Maybelline | Color Sensational 315 Rich Plum İnceleme

by - 04:04:00


Selam!


Maybelline'in ülkemize yeni gelen ürünlerini bulamadıysam o zaman bende elimizde var olanları inceleyip , yazayım dedim.


Hadi başlayalım!







Erkek arkadaşımın doğum günümde koca bir kutudaki hediyelerinden biri de harika renkteki Maybelline  Color Sensational rujlardan 315 ''Rich Plum''.

Color Sensational serisinin rujlarıyla çoğu kişi Merve'nin Kırmızı olan 547 ''Pleasure Me Red'' ile tanıştı.  




Mor sert plastik kapağı var. Ambalajı bu kadar kıytırık olmasına rağmen bu serinin her rujuna bayılıyorum.

Tabiki bunun yeri ayrı olunca.



Rich Plum günlük olarak kullanılabilecek satin yapılı rujlardan.

Flormar 202 dudak kalemiyle birebir aynı renkte.

Dudakta yağ gibi kayıyor ve içerisindeki minerallerle dudağınızı sürdükten sonra kurutmuyor.

Ve çok hoş bir kokusu var.Söylemezsem olmazdı :)




Kalıcılığına gelirsek eğer ; klasik satin yapılı rujlar kadar.Yani bir şey yiyip içmezseniz 2-3 saat duruyor. 4 saat diyenler var ama deneyince anlayacaksınız zaten o kadar durmadığını.Sürekli yenileme ihtiyacı duyuyorsunuz.

Altından yukarıda da dediğim gibi Flormar 202 dudak kalemiyle desteklerseniz , fazlalığınıda hafifçe peçeteyle alırsanız çok daha sabit , dudağa oturmuş görüntüyü elde edersiniz. Zira aşırı yoğun rengi ve kolay sürümünden dolayı badana görüntüsü oluşturması kaçınılmaz. 

Kurutmamasına rağmen dudak kusurlarınızı güzelce belli ediyor. Tabiki dudak peelingini de unutmuyoruz.

Kuru dudaklarınız varsa özellikle iyi bir nemlendirme öneririm çünkü ruj bir süre sonra kuruluk olan yerlerde toplanıyor.


Aşağıdaki swatch ise gün ışığında çekilmiş hali.

Soğuk alt tonlu bir pembe. 

Günlük olarak dudağım hafif renkli dursun ama çokta abartmayayım diyorsanız tam aradığınız ruj.

Not: Eğer rengini çok beğendiyseniz satin bitişli rujlarınızın ama mat istiyorum bu rengi diyorsanız yapmanız gereken üç adım var.

Dudak Kalemi + Ruj + Transparan Pudra






Fiyat: 20.99 


Hazır yine indirimler varken bir göz atın bu seriye!


Gelecek yazıda görüşürüz!


You May Also Like

6 yorum

  1. sanırım benim hiç maybelline rujum yokmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ben böyle morumsu renkleri kendime yakıştıramıyorum ama başkalarında çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotograflarda tam rengi yakalayamadim ama daha cok pembeye kaciyor. :)

      Sil
  3. Sitesinden baktığımda daha soft duruyordu sanki renk olarak. Burada iddialı bir mor. Ne yapsam bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramda bunu sürdüğüm bi video var hemen etiketliyorum ablacım seni oraya,en net renk orda :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.