Gratis | Bee Beauty El Kremi / Leylak

by - 08:09:00

Selam!
Bugün oldukça şık bir el kremi inceleyeceğim <3
Hadi başlayalım!




Bee Beauty markasının bu Pop-Art tasarımlı el kremi bana Gratis tarafından yılbaşı paketi içerisinde gönderilmişti. 
Havaların tekrar soğumasıyla bu çok beğendiğim el kremini yazmak istedim.


50 ml'lik tüp olarak satışa sunulan ürünlerin her biri farklı pop-art tasarımında ve kokusunda. Bendekiden farklı olarak 2 tane daha çeşit olduğunu gördüm mağazada.
Hanımeli ve mis kokulu diye iki kokusu daha var.
Mis kokulu olanı aşırı merak ettim.
Bendeki leylak kokulu olan<3





Bee Beauty El Kremi'nin ilk kullandığınızda kokusu muhteşem bir şekilde burnunuza geliyor zaten.
Koku hassasiyetiniz var ise önceden bakmanızı öneririm zira kokusuda bir tık fazla. Diğer kremlerde bu kadar yoğun hissedilmeyebilir ama leylak için kokusu yoğun diyebilirim.

Yoğunluk demişken; 
Yoğunluğu orta derecede. Çok çok soğuk kış havaları için belki biraz eksik kalacaktır ama bu dönemler yani mevsim geçişlerinde ellerinizde oluşan kuruluk için ideal.

İçerisinde Gliserin ve Keratin bulunuyor.
Gliserin nemlendirme için oldukça önemliyken , keratinde tırnak yapısı ve bakımı için oldukça önemli kaba bir tabirle.

Tam çantaya atıp çıkmalık olan Bee Beauty El Kremi'nin elinize sürdükten sonra oldukça hızlı emilip elinizde oldukça nemli bir his bırakıyor.
Kesinlikle sürdükten sonra avuç içimde terleme yapmadı.

Gün içinde sürekli tazelenirse ideal günlük bir el kremi.






İçeriğini aşağıya bırakıyorum..




Eğer sizde bu tarz ambalajı şık,süslü ve çantaya atıp çıkmalık el kremleri seviyorsanız kesinlikle bakmalısınız.
Bee Beauty El Kremi , Gratis mağazalarında satılıyor.
Fiyatı ise 5.90.


Umarım keyifle okumuşsunuzdur!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

***Ürün Gratis tarafından gönderilip yazdıklarım tamamen objektif olup ,bana aittir.

İZLEYİCİLERİME KATILMAYI UNUTMAYIN!



You May Also Like

18 yorum

  1. Aklımda bulunsun ambalajı cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı çok güzel Nisa'cım😊 Bu el kremleri benim köseleden hallice ellerimde pek etki etmiyorlarsa da, yaz için alıp kullanabilirim bence😊🙈 Güle güle kullan, öpüyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahah senin köseleden hallice ellerini yerim ya <3 Ya çantamda dursa bile mutlu oluyordum :) Teşekkür ederim sağolsun annem hafiften benden çarpmış olabilir :D Öperim kocamaaan <3

      Sil
  3. Sadece ambalajı için bile alınır bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları , ambalajları çok sevimli her bir tarafı <3

      Sil
  4. görüntüsü çok şeker o nedenle çantamda taşıyorum kendisini :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerinin tasarımlarıda harikaydı , benimde hep çantamdaydı <3

      Sil
  5. Leylak kokulu muuu?? ayyy gözlerimden kalpler fışkırdı adetaaa!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha LEYLAAK KOKULUUUU !! Mis gibi kokuyor Başak'cım <3

      Sil
  6. Ambalaj beni derinden vurdu. Harika...

    YanıtlaSil
  7. Ah o leylak kokuları. Loccitane'nin de ayak kremini kullanmıştım ayıla bayıla...
    Ambalajı da çok güzelmiş, güle güle kullan Nisacım :)

    YanıtlaSil
  8. üstündeki hatun çok iyi :) leylak kokusuna da bayılırım ayrıca güle güle kllan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah diğer ürünlerdekilerde öyle :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Benimde aklımda bulunsun :) bende sizi beklerim bu arada takipteyim :) teşekkür ederiz paylaşım için :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.