Bitenler | No.3

by - 03:18:00

Selam!

Yeni bir bitenlerle karşınızdayım!
Hadi başlayalım.



Maybelline Affinitone : Şişesi değişti bunun geçtiğimiz sezon.Sarı alt tonlu cildime uyan en iyi maske gibi durmayan tek fondöten. Bu arada şişesiyle birlikte geçenlerde denedim yapısıda değişmiş.Çok daha yoğunlaşmış.Bu şişeden kalmışsa bir yerlerde bunu deneyin. Sanmıyorum pek ama :/



Sephora Göz Makyajı Temizleyici: Yazısı için zıpzıp


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Bunun da yazısını yazmıştım.Yazısı için zıpzıp.Yeni argan yağlı ürünü kadar olmasada ten makyajını güzel çıkarıyor ama göz makyajı için tek kelime kullanıyorum 'korkunç!''




Listerine Stay White : Tadına alışıyorsunuz bir süre sonra ama ağızda baya uzun süren uyuşukluk yapıyor . Hiçbir beyazlık koruma,diş rengini açma vs vs hiçbir yararı yok ne kadar o işe yaradığını söylese bile.Sadece ağzımın oldukça temiz olduğunu hissediyordum ama bunu diğer çeşitleri de yapıyor.




L'Oreal Paris Cilt Düzgünleştirici Tonik : Kesinlikle cilt düzgünleştiriyor.Cildiniz içindeki alkolden yanarken bir yandan da eriyor çünkü :D Kullandığım en korkunç tonik.Normal cildimi cayır cayır yakan başka bir tonik daha görmedim.




Super Drug Esmerler için Kuru Şampuan: Renkli kuru şampuanlardan. Ama çok affedersiniz kusmuk gibi kokuyor saçlarınız sıkınca,odaya dolan leş kokudan bahsetmiyorum bile. Hacim vermesi vs bir özelliğide yok.Tamamen boşuna aldığım bir ürün. Yarısı bile bitmeden attım.



Vichy Capital Soleil SPF 20 : İlk önce ürün lekeler oluşturdu sandım cildimde ama SPF 20 kadar düşük olduğunu görünce korumasının düşük olduğunu anladım. Tamamen suç atmışım ürüne. O yüzden koruyuculuğu hakkında bir şey söyleyemiyorum. Ama yapısı oldukça yoğun ve o nefret ettiğim beyaz beyaz görüntüyü tabaka olarak cildimde bırakıyor :/


Garnier Roll-on Kapatıcı : Sivilce ve leke için oldukça başarısız bir ürün eğer bunun için alıcaksanız zaten amacıda bu değil. Göz altınızdaki morluklar,halkalar için birebir.Metal topuyla şiş göz altlarınızı daha hafifletiyor.Yeniden alacağım ürünlerden.




You May Also Like

12 yorum

  1. Yazının şarkısı fikrine bayıldım gerçekten :D harika bir fikir.
    listerine hakkındaki fikrin benim için çok iyi oldu. Bir başka versiyonunu kullanıyorum. İşe yaramayacak ürünlere bu kadar ücret ödemek bence üzücü.
    Gelsin yeniler Nisacım. Eline saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazi yazarken aciyorum playlisti , hangi sarki yayinlaya basacagim sirada ciktiysa onu ekliyorum. Kendi capimda egleniyorum resmen :D Listerine'in bir kac farkli cesitini denedim hep ayni sonuc. Cidden hic yanina bile yaklasma bunun. Asil ben okudugun icin tesekkur ettim beybisi :)

      Sil
  2. Maybelline fondötenin testırını denemiştim ve hiç beğenmemiştim :)) çok iyi örtmemişti. Garnier'in kapatıcısının öyle olduğunu öğrendiğim iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sisenin testerini denediyseniz cok fazla kapatici degil zaten. Ama lekelerimi kapatip maske gibi durmuyordu bende. Ask yasiyodum cidden:) Yeni sisede formul degistirmisler daha yogun olmus testerini denedim ben , ama kapaticiligina bi sey diyemicigiiim :)

      Sil
  3. baya ürün bitmiş yenilere yer açılmış .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar daha birinci kisim , yarin devamini yayinlicam Irem ablacim :))

      Sil
  4. Epey ürün bitse de bu sefer sevmediklerin çoğunlukta. Ben de sevmediğim ürünleri kullanamıyorum yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yani elim gitmiyor bi turlu. Hele kuru sampuandan tiksindim ya :( Ama yarin ki yazida sevdiklerim olucak cogunlukla yine bitenler :)

      Sil
  5. cadıyım ama bakımlıyım diyosooon :)

    YanıtlaSil
  6. Micellar water (Garnier) is a huge trouble for sensitive eyes((

    I love ur blog and already following it - [lease join me http://sunnyeri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeap, my eyes are not sensitive but they are screaming when i use that.
      Welcome to my blog hun and i'll follow back!💋

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.