Benefit vs Maybelline | The Porefessional / Baby Skin Karşılaştırması

by - 05:23:00

Selam!

Bir parmağın arkadaşımın saçını yaparken yanmış bir şekilde uzun zamandır planladığım bu yazıyı yazmak istedim. Bir blogger 'ı yanmış parmak durdurmaz azizim! 


Benefit - The Porefessional  ve Maybelline - Baby Skin gözenek görünümünü azaltmak için piyasada bulunan iki popüler ürün. The Porefessional ülkemizde Sephoralarda bulunuyor. Baby Skin ise yurtdışındaki mağazalarda satışta. Bende BabySkin ' i Berlin Dm mağazasından almıştım.

  Baby Skin cildinizde kadifemsi pürüzsüz bir dokuyla gözeneklerinizin görünümünü azaltmayı vadediyor.
Tüp şeklinde olan Baby Skin 20 ml. Zaten bezelye kadar bir miktarı yeterli oluyor.
Neredeyse hiç kokusu yok.



The Porefessional baz kategorisine giriyor.
Porefessional 'ın jumbo boyu , normal boyu ve böyle minik ikili tester olarak satılıyor. Ama bu minik bana +londoradabirturkkizi Su 'nun Benefit etkinliğinde hediye olarak verildi.
Çok denemek istediğim bir üründü çok iyi oldu benim için.
Bendeki bu tester boyu 3 ml. ve tüp olarak satılıyor. Ama geçen yazdan beri hala bitmedi.Çünkü olabildiğine az kullanmak yetiyor.



Şimdi genel geçer bilgileri geçip asıl karşılaştırmaya gelelim.
______________________________________________________________________________
Baby Skin                                                               The Porefessional

-Jel kıvamında ve aşırı silikon hissi var.                          -Kremsi yapıda ve silikon hissi çok az.
-Kokusuz                                                                               -Kokusuz
-Parlak bir bitişi var.                                                             -Mat bir bitişi var.
-Yapısı çok yoğun.                                                               -Yapısı yok denecek kadar hafif.
-Gün boyu kalıcı mı emin olamadım çünkü                       -5 saati gördüm kalıcılık olarak.
yoğun yapısı yüzünden sürekli kaşıntı 
hissi yüzünden yüzümden siliniyor sağolsun.
-Makyajınızın altına uygulamak en iyi sonucu veriyor.                                                                 
Nemlendiricimi sürdükten sonra uyguluyorum.
                                                                                         -Makyajınızın üstüne uygulamak en iyi          
                                                                                        sonucu veriyor. Ben fondötenimi sürdükten
                                                                                         sonra üstüne parmak uçlarımla yedirip üstüne                                                                                               fondötenimi uyguladığım süngerle tekrar                                                                                                  uygulama yapıyorum süngerdeki ürün ile.


-Smashbox Pore Minimizing 'e benzettim.                     -NYX Pore Filler'a daha çok benzettim.

_________________________________________________________________________________

*Öncelikle bir ürünün silikonlu olması çok kötü bir şey kesin almayın! diyemem.Aksine çoğu baz neredeyse silikonlu ve makyajınızı çok daha iyi gösteriyor.
Ama BabySkin'i tüm yüze uygulamak cildinizi oldukça yoracaktır.The Porefessional'ı tüm yüze uygulayanlar var. Yapısı daha hafif olduğu için BabySkin'e göre daha kullanılabilir tüm yüz için.Ama bence tüm yüze uygulamak etkisi oldukça azaltıyor iki üründe de .Gözenek sorununuz olan bölgeye tampon hareketlerle uyguladığımda aldığım sonuç çok daha iyi iki üründe de.

*Baby Skin yoğun yapısında ve aşırı silikonlu oluşundan dolayı cildiniz tarafından emilmiyor.Sadece gözeneklerinizin üstünde bir tabaka oluşturarak ''bulanıklaştırıyor.'' Zaten amacı da bu.
The Porefessional ise kremsi yapısından dolayı daha ince bir tabaka ile gözenek görünümü yumuşatmakla kalmıyor , makyajınızın üzerine yukarıda dediğim gibi uyguladığınızda benim için yüzde 90'a yakın gözeneklerimi yok ediyor.

*Küçük ve orta boyutta gözenekleriniz varsa en iyi sonucu alıyorsunuz ama ''geçici'' olarak.Çok daha geniş gözeneklerde evet gözenek görünümünü yine hafifletiyor ama büyük bir mucize oluşturmuyor.Tabiki asla bir kozmetik ürününü tedavi olarak görmeyin. 

*Benim cilt tipime uygun mu? sorusu içinse tek bir cevabım olacak.Bu ürünleri kullanmanız için GÖZENEK probleminizin olması gerekiyor.Yani cilt tiplerinizle hiçbir alakası yok. Gözeneğiniz var ise sizin için uygundur.

*Benefit , Maybelline'e göre çok daha kolay bir şekilde dağıtılabiliyor.Kullanımı çok daha kolay.


Son olarak korkunç gözeneklerimi aşağıya bırakıyorum. 
Bana göre etkileri neredeyse aynı diyemeyeceğim.
Benefit gözeneklerimin çoğunu yok etti.Maybelline ise görünümü bulanıklaştırdı. 
*Ürünlerin üstünde hiçbir makyaj yok.

Bu uzun yazıyı buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Edit : Cok sevdigim +Deneyen Bayan  in karsilastirma yazisi icin zipzip

Olumlu olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum!

Gelecek yazıda görüşürüz!


You May Also Like

6 yorum

  1. porefessional tabi daha iyi duruyor ben de ara ara alıp kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati tek sorunu olabilir gozenek bazlari icinde :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canim ben de bu ikiliyi arti birde nyx pore filler olani 3lü halinde karsilastirma yazisini hazirladim 2 gün sonra yayinlayacaktim umarim yanlis anlamazsin cidden denk geldi ki instagramdan aylar önce bu 3lüyü karsilastircagimi paylasmistim, instagramdan msj atarsan cok sevinirim icim rahat etmedi yaziyim istedim

    Ellerine saglik detaylarina bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hayir daha neler niye yanlis anlayayim , dur yaziyorum canim instagramdan :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.