Yeni Logo / Header

by - 07:29:00

Selam!

Bir bloğun en önemli iki unsuru TEMA ve HEADER bana göre.

Bende bugün uzun zamandır kullandığım ''kuş'' odaklı header'ımı kendi ellerimle yaptığım yeni bir taneyle değiştirdim.

Çok becerikli sayılmam bu konularda.Oldukça basit bir düzen oluşturdum.



Eğer isteyeniniz olursa header oluşturmakla ilgili bir yazı yazabilir veya header oluşturmasında seve seve yardımcı olurum.

Çünkü biliyorum benim gibi bir çok kişi var. :)

Yeni header'ım ve header oluşturmak konusundaki fikirlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Olumlu olumsuz hiç fark etmez!

Öpücükler :*

You May Also Like

17 yorum

  1. Bol sans getirsin yeni header cok basarili ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  2. elit salem cadısı. ha haaa ne güzel isim bu yaaa. bi deeee aramıza hoşgeldiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah tesekkur ederim , sende buraya hosgeldiin! Bir de ismimi calip hesap,twitter acanlardan kurtulursam harika olucak:D

      Sil
  3. sade ve şık olmuşş👌🏻 ellerine sağlık☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kadar rengarenk tatli olmasada olsun :) Cok tesekkur ederrimm :*

      Sil
  4. Çok zarif olmuş, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan yeni headerını sade ve hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Eskisini görmedim canım. Bu da güzel ama renkli ve biraz daha büyük olabilir miydi acaba diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim blogumun temasi web gorunumunde tamamen siyah beyaz oldugu icin acikcasi bu tarzlari daha cok seviyorum. Oncekide buna benzer daha soluktu :)

      Sil
  7. Bu arada gerçekten cadı mısınız? Neden bir korku filmi karakteri seçtiniz? şaka bi yana çok güzel bir cadısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah olmak isterdim :D Tesekkur ederim o sizin guzel bakmanizdan :)

      Sil
  8. Çok başarlı olmuş header, o simge.

    YanıtlaSil
  9. Header iniz hayırlı olsun, daha yeni blogunuzu keşfettim ve eski halini bilmiyorum.
    Header nasıl hazırlanır hakkında yazı paylaşırsanız sevinirim. 1 buçuk yıldır blogum ile tema ve header konusunda tam zevkime hitap eden birşey bulamadım. Umarm yardımınız ile bunu da gerçekleştirebilirim.

    Teşekkürler ve Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.