani bir başka deyişle pigmentasyonu çok iyi.
Dudağınıza sürdüğünüzde tek katta opaklığı yakalıyorsunuz.  Bir çok rujun koyu renginde olan dalgalanmalar Farmasi Matte Liquid Lipstick serisinde yok.
Yağ gibi sürülen yapıları sürdükten bir kaç saniye sonra matlaşıyor.
Sanki dudağınızın şeklini alıyormuş gibi bir etkisi var ki ben sevdim :)

Yalnız dudaklarınız kuru , su tüketiminiz az veya peeling yapmamışsanız gün sonuna doğru dudaklarınızda ağırlık yapacaktır.

Kalıcılık olarak yukarıdaki cümlemi tekrarlayacağım. 
'Dudaklarınızın şeklini alıyormuş gibi' 

Sabahtan akşama kadar kısacası gün boyu rengin yoğunluğu çok hafif azaldı . 
Benim dudak kenarlarım daha kuru olduğu için ilk olarak oradan silinmeye başladı. Aslında kabuk gibi attı demek daha doğru. Daha sonrasında dudak içlerinden soyulmaya başladı.Bu yüzden dudak nemlendirmenizi iyi yapmalısınız.

Matlık etkisini Mac -Retro Matte serisine benzettim.
Dudakta ağırlık yapmayan ama aşırı mat.


Ben rujları nasıl sürüyorum?

İlk önce dudaklarıma peeling yapıyorum.Sonrasında dudak nemlendiricimi uyguluyorum. Ancak nemlendiriciler rujların yapısı değiştirdiklerinden çoğu zaman bozduklarından dolayı makyajımdan epey önce uygulayıp emilmesini bekliyorum. Zamanınız yoksa fazlasını peçete ile alabilirsiniz.
Sonrasında ten ürünüm ile dudak rengimi nötrlüyorum. Dudak bazı veya lip erase tarzı ürünler de kullanabilirsiniz.
Dudak kalemi + ruj son adımlarım oluyor.
VOILA!


Aşağıda kol swatchları ve dudak swatchlarını bırakıyorum.




Bu ise matlaştıktan sonra su + makyaj temizleme mendiliyle çıkarmaya çalışmam :D



Peki bendeki renkler hangileri?


03 - Nude Essence
Nude Essence kahve tonlu bir nude. Günlük makyajın yanında yoğun makyajlarda epey güzel.
İkinci görselde üzerinde aydınlatıcı uygulanmış halini görüyorsunuz.



04 - Perfect Rose

İsmi gibi mükemmel tatlı bir gül rengi!
Yine dudak ortalarına doğru aydınlatıcı uyguladım.




05 - Redlove 
Vivid diyebileceğim canlı bir kırmızı. Bazı ışıklarda turuncuya dönük çıktığı doğrudur *.*
206 numaralı Farmasi Lip Liner 'ı kullandım dudak çerçevelerimde.



06 - Superstar
Tam bir süperstar olabilecek soğuk tonlu harika bir kırmızı-bordo.
Dudaklarımın orta kısmında 206 numaralı Farmasi LipLiner , dış kısımlarına doğru 227 numaralı dudak kalemi uyguladım.





09 -Love Secret 
212 numaralı Farmasi LipLiner 'ı dudaklarımı çerçevelemek için kullandım.
Bana kalırsa Perfect Rose renginin daha soğuk ve gül kurusuna yakın tonu.
Perfect Rose buna göre oldukça canlı kalsa da ikisinin karışımı ayrı güzel *.*






10 - Sweetcherry 
Sweetcherry ; Perfect Rose + Love Secret karışımı bir renk.
 226 numaralı kalemin desteği ile rengin hafif eflatun - mor tonunu yoğunlaştırdım.
226 numaralı Farmasi Lip Liner 'ı dudaklarımı çerçevelemek için kullandım


Ben favori rengim kesinlikle Red Love ! <3
Siz hangisini beğendiniz?

Farmasicim Özlem hanıma tekrar kocaman teşekkürler <3

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*








You May Also Like

3 yorum

  1. 06 sı var ben de de çok seviyorum mükemmel bir kırmızı!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yılbaşı ruju resmen , cidden tonu çok harika <3

      Sil
  2. Merhaba, o kadar sayfa var sizde tam resimleri buldum, teşekkürler. Ben 06 ile 105 arasında kaldım. 105'in de yakın çekim rengini yayınlayabilir misiniz?

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.