Bitenler | No.4

by - 06:17:00

Selam!

Bitenler yazımın sonucusunu okumadıysanız hemen zıpzıp


Elseve Argenine Direnç x3 Dökülme Karşıtı Şampuan: 
En sevdiğim şampuanım. Çıktığından beri bir kere aptallık yapıp vazgeçtim.Sonra geri döndüm. Kremiyle birlikte kullanınca saçımı aşırı ağırlık yaptığı için daha hafif ürünlerle birlikte kullanıyorum artık. Bu bitince yenisini almadım çünkü ben şampuanda vs üründe sürekli kullanınca saçımın bağışıklık kazanıp etki etmediğini düşünenlerdenim. Ama itiraf etmem gerekirse ; canım arkadaşlarım saçımı boyadıktan 2 hafta sonra koşarcasına saçımı uzatıp diplerimi çıkaran şampuan budur.Dökülmesini engelleyen de :D
Bizde işe yaramadı diyen bir kaç arkadaşım oldu , bende niye böyle inanın bilmiyorum. 


Yves Rocher Kayısılı Peeling : 
Yine benim için şişirilen ürünlerden biri. Tamam harika kokuyor kabul ediyorum ama tanecikleri aşırı dağınık. Ben peeling etkisi gösterdiğini hiç görmedim cildimde. Kullandıktan sonra sağladığı parlaklık kremsi , kayısı özlü yapısından kaynaklı ama parlaklığı da kokusu gibi dakika sürüyor. Tanecikli ''temizleyici'' sevenlerin favorisi olabilir ama peeling etkisiyse şu küçüçük şeye hiç gerek yok .


Eau The Thermale Avene | Makyaj Temizleme Suyu :
Uzunca yazısını yazdım hemen zıpzıp


Kipa|Makyaj Temizleme Pamuğu :
Bunu nerede bulursanız depolayın. 1 liraya 70 tane pamuk , disk şeklinde ve yumuşacık. Benri'nin suratımı parçalayan,Watsons'ın elimde parçalanan pamuklarından sonra ilaç gibi geldi. Bir stokladım ki sormayın. :)

Orkid | Maxi Normal :
Acil durumda 1 lira oluşuna kandım. Zaten Kotex'in pamuk yüzeyi naylona döndükten sonra çokta umursamadım yüzeyini. Ama bu da naylon çıktı. Naylon yüzeyler geçtiğimiz yaz sıcaklarında mantar yaptığı için aman gözünüzü seveyim genital bölge vücudumuzun en hassas , en çok temiz tutmamız gereken yerlerin başında geliyor. Naylon yüzeylilerden uzak durun. Ben yaptım siz yapmayın :)


DM Balea | Framboazlı DeoSpray : 
Bu kadar mı güzel kokulur? Normal deodorantlara göre kocaman tombik bir şişeye mis gibi framboazları doldurmuşlar. Sıktıktan hemen sonra siz almıyorsunuz kokuyu ama kıyafetlerinize yapışıp mis gibi kokuyor. Tendeki kalıcılığı çok az. Ama Berlin'den döndüğümde bir buna vuruldum bir de çilekli su vardı. Böyle ne şekerli ne tatsız. Markasını bilmiyorum uçağa giderken aldılar elimden.Bilen duyan varsa yardımları bekliyorum :(


Gillette | Satin Care Kadınlar için Traş Köpüğü ve Venus Riviera Jilet :
Öncelikle benim canım kıymetli , öyle ağda falan artık okul zamanı yurtta uğraşamayacağım aktivitelerden. Ağda salonlarından da tiksinmeye başladığım zaman jilet kullanmaya başlamıştım. Jilet kullanımıyla ilgili uzunca bir yazı yazıcam aklımda -tamam şu an aklıma geldi- 
Ama eğer jilet kullanıyorsanız köpüğe koşun derim :) 
Ve bu jiletlerin farklı türevleri var. Ama parasına değiyor. Çıkma süresi örneğin 1 günse 3 gün oldu. 


Avon | Big & Daring Maskara : 
Sonunda bittiğini kabullendim evet. Benim kısa pekte kıvrık olmayan kirpiklerime bir dolgunluk verdi beni her gün gören kızlar maskara bazıyla kullandığım zaman ''takma kirpik mi taktın?'' dediler.
Asla uzatmıyor , aksine uzatan bir maskara kullandıktan sonra bunu kullandığınızda -kurumadan- kısaltıyor kirpikleri. Bir de çıkarırken kirpikleriniz pamuğa geliyor waterproof olmayı biraz fazla abartmışlar. Ama yine alırım yine alırım. Tabi suya dayanıklı olmasada olur :)


İpana | 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection :
Ya tamamen şişirilmiş bir ürün.Bunu kullanıpta memnun olana inanmıyorum ben. Ben firmalardan ürün almam diyen adamı bile dize getirdiyse vardır bir bildiği dedim aldım.Tamamen fos. İçerisinde kristaller bulunuyor. Ben normal bir diş macunuyla sabah-akşam düzenli dişlerimi fırçaladığımda da aynı beyazlığı aldım neyin reklamı bu? 
Doktorda beyazlatılmış dişlerle reklam yapılırsa olacağı böyle bomboş bir ürün. Fotoğrafı gördüm iyice coştum. En iyi beyazlatma sistemimiz... Adama derler ki madem öyle diğer beyazlatıcı diş macunlarını piyasadan kaldır.Madem güveniyorsun ürününe... 


Neutregena | Hızlı Emilen Bakım Kremi : 
Mavi kutulu olan kadar yoğun olmasada light denecek kadar hafifte değil yapısı. Hızlı emiliyor ama kuru cildiniz varsa etkisi çok zayıf kalıyor. Bir de kullanmaya başladığınız ileriki günlerde kokusu bir garipleşiyor. Anlamadım gitti.
Sonuç olarak en iyisi yine mavi kutulu olan. Bildiğinden şaşmayacaksın.


Essense | Pure Skin 4'ü 1 Arada Sivilce Karşıtı Temizleyici :

Kafayı yiyen sivilcelerim için acil durum çağrım. Yazısı için zıpzıp



Ne çok  şey bitirmişim bu ay. O zaman indirim kovalanıp yeni ürünlere rafta yerimi hazırlayayım :)

Gelecek yazıda görüşürüz :*




You May Also Like

25 yorum

  1. Ne çok ürün bitirmişsin ve ne kadar yerinde tespitler. Keşke kayısılı peelingi ben almadan evvel yazmış olsaydın^^ bence de abartılan bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu bittide kurtuldum dediklerim resmen.. Kayisili peelingi keske once yazsaydim ya. Sen yaptin ben yaptim insAllah baskasi yapmaz. Sacmalik dolu bir urun -.-

      Sil
  2. ayy o ipanayı alıp denemek istiyordum aslında hiç almayayım bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic elini uzatma bile Irem ablacim. O kadar reklamdan fos oldugunu anlamam lazimdi :/

      Sil
  3. Oh ne güzel. Bir ferahlama gelmiştir. Umarım bu sefer daha çok sevdiğin ürünler olur.

    YanıtlaSil
  4. Gitsin bitenler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini bitirebilmişsin ne güzel. Maskaranın ucu dikkatimi çekti. Önerebileceğin bir marka var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bittiler sonunda.. Nasil bi maskara istedigini soylersen -dolgunluk veren,uzatan vs- tabiki oneririm :*

      Sil
  6. Ne cok ürün bitirmissin özendim :) Kayisili peeling´in ben de cok abartildigini düsünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. jilet konusunda ben de senin gibi düşünüyorum, bende aynı markayı kullanıyorum ağda olayı zor ve acılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yurt disinda agda falan yok. Hem zamandan hem acidan kurtuldum :)

      Sil
  8. Oh gelsin yeniler! inşallah diğer yenilerin hepsinden memnun kalırsın:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende beklerim:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Bitsinlerki alışverişe çıkalım gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
  10. heeeeey cadısııııı son yazıma bi baksan yaaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, deepin blogunda sizi gördüm hemen geldim takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Yarismaniza basvurdum fakat , ne iletisim telefonunuz caliyor ne de mail adresiniz dogru. Geri donus yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.