L'Oreal Paris | Nutri Gold Mucizevi Yüz Yağı İnceleme

by - 02:30:00

Selam!

Hayatımıza yerleşen bakım yağlarından biri olan L'Oreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı yorumlarım için aşağı!




Besleyici yağları her zaman aktardan almayı tercih ediyorum. Ama bu yağı ben ilk çıktığı zaman indirimde almıştım.Sonrasında PR çalışmasıyla birden patladı. Arkasından kremi,şampuanı,saç kremi vb. ürünleri çıkmaya devam etti.
İçerisinde;
Anti-oksidan olarak bilinen Lavanta, Gül, Mercanköşk, Papatya, Biberiye, Portakal, 
Sardunya ve Lavandin yağları ve besleyici Jojoba , Kuşburnu yağları bulunuyor.

Gül Yağı:
Her tür cilt tipi için uygundur. Nemlendirici olarak kullanılabilir. Yumuşatıcı ve rahatlatıcı etkiye sahiptir

Lavanta Yağı:
Hassas ciltler besleyici olarak, yağlı ciltler sivilce tedavisinde kullanabilirler.

Papatya Yağı: 
Hassas ve kuru ciltler için idealdir. Yumuşatıcı ve rahatlatıcıdır. Ayrıca sivilcelerin giderilmesinde kullanılır.

Biberiye Yağı:
Ciltte derinlemesine temizlik sağlar ve mikrop kırıcı özelliğe sahiptir.

Portakal Yağı: 
Kuru ciltler için idealdir. Ayrıca kırışıklık için kullanılabilir. İyi bir cilt temizleyicidir.

Jojoba Yağı:
Tüm cilt tipleri için uygundur. A vitamini açısından zengindir.

Kuşburnu Yağı:
Cilt koruyucu, yaşlanmayı geciktirici, kırışıklıkları önleyici (özellikle göz ve ağız çevresi), sert hava iklimlerinden koruyucu ve hücre yenileyici etkisi bulunmaktadır.

Mercanköşk ve Sardunya Yağı:
Karma ve yağlı cilt tipleri için bile rahatlatıcı ve mikroplara karşı koruması bulunmaktadır.




Ürün 30 ml ve damlalık olarak geliyor size.
Normal ciltler için yazıyor ama kuru ciltlerin en büyük favorisi olmuş durumda okuduklarıma göre. Benim gibi yağlı cildiniz varsa asla yağlı yağlı kalmıyor cildiniz.
Ama önemli olan ne kadar uyguladığınız. Yağlı ciltli için söylüyorum 2 damladan fazlası cildinizden kusuyor resmen. 
En iyi sonucu ; yağı avuç içime döküp iyice ısıtıp cildime sürdüğümde alıyorum.
Günden güne vadettiği ışıltı ve yenilenmeyi düzenli kullanımda gördüm.
                                                                             




Ürünü uyguladıktan 30-40 saniye sonra emiliyor ve cildiniz neme boğuluyor.
Bir kaç şekilde uyguluyorum ben bu ürünü.
- Saunayla yumuşamış temizlenmiş cildime yatmadan masaj yaparak,
- En sevdiğim gündüz/gece kremime karıştırarak
-Fondötenime karıştırmak belki yapısını bozar diye fondöten fırçama veya BB süngerime bir damla döküyorum.
-İçerisinde bulunan yağlarla sadece cildimizi ödüllenmeye gerek yok :) Cildime yedirirken elimde kalan yağları kaşıma ve kirpiğime yediriyorum çünkü düzenli kullandığımda kaşını ve kirpiğimi daha gürleştirdiğini ve beslediğini gördüm. Bu aşamayı haftada iki defa kullanmama rağmen her gece yatmadan azıcık ürünle yaptığımı belirtmem gerekiyor.
-Dudağıma kuruduğu zaman yoğun ,kalıp gibi lipbalmlar sürmekten nefret ediyorum çünkü gece beni rahatsız ediyorlar,ister istemez dudaklarımı ıslatırken tadını alıyorum. Yine her gece uygulayabileceğiniz yöntemlerden biri de azıcık bir miktarını dudaklarınıza yedirmek.Gece yatmadan deneyin derim hele ki ertesi gün mat ruj sürecekseniz :)



Peki haftada kaç gün kullanmalıyız?
Bende yağlı ciltliyim dediğim gibi,benim gibi cilde sahipseniz haftada iki defa ikişer damla olarak kullandığınızda ekstra yağlı bir cilde geçmeden doğal ışıldayan sağlıklı bir cildi görüyorsunuz aynada.
Ama cildinizi iyice temizlemiş olmanız en önemli nokta bu konuda.
Haftada iki gün bunu kullandığınızda diğer günleri boş geçerseniz cildiniz saçmalayabilir.
Örneğin bir gün bu yağı kullanacaksanız diğer gün serumunuzu kullanın , bir diğer gün gece kreminizi kullanın.

Kokusundan rahatsız olanlar olmuş daha çok lavantanın baskın kokusu geliyor bana göre. Bazılarının ürünleri bozuk çıkmış , ürün emildikten sonra geriye kalan kokudan nefret edenler olmuş ama bana göre geriye kalan sadece bitkilerin kokularıydı.Ve bayılıyorum kokusuna.

Aşağıdaki fotoğrafta ;
En üstteki fotoğraf yağın uygulanmamış hali.
Soldaki fotoğraf 1 damla yağı uyguladığım hali.
Sağdaki sonuncu fotoğraf ise bir kaç saniye sonra emilen yağın cildimdeki asla yağlı hissettirmeyen cildimi kadife gibi yapan ışıltısı.


Fiyatı: 35 lira ama indirimden 20 lira kadar bulabilirsiniz.

Sizde kullandıysanız bu ürünü yoruma yazmayı unutmayın!

Gelecek yazıda görüşürüz!






Yağların Faydaları Hakkında Bilgiler Kaynaklar
http://www.bilgizenginleri.org/estetik-bakim/7537-cilt-bakimi-icin-bitkisel-yaglarin-ismleri.html
http://www.sifalibitkileriniz.com/bitkisel-yaglar/kusburnu-yagi-ve-faydalari.html
http://www.bitkiselyag.org/mercan-kosku-cicegi-origanum-majorana/
http://www.bitkicenter.com/sardunya-eter-yaginin-faydalari/


You May Also Like

8 yorum

  1. İçinde gerçekten mucizevi denilebilecek yaglar varmış! Ben de cyrene kullanıyorum o çok daha güvenilir ama loreal'in fiyatı çok uygunmuş.
    Saglıkla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittikten sonra Cyrene'e de bakayim o zaman :) Cok tesekkur ettim canim :)

      Sil
  2. Çok merak ettiğim bir üründü ama içeriği hakkında detaylı bir yazı okudum ve vazgeçtim almaktan 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedigimiz erige bile portakal asiladiklari bir ulkede cok sasirmam icerigine :/ Ama yeni yonetmelikle iceriginde asiriya kacilan maddeler var ise urun fabrikan cikmadan iptal ediliyor diye biliyordum bende. Birazda onun guveni var bir seyler alirken :)

      Sil
  3. içeriği hakkında iyi şeyler duymamıştım ama değişmiş sanırım kışa doğru deneyeceğim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyuk ihtimal yenilemisler icerigini ama kuruyunca cildim aninda duzeltmesi icin en sevdigim urun :)

      Sil
  4. Ah kesinlikle benlik bir ürün. Özellikle kış aylarında kuruyan cildim çok sevecektir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse tum ciltler cok sevmis. Kuru cildine harika olur bence :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.