Garnier | Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu İnceleme

by - 03:44:00

Selam!

Kısa bir zamanda ''misel su' sözcüğü makyajımızın olmazı oldu çoğumuz için.
Peki çift fazlı bir misel suya hazır mısınız?
Hadi başlayalım.


Garnier'ın neredeyse tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Bundan önceki pembe kapaklı olan misel suyunu ve çift fazlı göz makyajı temizleyicisini yazmıştım. Yazısı için zıpzıp
Son zamanlarda ayrı ayrı temizleyiciler yerine tek bir temizleyiciyi tüm makyajım için kullanmayı seviyorum.Bunlardan biri kısa zamanda neredeyse aşık olduğum makyaj çıkarmak istediğimde hemen elimin gittiği ''Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu''

Pembe kapaklı olan misel suyuda seviyordum ama sonrasında cildimde bıraktığı yapış yapış his ve göz makyajımdaki başarısızlığı vazgeçmeme sebep oldu. Bu üründe pembe kapaklı olan ürünle aynı ambalaja sahip.
Yeni üründe ise Argan Yağı mevcut. Özellikle kuru ciltler için deniyor genellikle ama yağlı bir cilt olarak söylüyorum makyajımı sildikten sonra içerisindeki argan yağı cildimde hemen emiliyor , sanki hiç yokmuş gibi. İlk defa bir makyaj temizleyiciden sonra cildimi yıkama ihtiyacı duymadım.
İçerisindeki argan yağı emildikten sonra ışıldayan cildimde promosyonu :)


Ürünü kullanırken yapmanız gereken en önemli şey ; İYİCE SALLAMAK. SHAKE IT GIRL!
Yağ oranı misel su oranından az olduğunda yeterince homojen dağılması için bu adımı asla kaçırmayın.
Eğer bir kaç pamuk kullanacaksanız şişeyi sallamayı bıraktığınızda 29 saniye içerisinde ayrışmaya başlıyor ve 1.5 dakika sonra tamamen eski haline dönüyor. Yoksa yağın misel sudan çok daha çabuk bitme olasılığı yüksek bir ihtimal. Bu yüzden biraz pratik davranmalısınız. Ve evet saydım :)
Ancak çalkalıktan sonra ağız kısmına doğru köpük oluşuyor , içerisinde bulunan temizleyiciden dolayı olduğunu düşünüyorum.

Ten makyajımı çabucak çıkardığı gerçeğini es geçemem.Her zaman olduğu gibi makyajımı temizledikten sonra Braun Yüz Temizleme cihazımla temizlemeden uyudum dün.Ekstra bir sivilcelenme ve yağlılık olmadı!
Çoğumuzun yaptığı en büyük hatalardan biri göz çevremizi makyajımızı temizlerken tahriş etmek.Bunu çoğu kişi ürüne yoruyor.Çünkü biz asla hatalı olamayııızz.Değil mi? :)
Önemli püf nokta pamuğa makyajımızın yoğunluğuna göre ürün dökmemiz.Daha sonra pamuğu gözümüzün üstünde bir kaç saniye bekletip belli belirsiz dairesel hareketlerle makyajın çözünmesini sağlamak.Asla bastırmak yok! 
Gözlerini yaktığını söyleyenler olmuş. 15 kere kullandıysam 1-2 kere yaktı. O zamanın istisnasını da tabiki belirtmem gerek.Aşırı uykusuzdum,yorgundum ve gözlerim bu nedenlerden dolayı çok hassastı.



Çoğu temizleyicinin aksine cildimi mis gibi yapıp , üstüne birde kaşımı kirpiğimi argan yağıyla besleyen bu ürüne harbiden büyük aşk besliyorum şu aralar.
400 ml. olan ürünün  fiyatı : 20.99 ama tabiki indirimlerde 11 lira gibi fiyatlara bulabilirsiniz!

Sizin en sevdiğiniz temizleyiciler neler?

 Gelecek yazıda görüşürüz!






You May Also Like

6 yorum

  1. evet o köpük işine ben de takıldım yoksa fena değil sevdim göz makyajımı çıkartmıyorum ama cilt için iyi bence pembe kapaklıya göre çok daha iyi olduğu kesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kac yazi bende okudum , kopukle ilgili pek bir aciklama yok. Ama pembe kapakli bununla yarisamaz bile :)

      Sil
  2. Bende bu temizleme suyundan çok memnun kaldım.Gerçekten çok iyi temizliyor.

    YanıtlaSil
  3. Almam diyordum ama dün karşılaşınca merakıma yenik düşüp aldım. Bakalım beklentilerimi karşılayacak mı?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa bir makyaj temizleyici suyu her isime yaradigi icin sevdim. Sizden de detayli yazisini merakla bekliyorum :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.