Eau Thermale Avene | Cleanance Yüksek Korumalı Güneş Kremi İnceleme

by - 07:03:00

Selam!

Hazır havalar ısınmamaya inat ederken güneş kremi yazısını yazmak istedim.
Biraz içimiz ısınsın en azından dışarıdaki gri havaya rağmen.


 Eau Thermale Avene markası Fransa'nın güneyinde 1736'da Avene kasabasında termal suyun iyileştirici özelliğinin temelinde kurulmuş bir marka.
Termal suyunu henüz kullanmamış olmama rağmen yukarıdaki iki üründe benim için denediğim en harika ürünlerden. En kısa zamanda da termal suyunu alacağım tabi.

                                                             Asıl konumuza gelirsek ise ;
Yağlı Ciltler için Yüksek Korumalı Güneş Kremi

Firma bana yolladığında aradığım ürün inşAllah budur demiştim.
Evet buymuş.

Biliyorsunuz ki D vitamini sadece güneşten alabiliyoruz,ekstra takviyelerden mümkün değil.
Ama yaşımız ilerledikçe kırışıklıklardan,güneş lekelerine hatta en kötüsü cilt kanserine karşı cildimizin direnci düşüyor. Bu yüzden 11.30'dan sonra asla güneş kremsiz dışarı çıkmamamız gerekiyor.En az zararla kurtulmamız için. 



Eau Thermale Avene'in bu tarz bir kaç tane daha serisi var.
Normal,karma,hassas ciltler için sorunlara yönelik ürünler bulunmakta.






Tüp şeklinde olarak düşünüyorsunuz ama pompalı bir ambalajı var.
Ürün 50 ml.
SPF 30 içeriyor. Birde High Protection serisi var 50 SPF korumalı.
Güneş kreminin içerisinde de şu her derde deva termal sudan bulunuyor.

Ürünü ilk kullandığımda 2 konu vardı aklıma takılan.
1-Vichy gibi lekeler yapacak mı?
2-Beyaz bir tabaka gibi duracak mı?

-Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum lekeyi geçtim,yağlı cildimde bir tane sivilce bile çıkartmadı.
-Sürdükten sonraki o beyazlık asla yok hatta kremi yüzünüzde dağıtmaya başladığınızda cildinizle hemen bütünleşip matlaşıyor.
Fakat cildinizde sivilce vb. bir bölgede aşırı kurutma yapıp kabuk kabuk duruyor.
-Anında emilip matlaşmasına rağmen makyajdan önce üstüne asla ekstra bir nemlendirici ekleme ihtiyacı duymuyorum.
İlerleyen saatlerde fondötenimin yapısını bozmadı. Üstüne üstlük birde cildim daha parlak ve sağlıklı gözüktü makyajımda.
-Yalnız ürünü yedirirken cildinize elime cildimden soyulan parçalar geldi.İlk kremin parçaları sandım ama internette bakınınca peeling etkisi yaptığını söyleyenler olmuş. Ben bu kadar çabuk bir peeling etkisi olacağını düşünmezdim ama yukarıda dediğim gibi cildimde makyaj daha güzel durmaya başladı. Biraz daha araştırma yapıp nedeni öğrenince editleyeceğim yazıyı.


Yağlı cildiniz için güneş kremi arıyorsanız eczanelerden testerını alıp denemenizi öneririm. Zira kullandığım en iyi güneş kremi şu an.

Eau Thermale Avene ürüneleri ve daha bir çok üründe indirim var.Daha fazlası için



**Ürün firma gönderisidir fakat yapılan yorumlar ve fotoğraflar şahsıma ait olup,tamamen objektiftir.


Gelecek yazıda görüşürüz!

You May Also Like

4 yorum

  1. ben de çok severim bu kremi..

    YanıtlaSil
  2. Sivilce olan yerlerde kuruluk yapmasi disinda her seyiyle cok guzel bi urun :)

    YanıtlaSil
  3. Bu krem ile La Roche Posay arasinda kalip Posay almistim , bir dahaki sefer buna sans veririm tesekkürler canim yazin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende La Roche Posay denememistim. Yazisi varsa bakayim sende :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.