LipArt | No.1 | Dumanlı Dudak

by - 14:33:00

Selam!
En sevdiğim oyun alanım dudaklar!
Hadi başlayalım.



* Bu tarz bütün makyajlarıma Anasayfa da sağ tarafta bulunan Kategorilerden LipArt   kutucuğuna tıklayarak ulaşabilirsiniz!*

*Instagram üzerinden ise #NisaLipArt  #NisaEyeArt #NisaFaceArtetiketlerinden ulaşabilirsiniz!*




İlk defa lipart'larımdan birini paylaşıyorum.
Ve ilk defa denediğim ve çok sevdiğim bir uygulama oldu. 
Neden dumanlı eyeliner varken dumanlı dudak olmasın?
Evet çıldırıyorum bazen :D

Uygulama videosu tabiki var ..


Kullandığım ürünler :

✨ @wetnwildbeauty @gratistr Cover All Concealer Palette / Covers
✨ @rimmellondonuk @rimmellondonus@watsonsturkiye Stay Matte / Transparent 001 Pudra ✨ @makeuprevolution@watsonsturkiye Lip Kit - Lip liner / Reign
 ✨@laferacosmetics Matte Liquid Lipstick / 01 La Fera Nudeless
@thebalm_cosmetics @thebalmeu@gratistr Schwing Eyeliner
✨ @nyxcosmetics_turkiye @nyxcosmetics Hot Singles Eyeshadow Refills / Raven
 ✨@primarkConcealer Brush
@realtechniques @realtechniquestr Lip Brush
@elfcosmetics Smudge Brush 









Yorum yapmayı unutmayın.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

10 yorum

  1. Çok hoş bir makyaj olmuş.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Very interesting post! Thanks for sharing! ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Tam Halloween makyajı olmuş Nisa'cım :) Ama yani bunu nerde kullanırız bilemiyorum jkjljldkjjb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA Başak ahahshkfaasfıasfb ama bunu nerde kullanıcaz :D
      Bu lipart çalışmalarında imza oluşturmak istiyordum , dumanlı neden olmasın dedim. Çok doğaçlama oldu ama çok beğendim vallahi <3

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir yetenek bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. sen bu dudak işlerinde baya baya aştın! tebrik ediyorum, instagramdan takip ettiğim kadarıyla muhteşem işler çıkarıyorsun ! sevgiler kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorluyorum aşmak için , sen aştın dediysen tamamdır! <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.