Alix Avien | Brow Powder / 02 | Sponsor

by - 06:46:00

Selam!
Evet yine bir kaş ürünüyle karşınızdayım! 
Hadi başlayalım!


Kaşlar yüzümün en önemli noktası bence. Yüzümün,mimiklerimin her bir açısını değiştiriyor minik bir kaş şekli. 
Bana kalırsa kaşlarınıza ekstra bir doldurmaya ihtiyacınız yoksa bile şeffaf bir kaş maskarası ile düzenli bir şekle sokmak çok önemli.
NO HOYRAT KAŞLAR!

Blogumda da görebileceğiniz gibi normalden çok fazla kaş ürünüm var ve yeni kaş ürünleri denemeye bayılıyorum.
Tüm makyaj malzemelerim bebeklerim tabi..

Bu sefer karşınıza herhangi bir maskara veya kaş kalemi ile çıkmadım. İlk defa bir kaş pudrasıyla / farıyla çıkıyorum.
Kaşlarım kavisli olduğu için kalem ile dış çerçeve şeklini yuvarlak olarak değiştirebiliyordum. Ancak çok fazla boyamamak için bastırmadığımdan yine sert kavisli kaşlarım duruyordu. Kaş kalemlerinden tamamen vazgeçmedim ama içini doldururken belirli bölgeleri döktüğünü fark ettiğimden beri sadece dış çerçevelerinde kullanıyorum.
İçini ise kaş pudraları/farları ile dolduruyorum. 
Son zamanlarda kullandığım ürünüm ise  Alix Avien  Brow Powder


Likit eyeliner gibi bir ambalajı olduğunu kabul edelim :D 
Orta kalınlıkta uzun bir sünger aplikatörü olan ürün. 
Pigmentastonu bir pudraya göre çok çok iyi. 

Her kaş şekli farklıdır tabiki buna uyum sağlaması için sünger aplikatör alabildiğine esnek yapılmış.
Aşağıda görüyorsunuz ..


İçerisinde bilyeler var. 
Salladığınızda seslerini duyabiliyorsunuz zaten.
Bu bilyeler aplikatöre gelen pigmentlerin yoğunluğunu arttırıyor.
Çok fazla sallamamak gerek çünkü kendi pigmentasyonu oldukça yoğun , her kullanımdan önce bir-iki kere hafifçe sallamak yeterli olacaktır.


Oldukça yeni bir ürün , bu yüzdendir ki iki rengi bulunuyor.
Bendeki en koyu rengi olan 2 numara.
Koyu kahve renginde.

Kaşınıza uyguladığınız yoğunluğu kolayca arttırabilmeyi sevdim. Hatta üründeki en sevdiğim özellik oldu. Kaş farlarında bu durumdan çekiniyordum. Nedense kalemde daha kontrollü olduğumu düşünüyordum.

Orta sertlikteki aplikatörün yuvarlak ucu + esnekliği sayesinde kaşlarımın dış çerçevesinde kavis tarafınıda oldukça kolay halletmiş olmam ayri bir pratikliği. 

Gün içerisinde olduğu gibi sabitleniyor sürdüğünüz yere , dış etkenlere bağlı uçmuyor. Kaşınız ilk yaptığınız gibi kalıyor.

Suya karşı maalesef direnemiyor. Fakat bardağın dolu tarafından bakarsak yüksek kalıcılığa sahip bu ürünün ciltten arındırılması oldukça kolay. 
Ama elinizi değdirmemeniz gerekir diğer tüm kaş ürünlerinde olduğu gibi.



Ben nasıl uyguluyorum?
Aşağıya nasıl uyguladığıma dair bir video ekliyorum. 
 Önemli bir-iki noktayı belirteyim. 
***Yoğun bir ürün olduğu için kaşınızda parça parça durmaması için çok bastırmadan kaş pudrasını tarayarak dağıtmanızı tavsiye ediyorum . Sonuç doğala daha yakın duracaktır.
*** Ürün toz yapıda olduğu için uygularken göz altlarınıza dökülecektir. Ürünün fazlasını aplikatörden almanız gerekiyor. Yine dökülme ihtimali var tabiki.


     Öncesi   -   Sonrası




Siz neler kullanıyorsunuz?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

Teşekkürler Alix Avien  <3

You May Also Like

9 yorum

  1. esnekliği, pigmentasyonu filan çok başarılı duruyor cidden, biraz daha fazla renk çeşidi eklenir umarım =) eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Evrim'cim tek eksiği renk çeşitliliği. Yoksa cidden başarılı olmuş <3

      Sil
  2. çok doğal ve hoş durmuş .. ben bunu ürünü gördüğümde muhtemelen eyeliner sandığım için bakmamışımdır :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonucu bende çok beğendim <3 Ahahaha eğer ürün bana gönderilmeden önce mağazada karşılaşsaydım eminim bende öyle düşünecektim :))

      Sil
  3. Son günlerde sıklıkla rastlar oldum ve çok beğendim, en kısa sürede edineceğim, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir kişide rastlamıştım , sonra deneme şansı buldum :) Umarım memnun kalırsın canım <3

      Sil
  4. İlk kez senin yorumunla tanımış oldum bu ürünü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim <3 Umarım güzel bir etki bırakmışımdır :)

      Sil
  5. Çok pratik, doğal sonuç vermiş bence, benim kaşlarıma kullandığım tek şey şeffaf kaş jeli ama bir gün doldurasım gelirse buna bakarım :))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.