Wet n Wild | Comfort Zone Far Paleti İncelemesi

by - 08:23:00

Selam!


Wet n Wild markası Gratislere geldiğinden beri pek çok ürünü hit oldu.
En popülerleri kaş jeli,waterproof eyeliner ve tabiki COMFORT ZONE.

O zaman hemen aşağı!



Palet markanın en büyük paletlerinden biri. Tabiki popüler olduğu kadar da büyük. Neden bu kadar popüler oldu peki?
1-İçinde birbiriyle uyumla 8 renk var.
2-Renklerin her biri kendine has.
3-Bu paletteki tüm farlar MAC farların muadilleri gösteriliyor!

Sol yukarıdan aşağı dört sıra;
DAZZLELIGHT
WOODWINKED
GO
SMUT

Sağ yukarıdan aşağı dört sıra;
VEX
JUXT
GUILT BY ASSOCIATION 
CLUB


Bu paletin seveni kadar sevmeyeni de çok tabi her zaman olduğu gibi.
Açıkçası ben kararsız kalanlardanım.
Wet n Wild markasının paletlerinin en sevdiğim tarafı kombinasyon yapma olanağı veriyor oluşu.
Eyelid : Göz kapağı gibi..

Heh kararsız kalmaktan bahsediyordum.
Günlük hayatta her gün kullanılabilecek bir palet mi? 
Belki.
8 renk varsa en az yarısını sadece meraktan denemişimdir.



Birincisi farlar aşırı tozutuyor. Yapıları aşırı yumuşak.
Ama buna rağmen neden hala gözümde dağılmadıklarını çok merak ediyorum.
Meşhur 'blending' olayı bunlara işlemiyor. En son göz kapaklarım alev alıcaktı karıştırmaktan.
Farı ilk nereye koyarsanız orda.
Dağıtmak istemediğim göz kapağım ise karıştırma işlemine maruz kalmadığı halde farı yerleştirirken asıl renginden uzaklaşıyor.
Farlar arasındaki geçiş bir türlü sağlanmıyor.
Palet farlarımın arasında durduğu hareket etmediği hatta uzun süre kullanılmadığı halde simleri nasıl dökülmüş.Palet leş içinde.

Kolumda swatch alırken her şey mükemmel.
Pigmentasyon mükemmel.
Tek dokunuşta çıkan renk harika.
Ama bazsız bir göz kapağında kocaman bir HİÇ!
Bir far nasıl bu kadar hızlı uçabilir.
Sanırım bazlı kullananlarda da kısa sürede renkler uçmuş sadece simleri kalmış göz kapağında ama bazsız kullanıma göre süre biraz daha uzun.


Bu kadar olumsuz yoruma her ikiliden favorilerim ise;
Browbone 2
Eyelid 1
Crease 1
Definer 2

Alın dursun der miyim belki.
Ama bu kadar övgüyü hakeden değilde şişirilen bir ürün.
Alırken iki kere düşünmek gerek tabi.

Diğer yazıda görüşmek üzere!

Öpücükler :*




You May Also Like

4 yorum

  1. Ben sevmeyeni olduğunu bilmiyordum açıkçası. Severek kullandığım bi ürün. Hatta nerderse her gün kullanıyorum diyebilriim. Dediğin gibi renkleri çok güzel ve fiyatına göre kaliteli. Kalıcılığı güzel ve pigmentasyonu on numara. Birçok markaya göre de daha az tozutuyor. Ben sevdim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bende ilk kullanmadan şaşırmıştım ''herkes seviyor bunu nasıl sevmezler '' diye. Kullandıktan sonra hak verdim :D

      Sil
  2. Ben dediğin sorunları hiç yaşamadım canım. Kalıcılığından da oldukça memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende arkadasima verdim gitti. Nefretimdi resmen😂

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.