Gigi Hadid x Maybelline | Jetsetter Palette Hatalı Mı? | Swatch

by - 16:29:00

Selam!
GigixMaybelline koleksiyonunu merak ediyor musunuz ?
Hadi başlayalım.




Gigi Hadid yüzü olduğu Maybelline markası ile beraber bir koleksiyon çıkaracağını duyurmuştu geçen günlerde.
Bugün koleksiyonun sadece bir ürünü olan Jetsetter Palette satışa çıktı.
Tabiki İngiltere'de.
Ve TAM 90 DAKİKA İÇİNDE SOLD OUT . Yani stokları sıfırlamışlar.
Bize gelse bizde yapacağız evet kabul ama sondaki fotoğraflardan sonra kafamda bazı sorular var.



Jetsetter Palette tam bir tek ürünüm olsun seyahatte işimi görsün ürünü olmuş.
Bu paletin içerisinde olanları swatchları ile aşağıya bırakıyorum.
Maybelline sayfasından birebir parmaklarım koparcasına videodan ekran görüntüsü aldım. :D


İlk olarak paletin başlangıcı ;

-2 concealer 
- 2  ruj  
- 1 çift taraflı ruj + far fırçası
-1 allık , kontür fırçası

Kapatıcıların swatchları ne yazık ki yoktu. Rujların yapısı ise dudak parlatıcılarına oldukça benzer. 
Rujların ikiside günlük kullanıma uygun. Aslında genel olarak paleti günlük kullanıma yönelik yapmışlar. Gigi Hadid genel olarak nasıl makyaj yapıyorsa öyle bir palet olmuş.


____________________________________


-1 allık
-1 kontür pudrası
-1 aydınlatıcı
-1 maskara

Maskarayı görmek mümkün olmadı bu sefer de.
Allık mat mercan/şeftali tonunda bence.
Kontür pudrası klasik zaten.
Aydınlatıcı ise Maybelline Strobing Liquid Light renginin toz hali gibi geldi bana. Hafif pembelik barındıran beyaz yansımalı.



_________________________________________


- 4 far

Siyah ve kahverengi olanlar mat . En üstteki beyaz tonu sedefli tarzda sanırım.
2. sıradaki lila tonlu far ise hafif ışıltılar içeriyor.
Ama buna rağmen mat olan iki renkte de hafif yansımalar görüyorum , sizde görüyor musunuz?



_________________________

!!!!Şimdi gelelim benim kafama , gözüme takılan bölüme!!!!

Geçtiğimiz aylarda ABH Subculture paleti hatalı olduğu ortaya çıkmıştı.
Farlar aşırı tozutuyor , 5 kullanıma farların dibini görülüyordu. Hitthepan kolaylığı yani.
Ancak swatchları izlerken şöyle bir şey fark ettim.
Aydınlatıcıyı ya kazıdılar ya da kazıdılar.
Bir iki kere parmak sürerek bu kadar bir aşınma yaratma mümkün olsa bile çok ilginç geldi bana.

Sizce de garip değil mi?
Yorum olarak bırakmayı unutmayın!






Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler!



You May Also Like

8 yorum

  1. Palet neden bu kadar hype yarattı anlamadım, hiçbir şeye benzemiyor. Sanki yıl 2004 de bu palet büyük bir çığır 🙄🙄 o aydınlatıcıyı kazıdıkları kesin, toz ürünler de krem ürünlere yapışıp rezil bir şey olacak.
    Kapağı kapalıyken güzel bir palet; ama açınca fos. Çok afedersiniz gigi'nin bazen ağzını açınca saçmalayıp tüm havasını kaçırması gibi andkflsl 😂😂
    Ben sana daha güzellerini yaparım annem, sen üzülme.
    Öperim!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahhaha ben nedense bu kıza,kankalarına bi kılım. Okuyosan gigi üç kere tıklat :D
      Evet normal bir palet yani. Serinin geri kalanı nasıl acaba onu merak ediyorum. Ama yok yani konuşulcak bi şeyi yok. Bana daha güzellerini yapalım bebişim :*

      Sil
  2. Ya Story'nde de görmüştüm, gerçekten kazınmış gibi duruyor. Zaten yarattığı hype'ı geçersek, başarılı bir palet olmadığı yönünde duyumlar almıştım. Hani gelse buraya bir mıncırırım kesin! Ama indirimsiz almak için heveslenmem diye düşünüyorum. Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kalmaz kesinlikle indirime kadar , alır da alırlar. Ben koleksiyonun devamını bekliyorum. :)

      Sil
  3. zaten bütün yabancı vloggerlar da aynı yorumu yapmış ürünler pigmentsiz ve maybelline için gigi adından dolayı gereksiz pahalı demiş herkes..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk maybelline story olayında denk geldim. PR gönderimi sağlamışlardır eminim ama çoook bariz belli bir şeye benzemediği.

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.