Sephora | Pürüzsüzleştirici & Aydınlatıcı Kapatıcı

by - 05:12:00

Selam!


Ne zamandır kapatıcı yazısı yazmadığımı fark ettim. 
Hadi başlayalım!



Bugün konuğum her ne kadar ismi silinse de :) 
Sephora Smoothing & Brightening Concealer
Yani Pürüzsüzleştirici ve Aydınlatıcı Kapatıcı.
Bendeki rengi 05 Medium . Rengi arattığınızda böyle bulamıyorsunuz. Radiant Peach olarak ulaşıyorsunuz. Bizde mi isim değiştirdiler bilemiyorum.
Ürünün vaadleri ;
Göz altlarımızı tek adımda pürüzsüzleştirip , aydınlatmak aynı zamanda morlukları kapatıp,görünümünü hafifletmek.



Ürünün ömrü açtıktan sonra 24 ay.
Paraben içermiyor,kokusuz ve antioksidan içeriyor.
Ama hayvanlar üzerinde test yapıyor. 

Ürünü epeydir kullanıyorum.
Çekicem fotoğrafı derken yazıları silindi üzerindeki -.-'
Artık yorumlama zamanı geldi.
_________________________________

-Ürün kalem formunda.Altından çevirdiğinizde yukarıdaki fırçasına ürün itiliyor. 
Birinci ve ikinci çevirişte ürüne ulaşamıyorsunuz bir kaç kere çevirmeniz gerekiyor. Siz çevirdikçe ürün gelmiyor sizde sinirleniyorsunuz hafiften bunun pratik olması lazımdı diye. Sonra birden fırçanın ucunda çok fantastik bir şekilde yığınla kapatıcı duruyor. Acele ediyorum belki ben dedim. Kesinlikle bir kaç kez çevirmeniz gerekiyor ürüne ulaşmak için. Buradan sonrada ürünü birden ittiriyor. Belki benim ürün hatalı çıktı,bilemeyiz. 

- Yapısı oldukça yumuşak ve ince. Eğer kullandıkça fırçası sertleşip , ayrılmasaydı sürülmesi de bir o kadar kolay olacaktı. Epey uğraştım açıkçası. 

-Plastik ve sık sert fırçası ürüne eşit ulaşmayı epey engelliyor. Göz altına sürmesi yukarıda dediğim gibi biraz can sıkıcı. İlk değdirdiğiniz yerde ürün kalıyor. Fırçasının yapısı çıkardığınız ürünü geri topluyor. YSL Touche Eclat ile karşılaştırma videoları çekilmiş. Ama yakınından geçeceğini pek düşünmüyorum. Hele ki fırça olarak.
Ama en iyi sonucu parmaklarımla yedirdiğimde aldım. Tabi ürünü göz altınıza sürebilirseniz bu aşamaya geçiyorsunuz :D

-Sürdüğünüzde oldukça parlak,canlı bir yapısı var.
Buna rağmen yapısı ve sürdükten sonra göz altımda kuruluk gözlemledim. 
Sabitlendikten sonra ölü gibi duruyor göz altlarım. 
Çizgilere dolma konusu için aşağıya fotoğrafını bıraktım. Benim mimik çizgilerime dolmayan bir kapatıcı ben keşfedemedim daha. Burayı es geçiyorum bu yüzden.
Ama morluk kapatma konusunda bu rengi kesinlikle bir işe yaramıyor. Belki daha somon rengi olan 08 numarası denenebilir.
Ama renkleri doğallıktan uzak bana kalırsa.
05 size açık gelirse 06-07 numaralarını denemek istiyorsunuz bu sefer cildinizin alt tonundan çok farklı bir renkle karşılayorsunuz.
En büyük sıkıntısı kesinlikle renk.

-Benim ten rengimden dolayı göz çevrelerim,dudak kenarlarım çok daha koyu. 
Sürdükten sonra aydınlattı diyemiyorum. Daha çok o koyuluğu matlaştırdı.


İki çevirişte fırçaya ulaşan ürün miktarı yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. Ama sıkıntı şu ki görünen ürünün tamamına ulaşamıyorsunuz. Fırça hapsediyor.

Aşağıya uygulanmış hallerini bırakıyorum.


Çıplak cilt üzerinde kapatıcı uygulanmıştır.
Sol taraf uygunlanmış , sağ taraf çıplak cilttir.
Yurt dışı fiyatı 22$ 
Bizde 50-60 lira civarıydı.
Bu fiyata çok çok daha iyi kapatıcılardan kaçar tane alırdım. Neyse artık üzülmek yok. Bitse de gitsek modunda zaten :)


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

32 yorum

  1. bencede pek güzel durmuyor , hele ki kuruluk yapıyorsa bana hiç uymaz... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapısına kandım zaten. Oldukça kurudur göz altlarım cildimin yağlı olmasına rağmen :/ Öpüyorum :*

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş. Bende kullandım ve hiç memnun kalmadım. Kendi sayfama da beklerim, takip ederseniz sevinirim :)

    http://sinemrelrekid.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. bu alttan çevrilen ürünlerin hepsinde ürünün birden foş diye gelme sorunu var Nisacım .. bunun yerine catrice light reflecting al daha iyi bence ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yazıyorum listeye Catrice'i. Zaten ne varsa doldurucam bayılıyorum Catrice'e *.*
      -Ya nefret ettim ama bu ayrı bir dandik geldi ne yalan söyleyeyim. Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  4. Oooov adı ne kadar güzelse sonuç o kadar fenaymış! Çok teşekkürler yorumladığın için, en azından adına kanmayacağız ^_^ Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmiyle coşturuyor tabi :D Beni sağ göz altım ex yukarıdaki fotoğrafta :D Bunun bin katı güzel kapatıcılar var yahu . Ben teşekkür ederim Başak'cım güzel yorumun için :*

      Sil
  5. Bir dönem ben de kullanmıştım ve memnun kalmamıştım. Bu konudaki önerilerinizi bekliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altına hiç gitmez zaten görüldüğü gibi. -.- Seve seve yardım ederim ama ne için kapatıcı aradığına bağlı :)

      Sil
  6. Nisam, sonuç cidden fenaymış ya, sürmesen daha iyi görünüyorsun :-/ Ay bazı ürünlere tonla harcama yapıyoruz bir de sonuç istediğimiz gibi olmayınca çok kötü oluyor. Umarım kısa zamanda biter canım. Ben touche eclat kullandım bu tarz ürün olarak ama uygun fiyatlılarda dahaca tecrübem yok ^^ Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sağ gözümün altı ölmüş , helvasını kavuruyorlar :D Ben denedim artık verdim o hayal kırıklığıyla parayı ama en azından alacaklar görüp vazgeçerler :/ Bitsin de kurtulayım havasındayım zaten . Biticek biticek :) Ucuzlardan bende arayışlardayım zaten buldukça yazıyorum hemen :)Öpüyorum canım kocaman :*

      Sil
  7. I feel you girl, I am yet to find the perfect concealer myself, it's so hard. Diorskin nude one is a good one but unfortunately even the lightest shade is too dark for me :(
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeeap! I hate that situation -.- I hope we can find better concealer for us ! xx

      Sil
  8. Canım ne güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yeliz'cim. Umarım vazgeçirmişimdir :)

      Sil
  9. Great review...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  10. Aslında böyle fırçalı kapatıcıları seviyorum ancak İndirimde bir Lumi Magic ile yetinebilirim sanırım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lumi 'ye bakmıştım ama onunda yapısı ince geldi gözüme. Ben yoğun seviyorum sanırım. :) Estee Lauder Double Wear 'la çok iyi anlaşmıştım. Ona dönücem sanırım :)

      Sil
  11. Sephora değil ama buna çok benzeyen iyi bir aydınlatıcı almıştım. Ancak ben daha simli gibi duranından istiyorum şimdi. Bir tavsiyen var mı canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki var olma mı? :D Kendinden simli,ışıltılı istiyorsan tek bildiğim Glo Minerals gloBrightener Highlight Concealer var. Ha ben bu kapatıcımdan memnunum ama ışıltılı,simli olsun diyorsan üzerine ışıltılı pudrayı öneririm. Hourglass 'ın pudraları gibi. Çünkü bizde ışıltılı pudra denince compact aydınlatıcı geliyor akıllarına , alakasız ürünlerle çıkıp gidiyoruz :*

      Sil
  12. İlk kez bu tipte bir ürün kullandığımda zannettim ki kapatıcı fırçası gibi yayacak oturtacak güzelce, adeta ergenlik cahilliği :))
    Maybelline'in benzer formda bir kapatıcısı vardı pek güzeldi, bir de loreal lumi magique var, o da güzeldi de keşke rengi koyu gelmeseydi bunların. Ama alacak olsam her halükarda gider Maybelline fit me alırım, canım o benim canım!
    Bu kapatıcısının su gibi akıp hemen bitmesi dileğimle!
    Öperim,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o bende de oldu. Ne rezillik :D
      Yaaaa Fit Me bulunca haber verin gözünüzü seveyim :D Ya birebir mağazasından 10 liraya aldığım ürüne satış hesaplarıdan 50 lira vermek koyuyo tabi -.- Estee Lauder Double Wear'la da çok iyi anlaşmıştım aslında.Ama şu gönlüm fit me diyor :D <3 Öpüyorum Zeynep'cim :*

      Sil
  13. The end result is neat! Not like other concealers.

    Walking Freckle

    YanıtlaSil
  14. Inanirmisin Sephora nin kendi ürünlerinden hic denemedim simdiye kadar. Bu aydinlatici hosuma gitti ama. Bir ara bir yerlerde Sephora bulursam bakarim buna mutlaka.

    YanıtlaSil
  15. İyiki almamışım ya :( Hic bir etkisi yok zaten

    YanıtlaSil
  16. Pek kapatıcı kullanmıyordum bu seneye kadar, bu sene başladım. Ben de az uyumaktan kararmış göz altlarıma aydınlık görünüm veren bir kapatıcı arıyorum. Benim de aklımda Fit Me var :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.