HM | Pure Radiance 'Cantaloupe' Allık İnceleme

by - 04:55:00

Selam!

Hali hazırda HM indirimi devam ederken bende indirimden kaptığım allığı sizlerle paylaşmak istedim.
 O zaman YAZININ ŞARKISINI açın başlayalım!



HM eski kozmetik reyonunu bu şık yeni ürünleriyle değiştirmesini geçtiğimiz yaz görmüştük.
Bu sefer ise yeni ürünlerini indirim reyonunu yerleştirdi HM.
Yeni sezon ürünlerinin geleceğinden değil demiş olsa bile HM çalışanları , bunlar indirim reyonundayken aynı serinin farklı renkleri ''Yeni Gelenler'' reyonunda yerini almıştı bile.
Zaten belli başlı renkli ürünlerde indirim yapmışlardı. 


Elim hep aynı tonlarda mat allıklar var. Yaz yavaş yavaş gelirken ışıltılı , teracotta allıklar yine favorilerime yerleşmeye başladı. 
O sıralarda benim kaptığım allık ''CANTALOUPE'' oldu.
Cantaloupe kelimesi İngilizce'de 'kavun' demek.
İsmi kavun olunca biraz daha turuncu bekliyorsunuz. Aslında kutusunda örnek gösterilen renk tam bir kavun/turuncu ikilisi.
Ambalajı açınca uğradığım hayal kırıklığı...


İçinde hafif ışıltılar bulunan bu allık için ikinci hayal kırıklığım ambalajı açınca gördüğünüz rengi yanaklarınıza vermemesi.
Olduğundan çok daha açık pembe bir ton cildinizde görüyorsunuz.
Bir an yanlış paketlendiğine kadar düşündüm.
Mac'in yine aynı isimde bir allığı var bilenler bilir. Aman ismine aldanmayın.Onun rengi ise daha şeftalimsi en azından isminin hakkını veriyor.



5 gr olan ürünün ambalajı ne kadar şık olsa bile çok sağlam değil. Ufak bir baskıda çantanızda kırılabilir zira allığın yapısı da oldukça yumuşak. Kalıcılığına ise vasat desek yanlış olmaz.
Benim bu allık için kullanım önerilerim ise;
-Özellikle esmerler için allığı sürmeden önce bronzer kullanırsanız üstüne bu allığı fırçadaki fazlasını silkeleyerek atıp eklerseniz yanağınızda oldukça doğal bir bronzluk+hafif bir pembelıkle ışıltılar oluşacaktır.
-Tek başına kullanmak isterseniz fırçadaki fazlalığı attıktan sonra allığı süpürerek sürmeyin. Elmacık kemiklerinizin başladığı saç diplerinizden yanağınızın ortasına kadar tampon hareketlerle uygulayın.Sonra olduıkça hafif şekilde dağıtın. Allığı tampon hareketlerle yerleştirmeden uygulamaya çalıştığınızda tek bir yerde toplanmış bir allıkla karşılaşabilirsiniz.

İki şekilde de uygulandığında yanağınız daha aydınlık duracaktır.

Aşağıdaki fotoğrafta bileğimdeki belli belirsiz ışıltılı pembe rengi oldukça yoğun uygulanmış hali neredeyse. 




İyiki gerçek satış fiyatı olan 20 liradan almamışım. Gerçekten benim için renk konusunda büyük bir hayal kırıklığı.
İndirimde allıklar 7 lira farlar 5 lira gibi fiyatlara hala bazı HM mağazalarında var. Yinede bir bakın derim. 

Gelecek yazıda görüşürüz! 

You May Also Like

21 yorum

  1. Evet pigmenti çok zayıfmış :/

    YanıtlaSil
  2. neyse almışsın artık iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tesellim asil fiyatindan almamis olmam,zira 5 lira bile etmeyecek turde benim icin :/

      Sil
  3. Ayy iyi ki indirimde iken almışsın! Kavun da görecele imiş o zaman ne diyelim :)

    gfc gadgeti yok galiba takip için Nisa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç yüklenmiş sayfa gördüm :)))

      Sil
    2. Ahaha onemli degil canim hosgeldiin! :) Yedigimiz bile portakal enjekte edilmis kavun iken allikta hayal kirikligi az bile:D

      Sil
  4. Blogunu izlemedeyim Nisa. Çok selamlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ucuz etin suyu yavan olur misali. Seni takibe aldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam aciklayici cumle bu gercekten. Hosgeldin bu arada :)

      Sil
  6. H&M´in yasadigim sehirde kozmetik bölümü cok kücük, epey görüp merak ediyordum iyi oldu bu yazi, ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  7. çok pembeymiş H&M'nin krem allıklarını denedim ama tozlara hiç bakmadım herkes çok kalıcı olduklarını söylüyor ama bu renge özel de olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rengi alip kullanan baskalari var mi diye arastirdim , neredeyse hic yok belli bir yorum. Bu rengin durusu,kaliciligi asiri vasat . O da benim sansima :/

      Sil
  8. Hm den hiç kozmetik almadim. Gittigimde genelde iç çamasir reyonuna baliklama daliyorum. Bir daha inceleyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayiliyorum ic camasiri reyonuna. Hele yeni bra'larina bakman gerek. Ama kotondaki ic camasiri reyonu hmden cok daha iyi ve indirimdelerdi kesinlikle bakmalisin!

      Sil
  9. Ben de bu aralar H&M den almayı planlıyodum,ürünler süslü püslü tabi kanıyoruz.Sayen de H&M nin makyaj kısmından uzak durucam.Yazı için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  10. rengi çok hoşmuş ya böyle hafif bir allık arayışındayken denk gelmem harika oldui elinize sağlık!

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.